2013-10-01, 16:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Don-Vito-Corleone
De är så de ska va, Som jag skrev känns väldigt onödigt att ens försöka komma in, Har både ps3 och xbox & De knasar på båda och har läst att några som kommer in funkar de felfritt för och andra disconnectar och connectar ut och in som en jävla jojo, Håller tummarna och hoppas att de funkar ikv så där lagom tills man är lite rund om tofflorna så man kan köra på lite horor haha nädå men annars får man försöka imorn. Btw sjukt många Crews alltså.

Sant. Gick med i flashback ps3 crew.
Citera
2013-10-01, 16:57
Medlem
Mikessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducken11
"The rockstar cloud servers are unavailable right now. Please try again later"

Bara jag?

Som sagt. Nej inte bara du
Citera
2013-10-01, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Fast jag kommer inte in. Får att det är fel lösenord osv.
Skickar efter ett nytt, men har inte fått något mail än

Nu cpade spelet ur med, står att jag inte är med i någon crew osv.
Citera
2013-10-01, 17:02
Medlem
Komsikssksss avatar
hallå.

Jag har lirat i några få timmar nu sen starta jag om xboxen och vips så vart min karaktär borta. Är jag ensam om detta?
Citera
2013-10-01, 17:06
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Jävlar vad kasst. Inte en chans att det kommer gå att spela Online för mig. Kommer antagligen lagga sönder. (Har inte provat men känns som om jag vet redan om att det kommer lagga för att uppkopplingen är riktigt dålig) Internet här hemma hos morsan är hemskt så får vänta tills jag kommer till farsan sen för där är det stadsnät och då vrålar det på bara .
Citera
2013-10-01, 17:11
Medlem
Nihennas avatar
Så det är stabilt nu?
Perfekt, då ska man bara fixa Xbox live så kör man.

Semi-offtopic: Någon som vet en billig sida där man kan betala med bankkort utan massa konton på moneybookers/paypal och grejer? Vill bara betala rakt av, inga krussiduller.
Citera
2013-10-01, 17:12
Medlem
Skranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Komsiksskss
hallå.

Jag har lirat i några få timmar nu sen starta jag om xboxen och vips så vart min karaktär borta. Är jag ensam om detta?

Nej, hände precis samma sak för mig. Karaktären försvann och jag kommer behöva göra en ny.

Hur lång tid tror vi det tar innan Rockstar reder upp online-delen? Så jävla buggigt, segt, allmänt överbelastat och kaosartat som det är nu så har jag nästan svårt att tro att det kommer gå att spela smärtfritt ens inatt. Blir väl ordning lagom till helgen för att sedan krascha igen då
Citera
Medlem
majj1katts avatar
Hade det inte varit bättre att släppa Online-delen samtidigt som SP? Då hade troligtvis inte lika många försökt komma in på MP-läget samtidigt. Känns som att en del hade varit sugna på att spela klart storyn först (mig inkluderat).
Citera
Medlem
Red Machines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flystar
Jävla skitspel här betalar man 550:- kr så funkar inte ens online.. Skämt åt sido. Men min polare säger att de funkar på xbox? :O eller är det bara för vissa det fungerar?

Kan lugna er PS-killar med att det är lika illa på xbox också.
Citera
2013-10-01, 17:13
Medlem
När fan ska det funka online till PS3? Jag funderar ju på att köpa mig lite gott tills ikväll och gibba som fan. Men det känns rätt osäkert att det ens kommer att fungera ikväll?
Citera
2013-10-01, 17:14
Medlem
Albozs avatar
Online funkar absolut inte smärtfritt nej.
Citera
2013-10-01, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Don-Vito-Corleone
Det där är till brevlådan, Verkar som om det är slut just på Spelbutiken med xbox guld ''Download''
Ojdå.

Vilken mod tar bort inlägg om xbox-live?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in