2013-09-30, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Becciie
Det är för detta han plockades in.

Vad ja hört skulle de gällt rån/hot/utpressning då det stod i tidningen gällande 2 st anhållna / häktade i götene / skara trakten ?

Men kan ju vara rykten också . Dock tycker jag inte du skall utgå med sådan säkerhet ifall du inte är 100%
Citera
2013-09-30, 14:54
Medlem
Rebellion79s avatar
Om det nu inte bara är lösa rykten det där med bilvården och rengöringen av den på firman där, vilket det tyvärr oftast är här på fb, så kan vi ju trösta oss med att teknikerna är så duktiga att de ändå hittar spår mellan fordon och BO om så fallet finns.

Hoppas de kollar skor och mobil trafik hos folk också!
Citera
2013-09-30, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mdrkakaa
Vad ja hört skulle de gällt rån/hot/utpressning då det stod i tidningen gällande 2 st anhållna / häktade i götene / skara trakten ?

Men kan ju vara rykten också . Dock tycker jag inte du skall utgå med sådan säkerhet ifall du inte är 100%

Ne, de e klart men varför skulle hans far säga att det berodde på detta eftersom de ändå är ett grövre brott än rån/hot? Han har troligen span på sig ännu dock men de kan jag ju inte garantera till 100%.
Citera
2013-09-30, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Becciie
Ne, de e klart men varför skulle hans far säga att det berodde på detta eftersom de ändå är ett grövre brott än rån/hot? Han har troligen span på sig ännu dock men de kan jag ju inte garantera till 100%.

Kanske pappan säger att hans son plockats in och efteråt släppts för att de inte var honom? Istället för att säga att hans son är misstänkt , de lutar en del åt honom och han plockades in pga en annan attack / rån o annat som han begått? Hans pappa är väll också en ganska reko människa som inte vill få dåligt rykte pga vad hans son gör o ställer t med?
Senast redigerad av mdrkakaa 2013-09-30 kl. 15:44.
Citera
2013-10-01, 12:12
Medlem
Ingen som har varit häktade för detta.

Däremot har H*nke och denna andra kille som ni pratar om, varit anhållna för rån/utpressningen.
Något som inte har med detta att göra.

Fakta

1 F och H har åkt saab den gällande dagen.
2 dom har varit i Lidköping.
3 bilen lämnas in på recond.
4 polis är intresserade av bilen.
5 någon skriver här på FB att dom vet med 100% säkerhet att H inte är inblandad ?
trots att dessa två individer varit i samma bil och på samma plats denna dag ??

Någon försöker skydda H ??
Citera
2013-10-01, 15:06
Medlem
H*nrik Holmd*hl och M*rkus Fr*nsson är dem som troligt har berövat G*briel på hans liv.
Dem här grabbarna tror att dem är riktiga hårdingar

H*enrik är en psykopat och behöver vård. Efter han högg ihjäl en handikappad alkis i Mariestad så satt han häktad och blev sen friades av någon anledning(?)
Men när han kom ut så skulle han skryta till nån polare i Mobiltelefon. Och lyckades då häva ur sig ett erkännande. åkte in på lekskola och kom ut efter knappt ett år..

M*rcus Fra*sson är en bortskämd liten skit från skara som tyckte han fick för lite tutte av mamma när han var liten
Citera
2013-10-01, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av srorku
H*nrik Holmd*hl och M*rkus Fr*nsson är dem som troligt har berövat G*briel på hans liv.
Dem här grabbarna tror att dem är riktiga hårdingar

H*enrik är en psykopat och behöver vård. Efter han högg ihjäl en handikappad alkis i Mariestad så satt han häktad och blev sen friades av någon anledning(?)
Men när han kom ut så skulle han skryta till nån polare i Mobiltelefon. Och lyckades då häva ur sig ett erkännande. åkte in på lekskola och kom ut efter knappt ett år..

M*rcus Fra*sson är en bortskämd liten skit från skara som tyckte han fick för lite tutte av mamma när han var liten

Men vad jag har fattat det så är Henr*k inte så kaxig när fel personer kommer?
Går bra att leka tuff när man är störst, inte tvärtom.
Stabil kille som skär halsen av en alkis för fel ord.
Citera
2013-10-01, 15:37
Medlem
Ja, han är väldigt rädd att göra sig själv illa. Därför han hugger direkt?

Då vet den fega lilla horan att han inte får så mycket motstånd.
Citera
2013-10-01, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arvidarvidsson1971
Men vad jag har fattat det så är Henr*k inte så kaxig när fel personer kommer?
Går bra att leka tuff när man är störst, inte tvärtom.
Stabil kille som skär halsen av en alkis för fel ord.

Den synen på honom har de flesta har jag fått höra. Tydligen bara "tuff" när han har någon av sina små horor med sig. Ganska uppenbart att killen inte vågar göra något själv utan alltid måste ha någon med sig. Uppenbart att han låtsas vara vän med folk för att sedan hugga dem i ryggen..

Folk som tidigare i tråden försvarat honom och så säkert sagt att han inget med detta har att göra får äta upp dem orden.. Vad har dom att säga nu när H är gripen för mord?

Äckliga parasit, jag hoppas han får ett hårt straff & hänger sig själv i cellen.
Citera
2013-10-01, 15:45
Medlem
KofotarConnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GLIFE
Vad har dom att säga nu när H är gripen för mord?

Är H gripen för mord nu? Eller är det önsketänk?
Citera
2013-10-01, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KofotarConny
Är H gripen för mord nu? Eller är det önsketänk?

En är gripen, och jag kan med säkerhet säga att det är H.
Citera
2013-10-01, 15:50
Medlem
KofotarConnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GLIFE
En är gripen, och jag kan med säkerhet säga att det är H.

Intressant. Hur vet du det, alltså att polisen gjort ett gripande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in