2013-10-01, 19:22
Medlem
Strobeliciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barreh90
haha Hummels gjorde mål från egen planhalva (har bevis).

har laddat upp det på www.Easportsfootballclub.com

direktlänka det då istället?
Citera
2013-10-01, 19:22
Medlem
Bruunkens avatar
Detta må kanske vara årets tråkigaste lag, men jag tror att det kan bli äckligt bra och riktigt svårt att göra mål mot. Alla tre backar har utmärkta workrates, De Rossi städar upp på mitten och Vidal bör väl vara spelets bästa box to box spelare, Higuain är dessutom kanske spelets bästa avslutare, tack för kaffet. http://www.futhead.com/14/squads/761711/
Citera
2013-10-01, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jerkstore
Kommer Gündogan stiga ännu mer i pris?

Får vi hoppas, han tog över efter Schweinsteiger i mitt lag och jag måste säga, han gör ett bättre jobb ^^
Citera
2013-10-01, 19:26
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spoxy
Någon som kan länka ett skönt 433 lag, med typ en forward som Jackson Martinez ifrån Porto längst fram??

Vad tycks om detta?

http://www.futhead.com/14/squads/762018/
Citera
2013-10-01, 19:27
Medlem
Har försökt klura ut ett lag med balotelli på top, vill dock inte ha allt för många serie A spelare i laget. Just nu har jag kommit fram till: http://www.futhead.com/14/squads/761273/

Någon som vill klura vidare lite? Spelare som är ett krav: Yaya Touré, Vidić, Jesus Navas och Balotelli. GL =)
Citera
2013-10-01, 19:28
Medlem
Piggelin-Jonass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barreh90
haha Hummels gjorde mål från egen planhalva (har bevis).

har laddat upp det på www.Easportsfootballclub.com
Det där kan vara något scam eller någon skit, klicka inte på länken!
Citera
2013-10-01, 19:34
Medlem
Jerkstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bamby
Får vi hoppas, han tog över efter Schweinsteiger i mitt lag och jag måste säga, han gör ett bättre jobb ^^
Jag fick honom i pack så jag håller kvar honom ett tag.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piggelin-Jonas
Det där kan vara något scam eller någon skit, klicka inte på länken!
Fan lugna ner dig, får man inte länka något alls?
Citera
Medlem
Koromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Kör på samma linje som dig angående vägen till coins, men jag har inhandlat en Okore iallafall i förhoppning om att kunna sälja honom vidare och göra en liten profit, tror du han kommer stiga mycket i pris?

Btw så rekommenderar jag det här som andralag, kör själv med det och det flyter på hur bra som helst!

http://www.futhead.com/14/squads/343652/

Helt rätt där! Roligast att kämpa från botten med ett skitlag till att få ett grymt lag till slut utan att lägga in massa riktiga cash! Det är det roligaste med UT enligt mig, att spara ihop till en grym lirare och till slut ett grymt lag!

Ingen aning om jag ska vara ärlig, känns som varannat inlägg handlar om vad folk tror om någon spelares pris, om de ska sälja nu eller senare, det är ju omöjligt att veta egentligen, man kan ju mest spekulera!

Det var riktigt fint, kanske testar det sen, är nöjd med mina lag atm!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strobelicious
direktlänka det då istället?

jag var lite otydlig, menade vart ska man gå in när man väl är inne i sidan ?
Citera
2013-10-01, 19:35
Medlem
Jerkstores avatar
Kan någon förklara lite kort hur marknaden kommer utveckla sig den närmaste veckan? Kommer priserna gå ner på spelare som är dyra och 83+ ratiga eller kommer priserna gå upp ännu mer?
Citera
2013-10-01, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jerkstore
Kan någon förklara lite kort hur marknaden kommer utveckla sig den närmaste veckan? Kommer priserna gå ner på spelare som är dyra och 83+ ratiga eller kommer priserna gå upp ännu mer?
Säger det igen, hur ska vi kunna förutse framtiden? Om jag får chansa så tror jag dem kommer droppa sakta men säkert.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in