Citat:
Ursprungligen postat av
AIKDaniel
Mot trynd älskar jag att köra teemo o malphite, teemo har ruskigt bra poke o är du tillräckligt bra ned gubben så kommer trynd gråta efter några minuter. Malphite för att han kan stacka armor mot trynd.
Jag spelar aldrig top längre så min championpool där är ganska liten.
Några minuter? brukar handla om sekunder innan trynda börjar gråta mot en teemo, det är så enkelt att det inte hade varit roligt alls, om det nu inte fanns skadeglädje dvs
Föresten någon som vet när den nya champen kommer släppas?