2013-10-03, 01:30
Medlem
ATLAS64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Jag lyckas inte hitta D*vid L*ndkv*st Jönköping? Är * i efternamnet i, i eller är det u, i? Jag hittar inte DL bland B*ör* H's vänner heller. Söker jag fel tro?
det ska vara ett i i efternamnet han finns inte i B*ör* H`s vänner men omvänt !
Citera
2013-10-03, 01:35
Medlem
ATLAS64s avatar
oj oj kolla sidan på fb som heter , stötta kriminella inne på kåken , vem är inte på den grupp kolla speciellt in admin
Citera
2013-10-03, 01:40
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ATLAS64
det ska vara ett i i efternamnet han finns inte i B*ör* H`s vänner men omvänt !
Kanon! Hittade han nu, tack igen!
Citera
2013-10-03, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullskridsko
Beror det inte på vad kommentarerna anmäls för?

Njaa,skulle väl va mordhot i så fall. Men tänk på att fb finns över hela världen.
Dom kan inte bara gå in och plocka bort inlägg hur som helst..
Varför skulle dom lägga så snabb energi på det. En timme låg kommentaren ute ca.
Jag har själv anmält en person,men det hände ingenting.Man får ju plocka bort olämpliga
inlägg själv. Det kan man ju på sin egen sida. Gör man däremot en polisanmälan,tas det nog på allvar.
Så det där ser mysko ut,med deras inlägg som försvann. Väldigt konstigt....
Citera
2013-10-03, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Kanon! Hittade han nu, tack igen!

Jovisst finns han bland Björns vänner. Han kom upp direkt bara jag skrev Da...
Citera
2013-10-03, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cruelladevil
Så snabbt agerar inte facebook med att radera oegentligheter. Då skulle dom enbart få arbete med sånt 24/7

Det gör däremot flashback.

Vad ja menade var att Em*nuel har skrivit i sin logg och själv undrat vart inlägget tagit vägen.
Citera
2013-10-03, 02:49
Medlem
ATLAS64s avatar
ja och kolla då in gruppen stötta kriminella inne på kåken på fb kolla in admin speciellt
Denna D*av*d är tillagd i gruppen i lördags av admin H*nr*k H !
Senast redigerad av ATLAS64 2013-10-03 kl. 02:57.
Citera
2013-10-03, 08:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ATLAS64
Och så jävligt dumt att ha kul åt ett stackars barn som inte ens är är fött ännu , så jävla omoget !

+1
Givetvis ska inte dessa primater skaffa barn.
Hur tror du ungen kommer fostras av en misslyckad dubbelmördare och drogtorsk?
Här kommer ju samhället få betala miljoner för något som är dömt på förhand. Detta vill jag inte vara med att betala.

Förstår du?
Citera
2013-10-03, 08:25
Medlem
Minimois avatar
Det är M. Fransson som har anhållits nu efter HH.

6 september startade målet i tingsrätten. 9 september begärde åklagaren båda häktade, men upphävde ena begäran innan förhandlingarna. Är detta ihopslaget med ett tidigare mål? När var rånet som har nämnts?

Jag noterar nu att det gick rykten om att två stycken hade hämtats in av polis för förhör om GHs försvinnande, just dessa datum i tråden.
Senast redigerad av Minimoi 2013-10-03 kl. 08:50.
Citera
2013-10-03, 09:24
Medlem
alltså jävlar vad tragiskt att det mördas ( förmodligen) inom "familjen " !

Jag kan inte sluta att fundera på hela denna familj som det verkligen gått åt pipsvängen åt :-(!

E*anuel verkar ju ha växt till sig , hoppas verkligen han är rädd om sin nya familj och håller sig inom lagens gränser nu !

Hoppas även att Pappa B*örn fortsätter med sin gud och inte faller tillbaka i all skit !

Sen har vi då I*abell och V*ggo ! Hoppas hoppas hoppas att hon har styrkan och att hon en dag finner en stabil man som kan vara en bra förebild för hennes son då han ändå har generna som hm..ptja .. !

sorgligt.
Citera
2013-10-03, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minimoi
Det är M. Fransson som har anhållits nu efter HH.

6 september startade målet i tingsrätten. 9 september begärde åklagaren båda häktade, men upphävde ena begäran innan förhandlingarna. Är detta ihopslaget med ett tidigare mål? När var rånet som har nämnts?

Jag noterar nu att det gick rykten om att två stycken hade hämtats in av polis för förhör om GHs försvinnande, just dessa datum i tråden.

har denna MF facebook ?
Citera
2013-10-03, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mdrkakaa
Vad ja menade var att Em*nuel har skrivit i sin logg och själv undrat vart inlägget tagit vägen.

Ja för ingen annan kan väl radera dina inlägg på din egna fb-wall?
Även om fb (face) inte är snabba vid vissa saker, så kanske kommentarerna försvinner i väntan på granskning om de anmäls inom en viss kategori?
Tex, om man anmäler ett (eller flera) inlägg som anses vara stötande mot en själv, kanske det inte prioriteras lika fort.
Lägger du däremot en anmälan om brott mot barn, skulle jag tänka mej att det blir högre prioriterat o tas bort även om texten inte innehåller nått i den kategorin.
Jag tänkte att det finns nått "filter" typ.
Faan vad svammligt, men hoppas att du förstår hur jag tänker?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in