kom nyss hem från ett besök hos Mr anabola Thord R.
Ingen större förändring i att få tätare injektioner som jag redan misstänkte från första början. Innan jag hann nämna tätare injek.. NEJ det går inte!!
-Vi har vår plan och riktlinjer att följa, finns inte en chans att få tätare just nu fick jag till svar
Efter tjat och symtom som inte blev bättre kunde Mr anabola gå med på från 12v till 11v, en vecka i taget var hans krav, i bästa fall 10v intervall men absolut inte lägre. Men först måste jag lida i ytterligare 4mån innan man ska ta nya prover inför 4:de injec, blir första gången sedan TRT.
Hursomhelst, Jag tror jag träffat på fel läkare som vägrar lyssna och drar sina egna slutsatser. Misstänkliggör alla sina patienter och utgår att de är missbrukare. Mr Anabola Thord R. är yrkesskadad och det märker man när han tar upp Anabola i varannan mening när han ska förklara saker och ting. Avfärdar allt man säger och att man ska ta en sak i taget då det tar tid eftersom det inte är någon quick fix. Att jag får lida vidare bryr han sig inte om då blodvärden är det enda han går efter.
Man kan ju undra varför man inte börjar i andra änden med 6-8v intervall där man gör noggranna kontroller för att undvika allt för högt HB om det visar sig uppstå biverkningar. Jag hade tom printat ut alla mina HB värden under alla mina år som blodgivare. Lägsta värdet ligger på 136-145 där emellan brukar jag ligga. Det brydde han sig inte så mycket om.
Nu överväger jag att byta läkare igen, tänker ha mina 6-8v intervaller och tänker fan inte acceptera bli behandlad på detta sätt. Nu blir det till att anmäla och klaga. Någon annan som har erfarenhet därifrån?