2013-10-04, 18:00
Medlem
Skullmunchers avatar
Hoppas på att det blir min tur att komma in nu.
Kommer nog att försöka komma in hela natten, om jag kommer in så vill jag gärna spela med någon skön snubbe! Om du är själv eller är ett par stycken och inte har något emot att jag får hänga på så hör av er. Jag spelar på Xbox 360, min Gamertag är TheVinnst.

Jag är tyvärr inte med i Flashback Crew pga smockfullt. Hoppas på att någon 'teamkiller' blir kickad så att jag får komma in.
Senast redigerad av Skullmuncher 2013-10-04 kl. 18:05.
Citera
2013-10-04, 18:00
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Spelat nonstop 7 timmar utan problem.. Spamma cokedealen om ni får den.. Tar 2 min o man får 9k + 860 RP
Citera
2013-10-04, 18:04
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Det har nämnts tidigare men det är väldigt märkligt att andra spelare kan kicka en, inte bara från ett uppdrag men hela servern. Särskilt då det innebär att man tar ett steg mot att bli en "bad sport".
Det har åtgärdats i dagens patch. Nu behövs det ett visst antal röster för att kunna kicka någon.

Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Spelat nonstop 7 timmar utan problem.. Spamma cokedealen om ni får den.. Tar 2 min o man får 9k + 860 RP
Dagens patch har ändrat så att man inte kan upprepa uppdragen man får av arbetsgivarna.

Patchen ska tydligen också ha fixat så att man slipper sjukhuskostnaderna som uppstår när man dör i bl.a. Deathmatch.
Citera
2013-10-04, 18:05
Medlem
Jag är sjukt besviken. Jag trodde online var mycket fetare än såhär. Alla "jobb" är ju så dödligt jävla tråkiga, vem fan vill racea och skjuta några snubbar på varje uppdrag?
Citera
2013-10-04, 18:06
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Det har åtgärdats i dagens patch. Nu behövs det ett visst antal röster för att kunna kicka någon.

Dagens patch har ändrat så att man inte kan upprepa uppdragen man får av arbetsgivarna.

Patchen ska tydligen också ha fixat så att man slipper sjukhuskostnaderna som uppstår när man dör i bl.a. Deathmatch.

Ahhh.. Var dock igår.. Drog in 100k lite snabbt så nu Flashar man runt i fet bil o lya
Citera
2013-10-04, 18:06
Medlem
Skullmunchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mitzimo
Jag är sjukt besviken. Jag trodde online var mycket fetare än såhär. Alla "jobb" är ju så dödligt jävla tråkiga, vem fan vill racea och skjuta några snubbar på varje uppdrag?

Om ett par veckor kommer det nog att vara fantastiskt kul och leva upp till förhoppningar, då Rockstar sa i 'trailern' att dom kommer lägga till nya saker att göra, hela tiden. B.la heists mot banker osv. Dom prioriterar väl att få allt att flyta på perfekt för alla innan dom börjar addera nya saker.
Citera
2013-10-04, 18:07
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER

Hur går det för 360 patchen då? När kommer den?
Citera
2013-10-04, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mitzimo

Ett tips är att spela med polare, de gör allt.
Citera
2013-10-04, 18:17
Medlem
Awbetts avatar
Kom nu in Online första gången på kanske 100 försök. Så alla som inte kommer in, fortsätt göra nya gubbar så kommer ni in tillslut!
Citera
2013-10-04, 18:18
Medlem
Skullmunchers avatar
Förlåt för OT, men det här var ju verkligen klockrent gjort haha.
http://www.youtube.com/watch?v=Qj6fOwMZYVI
Citera
2013-10-04, 18:19
Medlem
Skranks avatar
Det är ju helt underbart att stjäla ett jetplan och bara bomba medspelarna

Fick däremot ett meddelande om att jag förstört många personliga bilar och om jag inte slutar blir jag en "bad sport" och kan bli straffad. Hur vet man när man är det eller om man ligger i farozonen för att få bli en "bad sport" och vad händer om man blir en "bad sport"? Kan man sedan rentvå sig igen?
Citera
2013-10-04, 18:21
Medlem
Skullmunchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrank
Det är ju helt underbart att stjäla ett jetplan och bara bomba medspelarna

Fick däremot ett meddelande om att jag förstört många personliga bilar och om jag inte slutar blir jag en "bad sport" och kan bli straffad. Hur vet man när man är det eller om man ligger i farozonen för att få bli en "bad sport" och vad händer om man blir en "bad sport"? Kan man sedan rentvå sig igen?

Blir du en 'bad sport' så kommer du att hamna i lobbys med andra 'bad sports'. Jag tror iallafall att det är tanken, vet inte hur det funkar. Detta för att minska att massa troll springer runt och jävlas. Har hört av folk att det fortfarande behövs en hel del arbete på den fronten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in