2013-10-04, 16:51
Medlem
Har denna M , fran*som fb ?
Citera
2013-10-04, 17:09
Medlem
Vad jag hört från massa ryckten så har en som heter Rober* falt*n snackat runt att är Henri* som har gjort det!
Citera
2013-10-04, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-xxx666
Vad jag hört från massa ryckten så har en som heter Rober* falt*n snackat runt att är Henri* som har gjort det!
Är det släkt med faltin som sitter anhållen för mordet på risto i mariestad?
Citera
2013-10-04, 18:01
Medlem
Citat:

Jag tror nog att det är fler än en person som just nu pratar om det. Jag har hört samma sak från alla man hör prata om det och det är ju uppenbart att det inte är ett rykte utan ren sanning.. Du kanske missat att läsa i alla tidningar också?
Senast redigerad av Orelevant 2013-10-04 kl. 18:03.
Citera
2013-10-04, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danceohyeah
Ja det är han. Årskurs 9.
finns det ingen ny bild på denna man?
Citera
2013-10-04, 19:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Badboy rider
Ännu en tattare....
Registret var nog inte helt fel i alla fall

Registret var inget register utan en vanlig spaningsfil som var så omfattande så att man skulle kunna tro att det var ett slags register.
Efter den första januari....
Det här är tydligen en riktigt ful typ och finns säkert i spaningsfilen som rubrik någonstans
Citera
2013-10-04, 19:31
Medlem
Citat:

Oj.. krig??
man ska inte leka med H, men verkligen inte med *altinarna..
hur ser det ut?
Citera
2013-10-04, 20:11
Medlem
deadeyess avatar
*altin är inga man ska leka med, men vart kommer dom in i bilden ??
Btw, någon som vet hur BO blev mördad ?! För de har väl inte framkommit? Isf har ja missat de, för har kikat igenom hela tråden utan att hitta nåt..
Citera
2013-10-04, 20:24
Medlem
Crazyfrog11s avatar
Enligt obekräftade tredjehandsuppgifter ska Gabriels lillebror D*v*d ha kört in i stolpen som ett självmordsförsök. Han påstås också ha varit full och möjligen påtänd vid tillfället. Detta ska ha hänt samma kväll som han fick veta vilka som var misstänkta.

Han ska dock vara hemma från sjukhuset nu och ha klarat sig med förhållandevis lindriga skador.
Senast redigerad av Crazyfrog11 2013-10-04 kl. 20:26.
Citera
2013-10-04, 20:25
Medlem
ATLAS64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadeyes
*altin är inga man ska leka med, men vart kommer dom in i bilden ??
Btw, någon som vet hur BO blev mördad ?! För de har väl inte framkommit? Isf har ja missat de, för har kikat igenom hela tråden utan att hitta nåt..
nej jag har inte sett något om det ,varken här eller i media ! det kommer väl fram efterhand som utredningen pågår ! och ev genom golare !
Citera
2013-10-04, 20:31
Medlem
ATLAS64s avatar
[quote=Crazyfrog11|45533500]Enligt obekräftade tredjehandsuppgifter ska Gabriels lillebror D*v*d ha kört in i stolpen som ett självmordsförsök. Han påstås också ha varit full och möjligen påtänd vid tillfället. Detta ska ha hänt samma kväll som han fick veta vilka som var misstänkta.

Han ska dock vara hemma från sjukhuset nu och ha klarat sig med förhållandevis lindriga skador.[/QUO
vem vet om det finns droger inblandat i mordet på G*br**l ifrån alla parter
inget jag vet ! men det är ju ganska vanligt ! kanske varit party innan så offret har kanske flyttats dit på den plats han hittats !
Senast redigerad av ATLAS64 2013-10-04 kl. 20:34.
Citera
2013-10-04, 20:34
Medlem
deadeyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crazyfrog11
Enligt obekräftade tredjehandsuppgifter ska Gabriels lillebror D*v*d ha kört in i stolpen som ett självmordsförsök. Han påstås också ha varit full och möjligen påtänd vid tillfället. Detta ska ha hänt samma kväll som han fick veta vilka som var misstänkta.

Han ska dock vara hemma från sjukhuset nu och ha klarat sig med förhållandevis lindriga skador.
Vem klandrar honom om de nu vore självmordsförsök? Killen har gått igenom rätt mycket å nu när storebrorsan blev mördad finns de nog inte speciellt mkt ljus i hans liv .
Försvarar dock inte ett självmordsförsök, för de e inte rätt väg att gå enligt mig iaf.
Han klarade sig ifrån hjärnskador vad ja hört iaf, men de va någon led i foten som va kass ?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in