Citat:
Ursprungligen postat av
AntzPantz
Hur kan du kalla det överpris när någon är beredd att betala det priset för honom? När nya transfers kommer och de populärare spelarna är dyra som satan, och i stort sett inga finns ute, säger du att dem förstör marknaden? Varför inte bara spela spelet schysst och på samma villkor som alla andra? Eller du kanske är viktigast i världen, bara du själv mår bra så får dem andra slita?
Anledningen varför jag är otrevlig mot dig är för att du kommer tillbaka till denna tråd hela tiden med ditt äckliga fusk och söker uppmärksamhet.
Vad gör du sedan med alla coins du tjänar? Du köper väl inte spelare som gör att priserna höjs?

Eller ännu värre, säljer coinsen som förstör marknaden TOTALT.
Men med den logiken så förstör ju definitivt inte jag marknaden, snarare gynnar den eftersom jag håller ett stabilt men framförallt lagomt pris?
Jag huserar här eftersom jag spelar FUT och pysslar mycket med trading, ingenting konstigt i det?
Jag säljer coinsen till människor som varken har tid eller lust att spela ihop flera hundra tusen coins, på så sätt gynnar jag communityt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rickster
Men stäng igen truten din fuskande no-lifer. Gör som alla andra på likadana villkor som oss och tjäna coins så ska du få min respekt. Äckel.
Jag har varken tid eller lust att tjäna coins på det sättet eftersom det är segt och tidsförödande, du måste ju medge att mitt sätt är mer praktiskt.