2013-10-03, 16:54
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamqueensblvd
Finns ett crew för PS3 och ett för gaybox. Om jag har förstått det rätt.

Ha tålamod. Du är inte ensam.
Flashbacks officiella crew är blandat, dvs både ps3 och 360.
Citera
2013-10-03, 16:57
Medlem
Ducken11s avatar
Någon som vet med säkerhet ifall de infört ett kösystem?

Sitter nu med "launching session" och gått 20minuter, kommer jag så småningom komma in eller brukar denna instans gå snabbt?
De jag egentligen undrar är om det är lika goda chanser att komma in om jag hela tiden startar om och försöker på nytt eller om man ska sitta här o vänta på att antingen komma in eller få ett felmeddelande?
Citera
2013-10-03, 17:01
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
Vettefan om jag ska spela mer på ett tag, spelet är ju buggigt åt helvetets fittkuk. För det första har mina gubbar som jag levlat upp till ca 7-8 försvunnit. Sen nu köpte jag en huvudbonad till min gubbe, och när jag tog av den lite senare så var jag flintskallig. Va i helvete tänkte jag, men det går väl att fixa om jag tar en tur till frisören, men då är fittfrisyren som jag hade tidigare låst. Så nu springer jag runt som en äcklig jävla skinnskalle i läderbyxor. Pengarna tycks även försvinna helt jävla random, även fast jag satt in i princip allt jag tjänat på banken.. Det finns knappt något att göra nu heller, det enda som funkar och är kul är ju att råna småbutiker, men det tröttnar man ju på rätt snart. Inte fan orkar jag spela deathmatch och köra cykelrace för att gå upp i rank.

Pengarna försvinner när du dör, då dras det typ 500 spänn.
Citera
2013-10-03, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clappen
no offence, men sitter man i 7h i sträck för att enbart få igång tutorialen så lever du fan upp till ditt användarnamn

Jag har självklart gjort saker under tiden.
Jag har städat lägenheten, kört lillebrorsan till skolan, varit och handlat osv.

Jag sitter inte fastklistrad framför TV'n hela tiden och bara kollar. Men man blir fortfarande förbannad när det tar så pass lång tid att det ens ska komma igång...
Citera
2013-10-03, 17:03
Medlem
Ducken11s avatar
Såjävla pinsamt

"There is an issue that is preventing some players from getting through the first tutorial mission across both platforms. Many players have been able to get through this with repeated retries, and we are working on unblocking this for everyone as soon as possible."

-De skrev igår att de skulle ta bort första tutorial mission, något de inte lyckats åstadkomma efter snart 2 dagars arbete.
Med försäljningssiffror på över 1 miljard dollar första dagen är det faktiskt sjukt pinsamt, jävla amatörer de är.
Citera
2013-10-03, 17:03
Medlem
Snälla hjälp! Jag startade GTA (ps3 förresten) och det kom upp att det fanns en uppdatering. Klickade på ok och nu är skärmen helt svart. Kan inte stänga av konsolen ens. Vågar man dra ut sladden?
Citera
2013-10-03, 17:04
Medlem
Nån som har koll på hur man får tag i helikoptrar?

Har vart i militärbasen, där fanns det inga coptrar eller jetplan. Var på sjukhustaket... tomt där också.

Nån som har koll på andra ställen? har sett på streams där folk spelar online och får tag i helikoptrar
Citera
2013-10-03, 17:05
Medlem
Funkar molnet för tillfället? Fick igång spelet på direkten och är färdig med racet. ps3
Citera
2013-10-03, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Big General

Har vart i militärbasen, där fanns det inga coptrar eller jetplan. Var på sjukhustaket... tomt där också.

Nån som har koll på andra ställen? har sett på streams där folk spelar online och får tag i helikoptrar

Taket på polishuset bör ha en helikopter!
Citera
Medlem
Skullmunchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big General

Det ska finnas jetplan i militärbasen, skumt att det inte gör det för dig. Om du drar till flygplatsen, som även den är "blockad" (finns en jumpspot i närheten), så finns det en helikopter. Borde även finnas en helikopter på sjukhustaket i staden.
Citera
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Funkar molnet för tillfället? Fick igång spelet på direkten och är färdig med racet. ps3
Yes, funkar fint för mig. Xbox
Citera
2013-10-03, 17:07
Medlem
Helt offtopic men vill ändå skriva det här.

FAN vad bra vi håller ihop i GTA Online!!

Blir stolt! Fortsätt såhär! Attackera aldrig en Crewmedlem om du inte har goda skäl för det.

HÅLL IHOP!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in