2013-09-18, 05:47
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdf1
Whoa, vilken tur =)

Försökte betala med kort nu med det fungerade inte alls, tur att man är kompis med klarna.

Alltså, en fundering - kommer man kunna titta på matcher som sänds i C More Sport med detta abonnemang? Det går ju inte att ta sig in på den kanalen iaf, kanske beror på att den inte visar hockey just nu? Vore ju tråkigt om man inte får möjlighet att se någon match i HD.

Live-kanalerna lämnar ju en del att önska s.a.s.
Det fungerade utmärkt att titta på matchen igår. Upplösningen var bra och Airplay fungerade så att man kunde se på en ordentlig skärm.

Det är bara hockeyn som går att se, allt annat är låst.
Citera
2013-09-18, 16:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av klockan123
Visas det SHL-hockey i Cmore sport kan du titta på kanalen. Om jag uppfattat det rätt så är det väl en match varje omgång/matchdag som visas i HD, så du lär nog få se en del matcher i HD i alla fall.

Nah, var ingen match på huvudkanalen igår - det var tydligen viktigare med speedway, men det är väl slut snart.

Ja, en handfull matcher lär man nog ändå få i HD-upplevelse!

Vad var det för jättebugg igår förresten? Kunde inte klicka in mig via Live-kanalerna i vänsterspalten utan var tvungen att klicka in mig via Ishockey -> SHL osv.
Citera
2013-09-21, 15:04
Medlem
På hur många enheter kan man titta på streams från Csports samtidigt? På viaplay är det väl 4 st har jag för mig.
Citera
2013-09-25, 16:27
Medlem
GataJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starttherocket
På hur många enheter kan man titta på streams från Csports samtidigt? På viaplay är det väl 4 st har jag för mig.

Frågade detta via mail.
De har samma funktion som Netflix, alltså man kan bara kolla på en enhet i taget.
Citera
2013-09-26, 19:49
Medlem
JSpezzas avatar
Har uppstått ett problem som jag inte vet hur fan jag ska åtgärda med C-sports. Har hockeyabonnemanget, men när jag streamar är kvaliteten jävligt risig. Sitter på en 10/10 lina och en Mac inköpt förra året. Tjänsten har fungerat bra tidigare och detta problem har uppstått på senare tid. När jag provar deras "test- stream" går det upp i HD direkt utan problem. Kollar jag en match ligger det på en plupp av fyra.

Tacksam för hjälp
Citera
2013-09-26, 19:54
Medlem
klockan123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JSpezza
Har uppstått ett problem som jag inte vet hur fan jag ska åtgärda med C-sports. Har hockeyabonnemanget, men när jag streamar är kvaliteten jävligt risig. Sitter på en 10/10 lina och en Mac inköpt förra året. Tjänsten har fungerat bra tidigare och detta problem har uppstått på senare tid. När jag provar deras "test- stream" går det upp i HD direkt utan problem. Kollar jag en match ligger det på en plupp av fyra.

Tacksam för hjälp
Tittar du på HV-Luleå? Då är det inte din utrustning det är fel på, kvaliten är hemsk där just idag.
Citera
2013-09-26, 20:08
Medlem
JSpezzas avatar
Tittar på båda matcherna, men samma sak. Ringde kundservice igår då jag hade samma problem med Leksand - LHC, men han hävdade att felet inte låg hos dem, men det kanske gör det iallafall då?

Edit: FBK - Saik funkar bra nu, antar att felet ligger hos C-sports då . . . Ovanligt
Senast redigerad av JSpezza 2013-09-26 kl. 20:12.
Citera
2013-10-02, 20:27
Bannlyst
Vilka sidor sänder stream juve- gala?
Citera
2013-10-02, 20:33
Medlem
Apple.Jacks avatar
Stream till PSG - Benfica fort som fan tack !!!!!!!!!!!!!
Citera
2013-10-02, 20:40
Medlem
klockan123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apple.Jack
Stream till PSG - Benfica fort som fan tack !!!!!!!!!!!!!
http://viaplay.se/
Citera
2013-10-11, 23:18
Medlem
MartinStLouiss avatar
Finns det några bra streamingsidor där man enbart betalar en engångsavgift för att få se en hel säsong av NHL? Förut fanns ju ESPN Europe, men det verkar inte finnas kvar längre :O
Citera
2013-10-15, 19:18
Medlem
onnyts avatar
Snacka om meningslös tråd. Bara lagliga länkar och det hade ifs varit OK om man bott i Sverige men inga av de "lagliga" alternativen funkar utomlands. Måste fixa VPN i Sverige snart Nåja de flesta matcher går ju att hitta men i kväll verkar det kört att hitta Frölunda - Brynäs
Senast redigerad av onnyt 2013-10-15 kl. 19:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in