Citat:
Det var inte på min arbetsplats det hände. Det startade på tunnelbanan, där en tjackad person betedde sig väldigt otrevligt mot två damer. Jag försökte tala honom till rätta, vilket jag har väldigt stor erfarenhet av, men han blev bara ännu mer aggressiv. Han försökte upprepade gånger slå mig, men jag lyckades undvika det m.h.a. många års aikidoträning. Problemet är att man kan framstå ganska löjlig som angripare i det här läget, så han blev bara ännu mer förbannad. När tåget stannade lyckades jag knuffa ut honom, men envis som han var försökte han tränga sig in igen så jag hoppade av på samma hållplats. Han gjorde ett utfall, jag fick ner honom och låste honom. Sa att han skulle lugna ner sig annars skulle jag tillkalla väktare. Han verkade lugn efter någon minut, så jag släppte honom. Bad call. Han kände sig antagligen förnedrad av att en liten kostymnisse behandlad honom på det viset, så han drog kniv. Då tappade jag själv besinningen en aning, tog kniven och bröt armen på honom. Sedan drog jag kniven genom handen på honom ned i en bänk, vilket jag ångrar otroligt mycket.
Anledningen till att jag tror att han DFG var att han hade vita sneakers, stickad Stone Island-tröja och djurgårdstatueringar på bägge underarmarna. Har frågat två DFG om de kände igen honom på signalementet(självklart lite utförligare), men de sa att så ser ju alla "grabbar" ut i princip. Jag misstänker att han inte kommer vara helt sanningsenlig när han själv berättar vad som hände.
Anledningen till att jag tror att han DFG var att han hade vita sneakers, stickad Stone Island-tröja och djurgårdstatueringar på bägge underarmarna. Har frågat två DFG om de kände igen honom på signalementet(självklart lite utförligare), men de sa att så ser ju alla "grabbar" ut i princip. Jag misstänker att han inte kommer vara helt sanningsenlig när han själv berättar vad som hände.
Hahahahahahaha, när jag kom till det fetstilta blev det bara för mycket asså
Förresten, tror du på det själv eller?