2013-10-01, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Får lite den känslan också. Helt jävla underbart om spelet blivit svårare, kanske man slipper förlora helt random mot någon som springer med Walcott och trycker på Y hela tiden.

Tror de flesta syftar på spelet offline iofs.

För min del skiftar FIFA 14 från att vara det roligaste som finns till det mest frustrerande som finns ungefär var femte minut.
Citera
2013-10-01, 16:53
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Tror de flesta syftar på spelet offline iofs.

För min del skiftar FIFA 14 från att vara det roligaste som finns till det mest frustrerande som finns ungefär var femte minut.
Ungefär som FIFA 10, 11, 12 och 13 gjort för mig. Spelet är kul, men det är så mycket som är dåligt i spelet så man blir alltid lite förbannad.
Citera
2013-10-01, 17:56
Medlem
Har förlorat 9 matcher i rad nu.. Innan det var jag oslagbar i runt 15 matcher. Fattar inte vad som händer. Nu känns det som att motståndarna är dubbelt så snabba än mina och det räcker med att motståndaren skjuter en boll genom hela planen så kommer den fram till anfallaren och han gör mål. HELA TIDEN. Va fan händer?
Citera
2013-10-01, 18:06
Medlem
Alltså, är det bara jag som tycker Fifa 13 är roligare än Fifa 14 (karriärläget och själva "matcherna")?
Menyerna är som Windows 8...

Ibland är det ganska drygt när man ska köpa nya spelare, att man inte kan köra "med specifika" sökningar(går ju med scouter, men inte alltid roligt att vänta "x dagar" innan man får en analys )
Dock är det på ett sätt lite roligare, eftersom det är lite mer jobb att hitta nya stjärnor, lite mer realistiskt

Över- och underprisade spelare, så sjukt att det mediokra spelare är dyrare än landslagsstjärnor.

Kylningen på mitt PS3 pallar inte med Fifa 14, måste fixa detta så man slipper ALLT LAGG ´

Har bara hunnit med att spela karriärläget(manager endast så långt,idag/imorgon blire spelarkarriär), men så långt får spelet bara 6/10
Citera
2013-10-01, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aA90
Alltså, är det bara jag som tycker Fifa 13 är roligare än Fifa 14 (karriärläget och själva "matcherna")?
Menyerna är som Windows 8...

Ibland är det ganska drygt när man ska köpa nya spelare, att man inte kan köra "med specifika" sökningar(går ju med scouter, men inte alltid roligt att vänta "x dagar" innan man får en analys )
Dock är det på ett sätt lite roligare, eftersom det är lite mer jobb att hitta nya stjärnor, lite mer realistiskt

Över- och underprisade spelare, så sjukt att det mediokra spelare är dyrare än landslagsstjärnor.

Kylningen på mitt PS3 pallar inte med Fifa 14, måste fixa detta så man slipper ALLT LAGG ´

Har bara hunnit med att spela karriärläget(manager endast så långt,idag/imorgon blire spelarkarriär), men så långt får spelet bara 6/10
Spelet får fan 4/10
Citera
2013-10-01, 18:11
Medlem
Cocaine-Cowboys avatar
Fan vad negativa kommentarer man läser.

Är spelet värt att lägga 500kr på eller inte?
Citera
2013-10-01, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cocaine-Cowboy

Absolut inte
Citera
2013-10-01, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cocaine-Cowboy

Jo det är det absolut. Sjukt roligt och det bästa FIFA hittils.

Ni som gnäller. Antar att ni säljer era FIFA 14 nu eller redan gjort? Sprid dom positiva sakerna istället.
Citera
2013-10-01, 18:36
Medlem
boba fetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trig
ASSÅ. Ibland gör Fifa mig så jävla förbannad. Ikväll kändes det som att någon "där uppe" i himlen hade riggat så att jag skulle förlora mina matcher. Jag spelade med Sverige mot fitt Irland. I 85 minuten stod det 3 - 2 till mig. Sedan När jag ska skjuta ut bollen med min målvakt så träffar den min äckliga motståndare så att han tar den och skjuter in i mål. Jag var tvungen att vinna den här matchen...

Dags att köpa ny kontroll nu
Det inte bara känns riggat, det ÄR riggat. Har varit så de senaste Fifa-spelen. Extremt frustrerande. Har spelat säkert 700-800 matcher i karriärläget sen Fifa 11, och det är ingen som helst tvekan om att spelet är riggat. Speciellt när motståndaren får extra kraft och energi i slutminuten och gör mål i 90:e. Sett det så många gånger nu.

Däremot att motståndaren snor bollen när du skjuter ut den beror mer på att datorn växlar till ultraoffensiv sista 10. Därför har du en anfallare som står och hänger på din målvakt.
Citera
2013-10-01, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henke54

Ni som gnäller. Antar att ni säljer era FIFA 14 nu eller redan gjort? Sprid dom positiva sakerna istället.
Varför ska man bara nämna dom positiva? I detta spelet är det mer negativt än positivt så..
Citera
2013-10-01, 18:44
Medlem
Citat:

Varför istället sprida de positiva sakerna? Vi kan göra både och men samtidigt måste vi upplysa nackdelarna i spelet och vad orsakerna är som gör spelet till en besvikelse.
Citera
2013-10-01, 18:45
Medlem
Cocaine-Cowboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trig
Absolut inte

Citat:

hahaha ni är roliga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in