2013-10-01, 15:50
Medlem
Santryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Du har aldrig varit med om ett online-släpp tidigare eller?
Har aldrig någonsin stött på populärt spel med online-läge som fungerar smärtfritt redan första dagen.
Det finns inte på kartan, det är fullständigt omöjligt att få det att rull på normalt när hela världens alla spelare samtidigt laddar ned material och försöker ansluta för första gången.

Jag har varit med om många online släpp. Visst det har varit små glitches och fel. Men detta är nog de värsta jag varit med om.
Citera
2013-10-01, 15:51
Medlem
Jonas182s avatar
Jag fick upp något konstigt nu på min xbox 360 när jag försökte ansluta

http://img585.imageshack.us/img585/447/3uxl.jpg
Citera
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santrys
Jag har varit med om många online släpp. Visst det har varit små glitches och fel. Men detta är nog de värsta jag varit med om.
Då kan du i alla fall inte ha spelat battlefield 3 eller bad company 2 t.ex.
Det var nog ännu värre på release-dagen.
Citera
Medlem
T0xicitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
hade verkligen sett framimot att lira online så händer detta :/ borde inte rockstar tänkt på detta tidigare? om dom sålde för 80 miljoner dollar första 24 tim så borde dom veta innan att fixa servrarna så dom klarar all denna press. Lite dåligt gjort från rockstar

Har du aldrig spelat något sånt här stort spel online eller? Kolla på Diablo 3 och all WoW-spel. Hur fan kan man vara förvånad, jävla gnällspikar.
Citera
Medlem
Runkamackas avatar
Jag har kommit förbi första uppdraget och har free roamat ett tag nu, snart lvl 6! Men går det att force-save på något vis? Vill inte börjar om imorgon..
Citera
2013-10-01, 15:53
Medlem
Santryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Då kan du i alla fall inte ha spelat battlefield 3 eller bad company 2 t.ex.
Det var nog ännu värre på release-dagen.

De har jag ej spelat på release dagen. Men spelade gta 4 och de var också så men inte såhär... EA är nog bättre. Rockstar är lata.
Citera
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santrys
Precis. Det borde ju egentligen vara en prestigefråga att ha igång hyfsat smärtfritt online för alla som vill spela. Hur svårt vore det egentligen att hyra in lite extra servrar bara att ha en vecka eller så och sedan gradvis minska antalet. Nu har det faktiskt gått nästan 3 timmar och jag har fortfarande inte lyckats komma längre än att det står att jag inte kan hosta en server och det är väldigt många som har samma problem. Har inte ens fått komma in i spelet en endaste sekund. Hur tror ni då att det blir om cirka 2-3 timmar när halva Europa har slutat jobbet och vill komma hem och lira lite GTA Online.

For the record så har man rätt att gnälla så mycket man vill, det är ju knappast gratis att spela.
Citera
Medlem
JagHarHaftEnOpels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas182
Jag fick upp något konstigt nu på min xbox 360 när jag försökte ansluta

http://img585.imageshack.us/img585/447/3uxl.jpg

Samma som alla andra som postar detta 10 gånger per sida.
Servern är överbelastad.
Citera
2013-10-01, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanta1
Har skapat PS3 flashback crew nu, 8 medlemmar.

TAGGA NU!

PS. jag är leader

finns redan 1 med över 30 medlemar Joina ist?
Citera
2013-10-01, 15:57
Medlem
Masochistens avatar
Är det någon som kommer in på PS3? Kan göra min character men får failed to connect to session efter.
Citera
2013-10-01, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hockeylimpan
Officiella Flashback crewet på ps3... är det fullt?

Nej det är det inte! bara ansöka http://socialclub.rockstargames.com/crew/flashback_ps3
Citera
2013-10-01, 15:58
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masochisten
Är det någon som kommer in på PS3? Kan göra min character men får failed to connect to session efter.
Samma här, kasst som fan är det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in