2013-10-02, 19:09
  #6109
Medlem
Psycholog1sts avatar
http://s12.postimg.org/p1khqldzh/zaha.png

Haha vad tror ni om det köpet?!
Citera
2013-10-02, 19:09
  #6110
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Ja, det brukar det göra. Grattis! Försök få iväg han så fort som möjligt för överpris

Det är ju sant, hoppas det sitter någon desperat jävel där ute och suktar efter honom!

Hur ska jag veta vilket BIN jag borde lägga ut han för? Finns en ute på xbox nu, 1 miljon BIN.
__________________
Senast redigerad av bleeh 2013-10-02 kl. 19:12.
Citera
2013-10-02, 19:12
  #6111
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fifafjanten
Har gjort en silver hybrid! Vad tycker ni?

http://www.futhead.com/14/squads/792607/

Anfallet tycker jag ser sådär ut då jag tycker att Lamah inte gör sig bra som LW utan bättre som LM och sen tycker jag Maiga inte gör sig bra som CF utan han ska spela ST.

Mittfältet ser däremot skitläckert ut och är något jag definitivt skulle vilja testa att lira med.

I försvaret är det endast ytterbackarna jag gillar, det räcker inte att Colpaert har bra WR då han endast har 68 i styrka och är 177 cm, Boyata är ju ingen best han heller.

Men jag tycker att du ska försöka bygga något nytt lag runt det där mittfältet som såg väldigt intressant ut!
Citera
2013-10-02, 19:16
  #6112
Medlem
ludwiqs avatar
Hmm satt och kollade lite på futhead om spelare jag vill testa, fick ihop detta: http://www.futhead.com/14/squads/793056/

Ni som testat lite olika spelare från denna elvan, är det något att ha? Jag själv har varken mött direkt eller spelat med någon av dessa spelare. Tycker det ser helt okej ut i alla fall.

Tacksam för svar .
Citera
2013-10-02, 19:17
  #6113
Medlem
Psycholog1sts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Du? Är du seriös?

Vi har ju haft den här konversationen redan.. du förlorade.

ont: fan vad hulk verkar pendla i pris..
Citera
2013-10-02, 19:19
  #6114
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psycholog1st
Vi har ju haft den här konversationen redan.. du förlorade.

ont: fan vad hulk verkar pendla i pris..
Utveckla, hur förlorar jag? Det är ju du som sitter på ett fusk, också anklagar du mig för att förstöra ekonomin? Ganska uppenbart vem som förlorar ditt lilla äckel.
Citera
2013-10-02, 19:20
  #6115
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bleeh
Det är ju sant, hoppas det sitter någon desperat jävel där ute och suktar efter honom!

Hur ska jag veta vilket BIN jag borde lägga ut han för? Finns en ute på xbox nu, 1 miljon BIN.
Lägg ut han 50k billigare än billigaste BIN, om du ser att det kommer ut en billigare så skickar du tradeoffer och lägger upp igen billigare
Citera
2013-10-02, 19:21
  #6116
Medlem
Psycholog1sts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Utveckla, hur förlorar jag? Det är ju du som sitter på ett fusk, också anklagar du mig för att förstöra ekonomin? Ganska uppenbart vem som förlorar ditt lilla äckel.

Varför är du så otrevlig, har jag gjort dig någonting?
Mitt "fusk" trissar ju inte upp priserna, det fångar helt enkelt upp UNDERPRISADE spelare och lägger de på en behaglig och normal nivå, den lägger aldrig ut spelarna för överpris, såsom du uppmanade någon annan att göra. Vem förstör ekonomin?
Citera
2013-10-02, 19:23
  #6117
Medlem
Fan vad jag börjar tröttna på människor som lirar med 90 pacare på kanten springer bara kant och inlägg på någon bra nickare..
Citera
2013-10-02, 19:24
  #6118
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psycholog1st
Varför är du så otrevlig, har jag gjort dig någonting?
Mitt "fusk" trissar ju inte upp priserna, det fångar helt enkelt upp UNDERPRISADE spelare och lägger de på en behaglig och normal nivå, den lägger aldrig ut spelarna för överpris, såsom du uppmanade någon annan att göra. Vem förstör ekonomin?
Hur kan du kalla det överpris när någon är beredd att betala det priset för honom? När nya transfers kommer och de populärare spelarna är dyra som satan, och i stort sett inga finns ute, säger du att dem förstör marknaden? Varför inte bara spela spelet schysst och på samma villkor som alla andra? Eller du kanske är viktigast i världen, bara du själv mår bra så får dem andra slita?

Anledningen varför jag är otrevlig mot dig är för att du kommer tillbaka till denna tråd hela tiden med ditt äckliga fusk och söker uppmärksamhet.

Vad gör du sedan med alla coins du tjänar? Du köper väl inte spelare som gör att priserna höjs? Eller ännu värre, säljer coinsen som förstör marknaden TOTALT.
__________________
Senast redigerad av AntzPantz 2013-10-02 kl. 19:27.
Citera
2013-10-02, 19:25
  #6119
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psycholog1st
Varför är du så otrevlig, har jag gjort dig någonting?
Mitt "fusk" trissar ju inte upp priserna, det fångar helt enkelt upp UNDERPRISADE spelare och lägger de på en behaglig och normal nivå, den lägger aldrig ut spelarna för överpris, såsom du uppmanade någon annan att göra. Vem förstör ekonomin?
Men stäng igen truten din fuskande no-lifer. Gör som alla andra på likadana villkor som oss och tjäna coins så ska du få min respekt. Äckel.
Citera
2013-10-02, 19:28
  #6120
Medlem
Ursäkta att jag behöver avbryta ert lilla ordkrig här men skulle någon kunna recensera fut 14 lite snabbt?
Har beslutsångest om det är värt att lägga ner tiden på det. Om ni jämför med 13 tycker ni det är bättre/sämre?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in