2013-10-04, 13:09
  #11857
Medlem
Busstations avatar
Någon som kan förklara varför jag enbart går +- 5-10 hela tiden? Gick precis upp en liga, innan gick man +- 20 typ.
Citera
2013-10-04, 13:31
  #11858
Medlem
ft.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ft.
En ny dag framför oss!

Ingen föreläsning på hela dagen, inga måsten att göras.
En mugg med kaffe står bredvid, och jag är redo att hoppa in i en härlig soloqmorgon, en go höstdag som denna. Life is good.

Och vilken dag det blev! 4 raka och bara ett par games till G II
Citera
2013-10-04, 15:16
  #11859
Medlem
.C.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Questforanswer
plockat upp Maokai i jungeln. Riktigt farliga ganks. Dock inte en jätte bra duelist och vek om man blir countergankad. Dock klör jag honom trick2g stile, utility med mov speed quints, rushar moba boots. man är riktigt farlig då.
Har spelar maokai jävligt mkt på senaste tiden! Han är jävligt stark och tankig Förvånad att jag inte ser mer som spelar honom
Citera
2013-10-04, 15:59
  #11860
Medlem
Fallmans avatar
Funkar WEST som det ska idag? - igår var det helt trasigt..
Citera
2013-10-04, 16:15
  #11861
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fallman
Funkar WEST som det ska idag? - igår var det helt trasigt..
Ja det gör det.
Citera
2013-10-04, 17:14
  #11862
Medlem
TheReefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ft.
Och vilken dag det blev! 4 raka och bara ett par games till G II
Damn va chill
Citera
2013-10-04, 18:07
  #11863
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Mot trynd älskar jag att köra teemo o malphite, teemo har ruskigt bra poke o är du tillräckligt bra ned gubben så kommer trynd gråta efter några minuter. Malphite för att han kan stacka armor mot trynd.
Jag spelar aldrig top längre så min championpool där är ganska liten.

Några minuter? brukar handla om sekunder innan trynda börjar gråta mot en teemo, det är så enkelt att det inte hade varit roligt alls, om det nu inte fanns skadeglädje dvs


Föresten någon som vet när den nya champen kommer släppas?
Citera
2013-10-04, 18:09
  #11864
Medlem
BjeerNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adava
Ja det gör det.
Några timmar till iaf.
Citera
2013-10-04, 19:05
  #11865
Medlem
.C.s avatar
Bara jag som inte kan köpa några runes?
Är helt tomt när jag går in på "runes"
Citera
2013-10-04, 19:34
  #11866
Medlem
123psyks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .C.
Bara jag som inte kan köpa några runes?
Är helt tomt när jag går in på "runes"

Samma här faktiskt.
Citera
2013-10-04, 19:41
  #11867
Medlem
Har ett fett jobbigt problem med att min LoL Client crashar efter championselect i ungefär 90% av gamesen. Riktigt jobbigt då jag kommer någon level efter och det förstor nästan hela gamet.
Nån som har samma problem och vet hur man kan fixa det?
Citera
2013-10-04, 19:45
  #11868
Medlem
Attackocopters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VictorLe
Har ett fett jobbigt problem med att min LoL Client crashar efter championselect i ungefär 90% av gamesen. Riktigt jobbigt då jag kommer någon level efter och det förstor nästan hela gamet.
Nån som har samma problem och vet hur man kan fixa det?

Yep polarn hade samma problem när vi duoQ. Han tog sig tid att repaira klienten vilket tog 20min. Mitt lag höll ställningarna 4v5 med endast 1 inhib som förlust och sedan lät vi polarn (adc) farma och deffade bara tills enemy throwade vid baron så vi vände och vann Hände för 2 timmar sen. Summa summarum = Reparera klienten så borde problemet vara ur världen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in