2013-10-02, 19:33
  #6121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaCKaNN
Ursäkta att jag behöver avbryta ert lilla ordkrig här men skulle någon kunna recensera fut 14 lite snabbt?
Har beslutsångest om det är värt att lägga ner tiden på det. Om ni jämför med 13 tycker ni det är bättre/sämre?

Personligen tycker jag att det är mycket bättre och betydligt mer realistiskt. Pace är inte alls lika viktigt längre och det går äntligen att spela med långsammare, men starkare, mittbackar. Tempot i spelet är perfekt och passningsspelet har blivit viktigare att behärska vilket känns riktigt skoj.

Huvudspelet är för tillfället inte riktigt balanserat, men det ryktas om en fix för det inom kort, vilket säkert kommer förbättra det hela.

Sammantaget skulle jag absolut rekommendera denna version, riktigt nöjd!
Citera
2013-10-02, 19:33
  #6122
Medlem
Vad är det som händer med marknaden?
Nu ligger det ute massor av Lukaku för 14.750 bin..

Nyss fanns det inte en enda under 17.500bin..

Borde han inte öka pga nytt IF, ska man bara ha mer tålamod?
Citera
2013-10-02, 19:36
  #6123
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soderlind
Vad är det som händer med marknaden?
Nu ligger det ute massor av Lukaku för 14.750 bin..

Nyss fanns det inte en enda under 17.500bin..

Borde han inte öka pga nytt IF, ska man bara ha mer tålamod?

Tålamod är det som gäller. Möjligtvis slutet av helgen, eller början av nästa vecka.
Citera
2013-10-02, 19:38
  #6124
Medlem
Koromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaCKaNN
Ursäkta att jag behöver avbryta ert lilla ordkrig här men skulle någon kunna recensera fut 14 lite snabbt?
Har beslutsångest om det är värt att lägga ner tiden på det. Om ni jämför med 13 tycker ni det är bättre/sämre?

Citat:
Ursprungligen postat av CriticalAcclaim
Personligen tycker jag att det är mycket bättre och betydligt mer realistiskt. Pace är inte alls lika viktigt längre och det går äntligen att spela med långsammare, men starkare, mittbackar. Tempot i spelet är perfekt och passningsspelet har blivit viktigare att behärska vilket känns riktigt skoj.

Huvudspelet är för tillfället inte riktigt balanserat, men det ryktas om en fix för det inom kort, vilket säkert kommer förbättra det hela.

Sammantaget skulle jag absolut rekommendera denna version, riktigt nöjd!

Håller med här helt och hållet! I början var jag väldigt skeptiskt, men när man ger det en chans och spelar en del matcher vänjer man sig med allt det nya. Jag tycker också att det är skönare och helt klart värt att köpa! Ett bevis på att pace inte är lika viktigt är att jag lirar cassano som cam/st i ett av mina lag utan några större problem att bli av med backarna (54 i pace).
Citera
2013-10-02, 19:42
  #6125
Medlem
Psycholog1sts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Hur kan du kalla det överpris när någon är beredd att betala det priset för honom? När nya transfers kommer och de populärare spelarna är dyra som satan, och i stort sett inga finns ute, säger du att dem förstör marknaden? Varför inte bara spela spelet schysst och på samma villkor som alla andra? Eller du kanske är viktigast i världen, bara du själv mår bra så får dem andra slita?

Anledningen varför jag är otrevlig mot dig är för att du kommer tillbaka till denna tråd hela tiden med ditt äckliga fusk och söker uppmärksamhet.

Vad gör du sedan med alla coins du tjänar? Du köper väl inte spelare som gör att priserna höjs? Eller ännu värre, säljer coinsen som förstör marknaden TOTALT.

Men med den logiken så förstör ju definitivt inte jag marknaden, snarare gynnar den eftersom jag håller ett stabilt men framförallt lagomt pris?

Jag huserar här eftersom jag spelar FUT och pysslar mycket med trading, ingenting konstigt i det?

Jag säljer coinsen till människor som varken har tid eller lust att spela ihop flera hundra tusen coins, på så sätt gynnar jag communityt.

Citat:
Ursprungligen postat av Rickster
Men stäng igen truten din fuskande no-lifer. Gör som alla andra på likadana villkor som oss och tjäna coins så ska du få min respekt. Äckel.

Jag har varken tid eller lust att tjäna coins på det sättet eftersom det är segt och tidsförödande, du måste ju medge att mitt sätt är mer praktiskt.
Citera
2013-10-02, 19:48
  #6126
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psycholog1st
Men med den logiken så förstör ju definitivt inte jag marknaden, snarare gynnar den eftersom jag håller ett stabilt men framförallt lagomt pris?

Jag huserar här eftersom jag spelar FUT och pysslar mycket med trading, ingenting konstigt i det?

Jag säljer coinsen till människor som varken har tid eller lust att spela ihop flera hundra tusen coins, på så sätt gynnar jag communityt.



Jag har varken tid eller lust att tjäna coins på det sättet eftersom det är segt och tidsförödande, du måste ju medge att mitt sätt är mer praktiskt.
Stödjer du barnarbete och slavhandel? Bara du tjänar på det så är det lugnt sen? Jag menar, det är ju praktiskt för chefen.

Gynnar communityt kan vara det dummaste jag har hört, den enda coin-selling gynnar är säljaren och köparen, alla andra förstör dem för.
Citera
2013-10-02, 19:50
  #6127
Medlem
nitinitis avatar
Sluta klaga på att han använder botar när ni själv sitter och diskuterar vilken spelare ni ska pricefixa. Det är något så vidrigt med dubbelmoral.
Citera
2013-10-02, 19:51
  #6128
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psycholog1st
Men med den logiken så förstör ju definitivt inte jag marknaden, snarare gynnar den eftersom jag håller ett stabilt men framförallt lagomt pris?

Jag huserar här eftersom jag spelar FUT och pysslar mycket med trading, ingenting konstigt i det?

Jag säljer coinsen till människor som varken har tid eller lust att spela ihop flera hundra tusen coins, på så sätt gynnar jag communityt.



Jag har varken tid eller lust att tjäna coins på det sättet eftersom det är segt och tidsförödande, du måste ju medge att mitt sätt är mer praktiskt.
För dig? Ja, men det är fortfarande fusk. Antz har en fin poäng.
Citera
2013-10-02, 19:52
  #6129
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Sluta klaga på att han använder botar när ni själv sitter och diskuterar vilken spelare ni ska pricefixa. Det är något så vidrigt med dubbelmoral.
Länka ett inlägg där jag stödjer pricefixing är du snäll. Pfing är inget jag stödjer för den delen heller, men hellre det än att sitta och fuska.
Citera
2013-10-02, 19:54
  #6130
Medlem
SvartLeverpastejs avatar
Någon som kan fixa ett grymt lag för 120k? Tack
Citera
2013-10-02, 19:55
  #6131
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickster
För dig? Ja, men det är fortfarande fusk. Antz har en fin poäng.

En scammer som kommenterar att någon fuskar...

Denna tråden har allt.
Citera
2013-10-02, 19:57
  #6132
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Länka ett inlägg där jag stödjer pricefixing är du snäll. Pfing är inget jag stödjer för den delen heller, men hellre det än att sitta och fuska.

Har ingen aning om du gör det eller inte. Men ingen här inne säger något till de som sitter och diskuterar pricefixing men går loss på en kille som använder botar som inte påverkar marknaden alls. Tycker det är lika vidrigt med pricefixing. Så jävla äckligt girigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in