2013-10-05, 10:08
Medlem
Zizzla163s avatar
[quote=ATLAS64|45537624]
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzla163
du saknar 1% på den säkerhet du uttalar dig om ! bättre att tiga istället då !

Jag anser att jag är såpass säker på infon att jag kan bidra med den här. Anledningen till att den sista procenten saknas är enbart för jag inte sett det själv med egna ögon. Därför kan jag inte säga 100% fast jag egentligen vill. För jag är 100.
Citera
2013-10-05, 10:12
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jopekka
Säkra källor, och då MENAR JAH SÄKRAH källor; säger att H.H och nån Fransson ligger bakom mordet. Ryktas mkt om att Fransson är homo och blivit mobbad för detta och drf gett igen i diverse slags mål men bars en teori. Hant är tydligen bög, no blame

Jag är inte lika otrevlig som de andra =) tack för infon! Är f*ansson alltså öppet homosexuell?
Jag sa på skoj häromdagen att han säkert är förälskad i H eller nått och därför gör allt för honom. Med en gnutta ironi! Men kan det vara så?
Citera
2013-10-05, 11:53
Medlem
MaryJane 4:20s avatar
Citat:
Säkra källor, och då MENAR JAH SÄKRAH källor; säger att H.H och nån Fransson ligger bakom mordet. Ryktas mkt om att Fransson är homo och blivit mobbad för detta och drf gett igen i diverse slags mål men bars en teori. Hant är tydligen bög, no blame

Jag träffar Fransson lite då och då samt att många av mina kompisar umgås med honom, men detta har jag aldrig någonsin hört talas om.

Alltså tror jag inte på dig. (angående bögsnacket)
Citera
2013-10-05, 16:32
Medlem
Rebellion79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaryJane 4:20
Jag träffar Fransson lite då och då samt att många av mina kompisar umgås med honom, men detta har jag aldrig någonsin hört talas om.

Alltså tror jag inte på dig. (angående bögsnacket)

Tror det mer ligger till som så att vederbörande inte gillar Franss*n.
Mer så.
Snart skriver han att Franss*n har hiv.
Citera
2013-10-05, 18:46
Medlem
Citat:
Alla här "vet" att henrik är skyldig till detta. Förstår att en del vet mer än de säger.
Jag förstår att de inte vågar vittna mot holmdahl junior. Jag skulle inte heller gjort det tyvärr...
Man sätter sej inte i trubbel eller med risk för sitt eget liv. Eller ännu värre: sina anhörigas liv...
Jag har inte kommit till det vägskälet än att mitt liv är betydelselöst...
Iaf inte för ett mord vars offer man inte känner. Fegt kanske.
Men vete faan förstås om jag hade bevittnat ett mord.. Då hade nog min instinkt drivit mej till
polisen. Kosta vad det kosta vill. Henrik är en samhällsfara. Nästa gång drabbar det nån annan.
Han måste låsas in på livstid. helst hans pappa också...
Citera
2013-10-05, 18:47
Medlem
Citat:

Åhh, tack för att du löste gåtan i denna tråd. Vi har ju länge lurat på vem som kan ha mördat G och nu kommer du in som en riktig hjälte och löser mina sömnproblem.

Dumhuvud!
Citera
2013-10-05, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebellion79
Men "okej".
Huvudsaken är att rätt person åker dit tycker jag.
Och jag är säker på att den personen du nämner inte är den enda som snackat runt.
Just nu snackar du runt själv, frågan är vad du vinner på det.
Försöker du få denna personen i trubbel? eller vad är syftet med detta?

De har pratats om tidigare i denna tråd om folk som har golat! Jag tänkte att han kunde vart en av dom som vetat något och sagt för mycket! Vet att många pratar om detta just nu men detta hörde jag strax efter dom hittat han!
Citera
2013-10-05, 20:31
Medlem
Zizzla163s avatar
Nu ryktas det om att H är den som släpptes!! 😟
Och F*ansson är den som sitter häktad!
Någon som vet mer om detta??
Citera
2013-10-05, 21:08
Medlem
Rebellion79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzla163
Nu ryktas det om att H är den som släpptes!! 😟
Och F*ansson är den som sitter häktad!
Någon som vet mer om detta??

Vet bara att en av de två är frisläppt, då rätten ansåg det inte fanns tillräckligt starka skäl hålla kvar och häkta honom.

Vet dock ej vem av dem det är.
Varken E*anuel, systern eller pappan till G*briel skriver något om det på fb~
H*nriks facebook står oanvänd ännu. Inga nya inlägg.

Vad jag förstår så har inte Fr*nsson fb.....?
Senast redigerad av Rebellion79 2013-10-05 kl. 21:08. Anledning: felstavning;
Citera
2013-10-05, 21:17
Medlem
ATLAS64s avatar
Citat:
Vet bara att en av de två är frisläppt, då rätten ansåg det inte fanns tillräckligt starka skäl hålla kvar och häkta honom.

Vet dock ej vem av dem det är.
Varken E*anuel, systern eller pappan till G*briel skriver något om det på fb~
H*nriks facebook står oanvänd ännu. Inga nya inlägg.

Vad jag förstår så har inte Fr*nsson fb.....?
ja en släpptes och en är fortfarande häktad , men den som släpptes står fortfarande kvar i utredningen !! för fortsatta förhör !
Citera
2013-10-05, 21:21
Medlem
Rebellion79s avatar
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=97&artikel=5664960

Lyssna på radioklippet där med åklagare Jenny Karlsson.

Citat från artikel;

"En man i 20-årsåldern häktades på eftermiddagen på sannolika skäl misstänkt för mordet på Gabriel Holmdahl från Lidköping. En annan man, också han i 20-årsåldern som också är åtalad för mordet, släpptes på fri fot. Rätten ansåg att det inte fanns tillräckligt starka skäl för att häkta honom."
Citera
2013-10-05, 21:33
Medlem
ATLAS64s avatar
Citat:
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=97&artikel=5664960

Lyssna på radioklippet där med åklagare Jenny Karlsson.

Citat från artikel;

"En man i 20-årsåldern häktades på eftermiddagen på sannolika skäl misstänkt för mordet på Gabriel Holmdahl från Lidköping. En annan man, också han i 20-årsåldern som också är åtalad för mordet, släpptes på fri fot. Rätten ansåg att det inte fanns tillräckligt starka skäl för att häkta honom."
Det pågår fortfarande utredning och ingen är åtalad ännu!
Det hölls HÄKTNINGS FÖRHANDLINGAR alltså : 1 släpptes 1 OMHÄKTADES ! Utreningen är inte klar därav omhäktning. Fler personer ska höras, och den som släpptes står fortfarande kvar i utrednigen Detta är enlig Aftonbladets sida igår 4/10
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in