2013-10-04, 18:21
Medlem
Fladdermasks avatar
Nu efter många om och men har jag äntligen kommit in för första gången på mitt xbox!!
Citera
2013-10-04, 18:22
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Ahhh.. Var dock igår.. Drog in 100k lite snabbt så nu Flashar man runt i fet bil o lya
Tjäna 100k snabbt? Hur gör man det egentligen? Tog mig flera timmar att få ihop den summan
Citera
2013-10-04, 18:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skullmuncher
Förlåt för OT, men det här var ju verkligen klockrent gjort haha.
http://www.youtube.com/watch?v=Qj6fOwMZYVI

ÄR detta sant? Det måste ju vara det med tanke på hans ordval såsom glitches, delay osv.
Citera
2013-10-04, 18:25
Medlem
Skullmunchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clappen
ÄR detta sant? Det måste ju vara det med tanke på hans ordval såsom glitches, delay osv.

Haha nej tyvärr. Tror det har något att göra med att USA's regerings sida var offline eller något(?)
Det är bara någon lustigkurre som kopplat ihop det med GTA hehe, men ordvalen passar helt perfekt verkligen
Citera
2013-10-04, 18:25
Medlem
Hur ska man göra för att få en gubbe som ser bra ut? Min blir bara så ful hur jag än gör
Citera
2013-10-04, 18:27
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Hur får man till bokstäver på sitt emblem?
Citera
2013-10-04, 18:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skullmuncher
Haha nej tyvärr. Tror det har något att göra med att USA's regerings sida var offline eller något(?)
Det är bara någon lustigkurre som kopplat ihop det med GTA hehe, men ordvalen passar helt perfekt verkligen

Ruggigt bra gjort, så mycket info som stämde att man för en stund verkligen trodde på det.
Citera
2013-10-04, 18:31
Medlem
Någon som vill spela? Det suger att lira själv. Vi hittar någon fet bil och springer runt och jävlas med dem andra på mappen. PS3, jontizz22
Citera
2013-10-04, 18:31
Moderator
skunkensunes avatar
Någon som vet om man kan ändra på vilket namn som som syns. Nu är det ju PS3-nicket. Men utöver det bör det ju även finnas Social Club och det namn man faktiskt gav sin figur.
Citera
2013-10-04, 18:32
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Någon som vet om man kan ändra på vilket namn som som syns. Nu är det ju PS3-nicket. Men utöver det bör det ju även finnas Social Club och det namn man faktiskt gav sin figur.
Nej, det går inte. Jag förstår inte ens varför man får döpa sin karaktär i spelet eftersom namnet ändå aldrig kommer upp.

Citat:
Ursprungligen postat av TheEvilUnicorn
Hur får man till bokstäver på sitt emblem?
Klipp och klistra med de olika formerna.
Citera
2013-10-04, 18:35
Medlem
Mikessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasg1989
Går åt h****** rent ut sagt e på samma ställe som dig och har som du försökt i 4 dagar kommer inte någonstans... Har försökt hålla tålamodet uppe så gott det går men det börjar tryta...

Går skitbra. Aldrig haft problem med att spela. Xbox här med. När man blir inbjuden till en ny game session med sitt crew kan man få "cloud server not availible" men räcker med en retry så är man igång igen

Testat öppna portarna i er router?
Citera
2013-10-04, 18:37
Medlem
MrHeisenbergs avatar
Kan man ändra könet på sin karaktär?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem