2013-10-01, 17:14
Medlem
Santryss avatar
http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200426246 verkar som sidan är uppe nu så blir säkert klart snart förhoppningsvis
Citera
2013-10-01, 17:14
Medlem
Fooulzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mitzimo
När fan ska det funka online till PS3? Jag funderar ju på att köpa mig lite gott tills ikväll och gibba som fan. Men det känns rätt osäkert att det ens kommer att fungera ikväll?

Håller helt med, man vill gärna veta...!
Citera
2013-10-01, 17:15
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Fast jag kommer inte in. Får att det är fel lösenord osv.
Skickar efter ett nytt, men har inte fått något mail än
Tog mig en vecka för att få min mail bekräftad där Helt sjukt.
Citera
Medlem
Mikessons avatar
MOD kanske skall stoppa tråden lite och kanske skriva de alla redan vet (eller borde veta) att det är överbelastning för både PS och XBOX! Håll ut tills imorgon eller 2 dagar så fungerar allt. Antagligen skall alla i hela världen spela samtidigt, folk har suttit vakna på nätterna för att spela. Så kommer de inte vara om 2-3 dagar, då folk återgår till sina dygnsrytmer och sover på nätterna.. Tummen upp för tidzoner?
Citera
Medlem
OBS STÄNG AV AUTOSAVE annars kommer du fucka upp ditt singleplayer.. Jag stängde av som tur.. Vågar inte ens gå in i online nu haha
Citera
2013-10-01, 17:18
Medlem
Ingen vet när det kommer funka smärtfritt, men jag garanterar att R jobbar stenhårt på att fixa det, förstår att alla ja ALLA vill lira (Mig inkluderad) men den som väntar på något gott, ja ni förstår, bit i hopa, vi har ju väntat några år på detta spel så vad spelar några timmar, kanske ett par dygn?, det kommer vara as grymt när vi väl får spela.. , jag själv skall dock precis knäppa en kall lr tolv, bara sitta o njuta att snart får vi härja vilt och råna döda och ja leva ett riktigt H-vete i Los Santos...
Skål på er tamefan....
Citera
2013-10-01, 17:20
Medlem
Skranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flystar
OBS STÄNG AV AUTOSAVE annars kommer du fucka upp ditt singleplayer.. Jag stängde av som tur.. Vågar inte ens gå in i online nu haha

Hur menar du nu? Vad kan hända?

Märkte att Bawsaq la av, med ungefär 3 miljoner investerade på Bawsaq-aktier så fick jag lite panik då allt gick förlorat när mina aktier sjönk med 100% men det fungerar nu igen och aktiekursen är återställd till hur det var tidigare. Annars har jag inte märkt av något konstigt.
Citera
2013-10-01, 17:23
Medlem
Santryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrank

Märkte att Bawsaq la av, med ungefär 3 miljoner investerade på Bawsaq-aktier så fick jag lite panik då allt gick förlorat när mina aktier sjönk med 100% men det fungerar nu igen och aktiekursen är återställd till hur det var tidigare. Annars har jag inte märkt av något konstigt.

Kan heller inte spela singel player. SOm tur har jag två st acc där jag klarat storyn på båda två. På de ena accet där jag försökte logga in online så försvann mina vapen, all ammo och cashen. Trevor och Franklin buggades också och jag kunde inte switcha mellan de två.... Vi får hålla ut. De kommer fixa detta. Nu har de lagt upp sidan också. Den funkade inte innan. http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200426246
Citera
Medlem
dequelos avatar
Har jag bara tur eller? Har spelat online i 2 timmar nu. "Level" 6, tror jag. Starta FB-crew?
Citera
Medlem
Awbetts avatar
Då kör vi på det, lite god mat och några öl och så får man vakna upp till ett fullt fungerande Online imorgon!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrank

Många har fått sitt singleplayer buggat typ så dem har varit tvungna att starta om singleplayer.. Det där är fan sjukt att dem låter en sån bugg hända. Men är dock ej säker, stängde av autosave iaf för säkerhetsskull.
Citera
2013-10-01, 17:24
Medlem
Awbetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dequelo
Har jag bara tur eller? Har spelat online i 2 timmar nu. "Level" 6, tror jag. Starta FB-crew?

Du är en på miljonen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in