Citat:
Ursprungligen postat av
LindaRomeroo
mwn vad va det du inte förstod?? Jag har arbetat på förskolan och nu f0tt praktik på skola. Allting efter vi kom hem från usa! Om du teoe på allt som skrivs är det synd om dig. Men son sagt. Jag har det fixat! Vad gör du om dagarna?

Jag har jobbat i skola i många år. Tror (teoe) inte direkt på allt som skrivs, hur menar du med det, förstår inte alls vart du får det ifrån? Det är den erfarenheten jag har av skolan. Men det är klart i ett mindre samhälle kanske det är lurigt att hitta personal.

I vilket fall, du skall ju stå lämplig som lärare. Hoppas att du gör det men jag har fortfarande svårt att tro att folk gärna lämnar sina barn till en människa som framställs som så oansvarig som du alltså. Tro mig, jag fattar att det kan vara vinklat på tv osv. men det är så du framställs. Sedan om det är efter att du kom hem från staterna jojo, men nu finns det här ute om dig. Det är så jag tänker. Hoppas det går grymt ändå men kan ju tänka mig att föräldrar hör av sig annars är det dem som inte tänker. Hade jag sett ett sådant här program om någon jag lämnar mina ungar till hade jag nog hört av mig. Speciellt om det bara rör sig om en praktikant.