2013-10-02, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Billigaste lägenheten ligger på 80k läste jag här i tråden.
Är inte det ett garage då?
Citera
2013-10-02, 19:01
Medlem
epiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Någon som vet om molnet fungerar nu? spelade förut och sparade allt. Är på level 7 med min karaktär
Fungerat felfritt för mig den senaste timman
Citera
2013-10-02, 19:02
Medlem
Hej alla! Nu har jag spelat Gta online ett tag nu och har en crew med en polare. Blir väll en duo mer än en crew. Hur som haver. Jag känner inte så mycket folk att spela med. Så jag litar runt på idiotiska servrar där alla dödar alla... Jag letar efter att få spela med några vettiga personer. Jag heter Saii158 på social club och på xbox live. Messa mig om ni har förslag jag i är rank 18 när jag skrev detta inlägg.
Citera
Medlem
therifs avatar
Om man av någon anledning bör ominstallera titel uppdateringen som medförde online-läget, kommer mina karaktärer då försvinna och jag behöva börja om på nytt?
Citera
Medlem
mondeuns avatar
Skönt att det funkar sisådär på PS3 men matchmakingen är behövs det mycket mer arbete på. Den lyckas ytterst sällan hitta folk.
Citera
2013-10-02, 19:04
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epik
Fungerat felfritt för mig den senaste timman
Har du spelat med samma karaktär hela tiden? även när du stängt av och sätt på konsolen?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MachineHeadXXX
Först måste du göra de första uppdragen för att komma vidare i spelet. Ja, det tar en jävla tid men om du har tur går det bra. Sedan är det bara att bjuda in dina vänner till din server och spela på bara. Är snart lvl 13 . Ni som är lvl 30, har ni nötat på sen det kom? (antar jag)

Okej, vilka är dessa uppdrag då?
Citera
Medlem
Funkade ganska hyfsat tills jag skulle ta ett uppdrag och den ladda i 15 minuter. Då lessna jag och prövar imorgon istället.

Känns fortfarande väldigt osäkert och skulle hata att förlora några av mina framsteg. Även om jag bara hunnit till rank 4....
Citera
2013-10-02, 19:05
Medlem
Santryss avatar
Folk som har problem med sin gubbe eller inte kommer in på cload serverna. Vänta istället. Risken finns att gubben ni gör / har gjort inte finns kvar mer som min lvl 7 gubbe försvann. Bara ni som har problem skit i de någon dag till eller något. Skit i om andra är högre ranks än ni. Det jämnar ut sig sen .
Citera
2013-10-02, 19:07
Medlem
REALINs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saii158
Hej alla! Nu har jag spelat Gta online ett tag nu och har en crew med en polare. Blir väll en duo mer än en crew. Hur som haver. Jag känner inte så mycket folk att spela med. Så jag litar runt på idiotiska servrar där alla dödar alla... Jag letar efter att få spela med några vettiga personer. Jag heter Saii158 på social club och på xbox live. Messa mig om ni har förslag jag i är rank 18 när jag skrev detta inlägg.

Du kan gå med i flashbacks crew på xbox. Man kan vara med i upp till fem crews samtidigt.
Citera
2013-10-02, 19:13
Medlem
Hehe jag med faktiskt. Men det verkar som fler och fler kan spela nu än igår. Så det funkar väl kanske snart förhoppningsvis :-)
Citera
2013-10-02, 19:14
Medlem
Tips, skippa spelet några dagar om ni vill behålla era karaktärer... spelade up en karaktär till level 8 sen stängde jag av när jag skulle käka nyss. Startar spelet så är karaktären borta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in