2013-10-05, 20:25
Medlem
FreakinOALs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Skulle tro att det är nere för alla, btw någon som tror möjligheterna är stora för lir ikväll?

nja, kanske senare vid 23:00 tiden.
Citera
2013-10-05, 20:29
Medlem
Jull3E.Gs avatar
...Och där rök min andra karaktär, denna gång vid lvl 15, förra vid 22.
Tur att man har kvar pengarna, lite tråkigt bara att köra igenom de första uppdragen så många gånger eftersom man bara kan göra skituppdrag fram till lvl 20.
Citera
2013-10-05, 20:32
Medlem
Åka runt och sälja bilar/råna butiker i Solo Session funkar fint för mig iaf.
Citera
2013-10-05, 20:34
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jull3E.G
...Och där rök min andra karaktär, denna gång vid lvl 15, förra vid 22.
Tur att man har kvar pengarna, lite tråkigt bara att köra igenom de första uppdragen så många gånger eftersom man bara kan göra skituppdrag fram till lvl 20.
Du kommer att få tillbaka iallafall en utav karaktärerna.
Citera
2013-10-05, 20:35
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameljockey
Åka runt och sälja bilar/råna butiker i Solo Session funkar fint för mig iaf.

Samma här, har även testat att ta bilder osv och det uppdaterar på SocialClub hela tiden så jag hoppas verkligen att det sparas . . Ligger på dryga 250k nu, är så oerhört nojjig över att bli av med min karaktär när jag lämnar sessionen dock.
Citera
2013-10-05, 20:39
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rival
Samma här, har även testat att ta bilder osv och det uppdaterar på SocialClub hela tiden så jag hoppas verkligen att det sparas . . Ligger på dryga 250k nu, är så oerhört nojjig över att bli av med min karaktär när jag lämnar sessionen dock.
Som sagt; min karaktärs framgång har sparats medan jag har spelat i solo session. Jag startade t.o.m. om min konsol för att se om det verkligen sparades. Allting är som det var när jag loggade ut.
Citera
2013-10-05, 20:40
Medlem
Jull3E.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Du kommer att få tillbaka iallafall en utav karaktärerna.
Hoppas på båda, sparade i fält 1 och fält 2, men att få tillbaka en är väl godkänt också...
Citera
2013-10-05, 20:42
Medlem
Fhitals avatar
Tittade igenom de sista sidorna i denna tråden, men jag har aldrig hittat något om att det är möjligt sälja lägenheter? Någon som vet?

Skitkul spel, men har inte fungerat särskilt bra idag!
Citera
2013-10-05, 20:43
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fhital
Tittade igenom de sista sidorna i denna tråden, men jag har aldrig hittat något om att det är möjligt sälja lägenheter? Någon som vet?
Tror jag inte.
Citera
2013-10-05, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fhital

Skitkul spel, men har inte fungerat särskilt bra idag!
När du köper en ny lägenhet så säljs din gamla lägenhet för halva priset.
Citera
2013-10-05, 20:50
Medlem
Fhitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isirvera
När du köper en ny lägenhet så säljs din gamla lägenhet för halva priset.

Jaha! Då gäller det ju alltså att spara så länge som möjligt och inte bara köpa första billigaste lägenhet, om man strävar efter 400.000$ lägenheten.
Citera
2013-10-05, 20:52
Medlem
Är det någon här som har lyckats ranka upp till ca lvl 10-11 bara genom Solo session? Isf tips på hur man gör?

Min gubbe vart raderad och nu måste jag starta om och bara Solo session funkar så vill ranka upp snabbt men själv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in