2013-10-02, 16:11
Medlem
För alla som har problem, ni fick väll en uppdatering som krävdes för att spela online väll? Testa att ta bort uppdateringen, och sedan starta GTA V igen och installera om igen. Kanske fungerar?

Just nu tycker jag att online-läget är lite tråkigt, inte alls som man förväntat sig. "700 missions" lät ju coolt, men det är ju bara att stjäla droger uppdrag hela tiden.. Jag ger det några dagar och ser om det blir roligare när man fått upp levlarna lite..
Citera
2013-10-02, 16:12
Medlem
Ruggeugglans avatar
Fick ju spela en kvart ungefär iallafall. Det har helt klart potential att bli jävligt roligt, förutom att 2 ryssar skrek i micen och jagade mig hela tiden.
Citera
2013-10-02, 16:13
Medlem
Bara jag som fastnat på mission 2? (Cypress Flats LTS, någon team deathmatch...)
Citera
2013-10-02, 16:14
Medlem
Santryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruggeugglan
Fick ju spela en kvart ungefär iallafall. Det har helt klart potential att bli jävligt roligt, förutom att 2 ryssar skrek i micen och jagade mig hela tiden.
haha jag hade 3 fula tyskar bakom mig. De sköt jävlar i de men lyckades fly
Citera
2013-10-02, 16:14
Medlem
Bernt-Bennys avatar
NI KAN STÄNGA AV SNACKET
Under den där menyn där man kan göra lite grejer. Där finns det en inställning.
Citera
2013-10-02, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruggeugglan

Tycker jag låter svinkul

Nästan så man inte ska läsa denna tråd när man själv inte riktigt kommit igång. Men prövar igen efter 18

Med tanke på att Rockstar lägger på saker efterhand så tror jag det blir roligare ju högre level man kommer. Dem tar väl förhoppningsvis åt sig viss kritik och lägger på fler uppdrag som uppskattas av folket.
Senast redigerad av Jasonlives 2013-10-02 kl. 16:20.
Citera
2013-10-02, 16:18
Medlem
Awbetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten1
För alla som har problem, ni fick väll en uppdatering som krävdes för att spela online väll? Testa att ta bort uppdateringen, och sedan starta GTA V igen och installera om igen. Kanske fungerar?

Just nu tycker jag att online-läget är lite tråkigt, inte alls som man förväntat sig. "700 missions" lät ju coolt, men det är ju bara att stjäla droger uppdrag hela tiden.. Jag ger det några dagar och ser om det blir roligare när man fått upp levlarna lite..

Hur tar man bort uppdateringen?
Citera
2013-10-02, 16:20
Medlem
AllvarligtKompiss avatar
Får det inte att fungera, verkar dock som om andra kommit igång nu eller blir man fortfarande kickad efter någon minut? Får väl vänta några dagar till, bör funka till helgen hoppas jag.
Citera
2013-10-02, 16:20
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awbett
Hur tar man bort uppdateringen?
Jag lyckas inte heller lokalisera den. Det ska tydligen ligga en fil på 39MB inne bland Spelfiler i huvudmenyn, men jag lyckas inte hitta något över ens 1MB.
Citera
2013-10-02, 16:21
Medlem
Ruggeugglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasonlives
Tycker jag låter svinkul

Nästan så man inte ska läsa denna tråd när man själv inte riktigt kommit igång. Men prövar igen efter 18

Ja lite kul var det allt då de hade snutar efter sig också. Galna. Antar att de inte beter sig bättre i trafiken i GTA en vad de gör i verkliga livet.
Citera
2013-10-02, 16:23
Medlem
Jodo21s avatar
Är det försent att anmäla sig till ett Crew? Om inte så är jag gärna med på ett hörn.

Konsol: PS3
Social club Nick : jodo21

Är medveten om att servrarna är överbelastade och att många har problem.
Men när det väl börjar flyta så vore det kul att ha något crew att röja runt med. : )
Senast redigerad av Jodo21 2013-10-02 kl. 16:26. Anledning: .
Citera
2013-10-02, 16:24
Medlem
Santryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jodo21
Är det försent att anmäla sig till ett Crew? Om inte så är jag gärna med på ett hörn.

Konsol: PS3
Nick : jodo21

Är medveten om att servrarna är överbelastade och att många har problem.
Men när det väl börjar flyta så vore det kul att ha något crew att röja runt med. : )
adda mig så kan vi spela någon gång bara skriv till mig på ps3. Heter meltic90
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in