2013-10-04, 15:47
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isirvera
Är det du som är LumiL*cious?
Nope, det är han inte. Det är jag! Hurså?

Någon som hunnit köpa lägenhet än? Håller på och sparar till en i jävligt centralt läge. Tittade på lite Youtube-videor igår och som jag förstår så ser alla exakt likadana ut, oavsett pris.
Rätt dålig miss av R* där.
Senast redigerad av SylvesterLundgren 2013-10-04 kl. 15:51.
Citera
2013-10-04, 15:48
Medlem
Skranks avatar
Alltså, inte för att låta bitter men jag vet inte om jag tycker onlinedelen var så jävla kul ändå. Det är ju givetvis ett fantastiskt spel och så, men jag vet inte. Man blir snabbt ganska less. I alla fall på att spela i Free roam.

Har någon av er lirat Red Dead Redemption online? Tyckte det var vansinnigt roligt, hur man i free roam kunde få till småskalliga krig mellan olika gäng på alla möjliga platser. Här går ju inte det för så fort man börjar skjuta på varandra så kommer 500 poliser och 30 helikoptrar.

Dessutom, går det att spela på sessions i free roam där man inte ser varandra på kartan utan när man skjuter eller kör bil? Samt spela utan auto aim?
Citera
2013-10-04, 15:49
Medlem
dubbel
Citera
2013-10-04, 15:50
Medlem
De står att jag ska köpa en tracker till min bil i ett uppdrag. Men vad är det då? hittar inget som heter tracker.
Citera
2013-10-04, 15:51
Medlem
kennedy8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trig
De står att jag ska köpa en tracker till min bil i ett uppdrag. Men vad är det då? hittar inget som heter tracker.

Ta bilen till Los Santos Customs, så sätter du på en tracker och försäkring där. Du kommer hitta det!
Citera
2013-10-04, 15:54
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Nope, det är han inte. Det är jag! Hurså?

Någon som hunnit köpa lägenhet än? Håller på och sparar till en i jävligt centralt läge. Tittade på lite Youtube-videor igår och som jag förstår så ser alla exakt likadana ut, oavsett pris.
Rätt dålig miss av R* där.
Håller på att spara ihop en del pengar först så jag har råd med ett 10-bils garage Men jag tänker avvakta tills Rockstar får till det ordentligt. Man läser en hel del på GTAForums om folk som köpt lägenheter en dag och nästa är allt borta inklusive alla ihoptjänade pengar. Just nu verkar dessutom cloud-servrarna nere idag igen. Den där patchen löste ju mycket
Citera
2013-10-04, 15:56
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruggeugglan
Eehhm. Jag köpte spelet pga onlinedelen. Vet inte varför du bara ser det som en bonus. Rockstar själva har ju sagt att onlineläget är lika revolutionerande för gta som 3d var när det kom så jag tror du är ensam om att se onlineläget som en "bonus".

Jag anser att Gta är ett single player spel i grund och botten, då gta V online kommer bli det första "riktiga" online spelet.

Jag återkommer vid gta VII då onlinebiten har blivit impregnerad i mitt hjärta, då kommer troligtvis online vara viktigare än single player.

Jag förstår att det är frestande att prova någonting nytt, men ibland får man tyvärr vänta lite längre än vissa andra.
Citera
2013-10-04, 15:57
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruggeugglan
Det är dessutom lättare att släppa ett spel till konsol då de bara har 2 olika setups att rätta sig efter till skillnad mot hur många olika grafikkort osv osv det finna till ett datorspel
Fast i diablo3's fall så var det ju knappast fel med grafiken utan blizzards servrar. Jag kunde gå in och spela dag två men bara i några timmar, sedan blev jag utkickad och kunde inte spela förän två dagar senare.

I bf3 var det även där inte massa grafikproblem utan det var annat som gjorde spelet ospelbart, även på ps3 och 360. Det var ytterst få utav de tre miljonerna som förhandsbokat spelet som faktiskt kunde spela det.

Skillnaden mellan diablo3, bf3 och GTA Online är att Rockstar knappt har någon erfarenhet utav online-spel om man jämför med både Blizzard och EA/DICE.

Att du köpte GTA V i huvudsak för Online-läget är knappast något Rockstar kan ta hänsyn till.

Du har bevisat tidigare i denna tråden att du inte är något annat än en gnällspik, skaffa dig en hobby utanför ditt dator- och tv-spelande.
Citera
2013-10-04, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Håller på att spara ihop en del pengar först så jag har råd med ett 10-bils garage Men jag tänker avvakta tills Rockstar får till det ordentligt. Man läser en hel del på GTAForums om folk som köpt lägenheter en dag och nästa är allt borta inklusive alla ihoptjänade pengar. Just nu verkar dessutom cloud-servrarna nere idag igen. Den där patchen löste ju mycket
Ja, det är 10-bils garage i även denna jag siktar på. Kostar runt 250 000, hade hälften innan jag loggade ur sist. Förhoppningsvis är dom kvar denna gång. Ser mest fram emot att kunna sitta framför tv:n och titta på vad alla i servern gör live. Ett eget mini-Cops!

Har också funderat på att avvakta lite men får se om jag kan hålla mig när jag väl har pengarna.
Vilken jävla stress man måste ha om man jobbar inom R* och är ansvarig för online-delen. Dom kan inte ha sovit mycket senaste dygnen.
Citera
2013-10-04, 16:02
Medlem
AllvarligtKompiss avatar
Waiting For Other Players är det enda jag kommer till, aldrig kommit längre än så och vet inte riktigt vad jag ska försöka med, verkar ju fungera för dom flesta? Är det bara att vänta ändå?
Citera
2013-10-04, 16:06
Medlem
[SIC]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrank
Alltså, inte för att låta bitter men jag vet inte om jag tycker onlinedelen var så jävla kul ändå. Det är ju givetvis ett fantastiskt spel och så, men jag vet inte. Man blir snabbt ganska less. I alla fall på att spela i Free roam.

Har någon av er lirat Red Dead Redemption online? Tyckte det var vansinnigt roligt, hur man i free roam kunde få till småskalliga krig mellan olika gäng på alla möjliga platser. Här går ju inte det för så fort man börjar skjuta på varandra så kommer 500 poliser och 30 helikoptrar.

Dessutom, går det att spela på sessions i free roam där man inte ser varandra på kartan utan när man skjuter eller kör bil? Samt spela utan auto aim?
Att dölja andra skriver jag på utan att blinka, det skulle skapa en mer naturlig och helt klart mer spännande upplevelse.

Auto aim däremot måste jag ha då pc är mitt huvudforum och kom igen, hur fan siktar man snabbt och precist med en toystick?

Hursomhelst borde man ha möjligheten när man hostar en server/freeroam.
Citera
2013-10-04, 16:06
Medlem
När jag ska spela "last man standing". Så står det still. Bara en laddnings cymbol. Vad gör man om de inte går?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in