2013-10-03, 14:21
Medlem
Icecold10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aggkaka
Inne i spelet, under "choose character" i online-fliken

Detta fungerade även för mig, hade problemet att första racet inte laddades!

Tyvärr, detta funkade inte för mig :/ har testat i 3 dagar nu...
Citera
2013-10-03, 14:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Icecold10
Tyvärr, detta funkade inte för mig :/ har testat i 3 dagar nu...

Fungerade inte heller för mig, xbox 360 spelar jag på.
Citera
2013-10-03, 14:23
Medlem
TS3 server!

Vet inte om den funkar eller inte! Någon som kan testa?

85.228.253.212:9987
Citera
2013-10-03, 14:26
Medlem
http://socialclub.rockstargames.com/crew/heinybreakers

nystartad svensk liga här för er som inte fick plats i flashback crewet
äkta bröderskap
EDIT: Xbox360 only
Senast redigerad av NoLif3r 2013-10-03 kl. 14:32.
Citera
2013-10-03, 14:28
Medlem
Hej_tjos avatar
Spelar för fullt på PS3! Men är det någon som vet hur man stänger av in-game voice? Det är så sjukt jobbigt då det är sjukt dåligt ljud och folk som pratar arabiska...

Har letat men hittar inte
Citera
2013-10-03, 14:28
Medlem
Ghulers avatar
Jag märkte en positiv sak med alla gubbar som försvunnit under serverproblemen. Alla pengar man satt in på banken finns kvar, även om man tagit bort karaktärer som kraschat av en eller annan anledning.

Så i kväll ska jag starta en ny karaktär, pimpa upp bilen och kärringen riktigt ordentligt, och gå bananas!

Det börjar flyta bättre nu märkte jag så nu känns det inte helt bortslösat att köpa grejor till bilen och så.

Vi ses Flashback PS3 Crew!
Citera
2013-10-03, 14:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hej_tjo
Spelar för fullt på PS3! Men är det någon som vet hur man stänger av in-game voice? Det är så sjukt jobbigt då det är sjukt dåligt ljud och folk som pratar arabiska...

Söker samma lösning här. Inget fel på engelsktalande men det var fem skottar som höll låda. Tror fan de var påtända. Ett jävla liv när man skulle spela.
Citera
Medlem
Hoppas verkligen det funkar bra ikväll, jobbat natt hela veckan och kunnat spela väldigt lite..
Men nu har jag tagit helg så nu blir det att grinda dollar och köpa sig sitt första hem, fixa sig en vettig bil osv!! Har lite planer på hur jag ska få ihop dom där pengarna snabbt.!
Citera
Medlem
Paladins avatar
Körde nyss mitt första crew-jobb! Kul att spela med andra från samma crew! Även om jag var lite "ur gängorna" så gick det ju ok!

Men fasen va svårt det är med pengar! Jag ligger som max runt 10 lax hela tiden då mycket går åt till..... ja ammo såklart!
Antar att man får större summor vid högre nivåer sen.

Sedan undrar jag, när man laddar spelet i "online läge" står det att man skall få ett gratis garage för att man är med i socialclub. Har någon sett detta eller har de kanske inte satt in det ännu?
Citera
2013-10-03, 14:40
Medlem
therifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hej_tjo

Det gör du i menyn som ploppar upp om du håller in selecte. (Hoppas jag stava de rätt...)
Citera
2013-10-03, 14:42
Medlem
Gergans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Söker samma lösning här. Inget fel på engelsktalande men det var fem skottar som höll låda. Tror fan de var påtända. Ett jävla liv när man skulle spela.
Håll inne select och längst ner står det chat. Ändra till No-one så blir alla mutade.
Citera
2013-10-03, 14:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gergan
Håll inne select och längst ner står det chat. Ändra till No-one så blir alla mutade.

Tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in