Citat:
Ursprungligen postat av
hoodog
Vackraste, elegantaste, gudomligaste, finaste, lyckligaste, härligaste, underbaraste, otroligaste, bästa, främsta, stekigaste, skönaste, sexigaste och smakfullaste skon någonsin!!!

När du brer på så kan man ju nästan tro att du inte är helt uppriktig...

Jag hade nöjt mig med att du t.ex. talat dig varm för färgvalet när Pörr uttryckte tvivel. Nu citerar jag fritt ur minnet men jag har för mig att du sade att "grått är det nya bruna" och "det är varje gentlemans förbannade plikt att ha ett par grå kängor i garderoben".
Citat:
Ursprungligen postat av
Herr gurka
Mycket ska man se innan ögonen faller av. Vore kul med bilder på hur du bär de där.
Jag vet knappt själv hur jag ska använda dem än. I kombination med färgskalan rosa->
lavendel->lila är en idé. Tillsammans med min kritstrecksrandiga överrock. Det är inte mycket i min nuvarande garderob som de passar med dock.
Innan ni tror att jag har tappat förståndet helt, den här kängan är inte köpt i syfte att vara så användbar som möjligt. Ansåg mig egentligen ha skor så det räckte redan innan det här inköpet och spexade till det lite. Det är helt okej om de bara bärs vid något enstaka tillfälle. Stod inte i valet mellan den här kängan eller något annan, det var den här kängan eller inget alls. Åtta par var målet, det här blev nummer nio (att jag planerar att sälja två par är en annan sak).