Citat:
Ursprungligen postat av
Psycholog1st
Varför är du så otrevlig, har jag gjort dig någonting?
Mitt "fusk" trissar ju inte upp priserna, det fångar helt enkelt upp UNDERPRISADE spelare och lägger de på en behaglig och normal nivå, den lägger aldrig ut spelarna för överpris, såsom du uppmanade någon annan att göra. Vem förstör ekonomin?
Hur kan du kalla det överpris när någon är beredd att betala det priset för honom? När nya transfers kommer och de populärare spelarna är dyra som satan, och i stort sett inga finns ute, säger du att dem förstör marknaden? Varför inte bara spela spelet schysst och på samma villkor som alla andra? Eller du kanske är viktigast i världen, bara du själv mår bra så får dem andra slita?
Anledningen varför jag är otrevlig mot dig är för att du kommer tillbaka till denna tråd hela tiden med ditt äckliga fusk och söker uppmärksamhet.
Vad gör du sedan med alla coins du tjänar? Du köper väl inte spelare som gör att priserna höjs?

Eller ännu värre, säljer coinsen som förstör marknaden TOTALT.