2013-10-01, 13:37
Medlem
vonfnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a25zkmiz-premium
Karaktärsskapandet kan nog var ett av de sämsta i spelhistorien.
Kan inget annat än att hålla med. Alla gubbar kommer att se likadana ut dessutom (inte bokstavligen alla, men utseendemässigt fanns det inte mycket variation).
Citera
2013-10-01, 13:40
Medlem
Citat:
Håller med. Om jag vill vara blond ska jag fan få vara det, men jag har inte hittat de rätta jävla farföräldrarna till det. För i helvete Rockstar ni suger penisrot på karaktärskapande, köp av kläder och emblem editior.

Tog ett tag att ens komma in till karaktärskapandet och när jag precis gjort klart det fryser mitt ps3. Fan vad lack jag blir.
Citera
2013-10-01, 13:42
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rewens
Håller med. Om jag vill vara blond ska jag fan få vara det, men jag har inte hittat de rätta jävla farföräldrarna till det. För i helvete Rockstar ni suger penisrot på karaktärskapande, köp av kläder och emblem editior.

Tog ett tag att ens komma in till karaktärskapandet och när jag precis gjort klart det fryser mitt ps3. Fan vad lack jag blir.
Du kan välja hårfärg separat. Det har inte med dina förfädrar att göra.
Citera
2013-10-01, 13:43
Medlem
Citat:

Du kan ju välja färg på håret eller? För mig fanns blond som alternativ.
Citera
2013-10-01, 13:44
Medlem
Citat:

Man kunde ju byta hårfärg hur lätt som helst? Men jag håller med om att gubbarna kommer se extremt lika ut.. Hoppas att det kommer finnas många olika kläder så att man kan göra sin gubbe ganska unik iaf!
Citera
2013-10-01, 13:47
Medlem
Mikessons avatar
Spelade 1h sen crasha deras servrar.
Citera
2013-10-01, 13:47
Medlem
Skranks avatar
Citat:

Verkligen, något liknande som man använder i The Sims hade varit att föredra. Mycket större frihet och stor variation. Alla spelare i hela världen kommer ju ha liknande drag känns det som.

Min gubbe ser förjävlig ut, väldigt intetsägande och slätstruken. Men orkade inte bry mig då det var omöjligt att få till något intressant.

EDIT: Dessutom, vad spelade åldern för roll? Såg knappt någon skillnad på min gubbe som 20 eller 40 år gammal.
Senast redigerad av Skrank 2013-10-01 kl. 13:53.
Citera
2013-10-01, 13:48
Medlem
T0xicitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Solo session funkar inte ens heller.
Trodde faktiskt att Rockstar hade förberett sig lite.. meeeen icke

Det här var man ju verkligen förberedd på. Inte ens Blizzard kan fixa sånt här.
Citera
2013-10-01, 13:50
Medlem
Är också inne, men tror det crashade nyss.

Haha, körde nått uppdrag, så fick man i uppdrag att springa till affären typ tvärs över gatan och köpa nya kläder. Alla började springa, förutom jag som snodde en bil och körde över en snubbe för att kolla om det gick.. Parkerar utanför affären, går in och handlar nå kläder och en klocka. Går ut, hinner bara komma utanför dörren och innan jag hinner fatta nått har snubben jag körde över skjutit ner mig! Underbart spel
Citera
2013-10-01, 13:50
Medlem
Fooulzs avatar
Kommer automatiskt när du startar GTA!
Citera
2013-10-01, 13:51
Medlem
ojns avatar
Ok, vi har nog alla fattat att det är problem att ansluta till GTA Online. Så vad sägs om att sluta upp med de inläggen, de bidrar absolut ingenting längre.
/Moderator
Citera
2013-10-01, 13:51
Medlem
T0xicitys avatar
Hur har ni lagt ut eran "lifestyle" på karaktären?

Asleep - 6 hrs
With friends & family - 3.5 hrs
Playing sports & working out - 3 hrs
Doing legal work - 2 hrs
Sitting on the couch? - 0 hrs
Partying - 2.5 hours
Doing illegal work - 6 hrs

Har ingen bra koll på hur jag ska sätta ut dessa eller vad det gör nytta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in