Citat:
Ursprungligen postat av
Snyft
Det är inte pay2win. Men att ett sjukhusbesök kan kosta 2000:- och vissa uppdrag ger 3000:- är då fan inte genomtänkt.
Samt det här med att man bara kan köpa sportbilar, det är så jävla vidrigt.
De har gjort så att man måste göra äckliga jävla uppdrag om och om och om igen för att kunna spara ihop till en lägenhet som duger till heist uppdragen.
Sen vet man aldrig om de ens kommer ge bra med pengar, jag tvivlar då fan på det.
Allt är utarbetat för att man ska köpa deras vidriga jävla cashpacks...
Du vet att Online är i beta fas (inte direkt, men nästan).. Rockstar har gått ut med att dom konstant kommer att uppdatera spelet. Inom 1 år kommer det säkerligen se ut som ett mini-world of warcraft.
Jag tycker alla ska ta sig en nypa luft och varva ner. Ja, alla dessa buggar suger, jag vet.. Men kom igen, det har inte ens gått 1v sen launch.
Det här drar jag ur röven; men jag kan nästan garantera att man kommer att kunna köra alla möjliga bilar senare. Jag vet inte hur långt du har kommit i Singel player men det finns en hel del roliga saker att leka med.
Edit; Sen när heists osv kommer så kommer ju aktier att spela en större roll. I single player kan man ju sabbortera för vissa så andra aktier går upp osv. Att ett sjukhusbesök kostar 2k är inget att oroa sig för IMO.