2013-10-01, 10:57
Medlem
klimatiss avatar
Ledsen om jag har missat uppgiften i tråden, men hur gammal var flickan som överlevde.
Citera
2013-10-01, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malom
Det är ett synnerligen osmakligt brott och jag följer tråden med ett växande illamående.
Jag håller fullständigt med dig, men jag skulle kunna tänka mig att utelämna "ut" i din sista mening.

Är benägen att hålla med dig!
Citera
2013-10-01, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaxMaja
Jag tycker att den bilden är lik hans bebis bild från FB och även de omkomna pojkarna så det kan nog stämma.
Tycker också att de ha liknande drag, så jag tror det är GM på den bilden. (ståendes vid fönstret)
Citera
2013-10-01, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebellion79
Har via min utbildning x antal år sedan lärt mig det är tvärtom, man ska krypa vid brand, för att få luft, vid rökigt utrymme/brand, har jag fel kanske? Blev osäker nu

Ja nu när du säger det så tror jag oxå att det är så....men det såg ut som branden var värst i golvet på stugan. Iaf när man såg bilderna.

Kanske nån som vet mera om detta kan kommentera
Citera
2013-10-01, 11:00
Medlem
Beatriceaurores avatar
Varifrån kommer alla de här ynkliga krypen, männen som inte klarar att bli lämnade? Som vanställer eller slår ihjäl frun som lämnat, som eldar upp barnen och som i bästa fall ibland tar livet av sig. Vad är det för fel på dem? Någon som har en idé?
Citera
2013-10-01, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
Det är vad jag lärt mig med och vad ungarna fick lära sig i skolan.

Jag undrar ännu HUR flickan tog sig ut.

Kanske krossade hon ett fönster!?
Citera
2013-10-01, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -TheRiddle-
Nu tar vi det lite lugnt här. Jag har väl förfan aldrig påstått att det är mammans fel att idioten bränner inne barnen. Och att jag skulle försvara GM, men snälla läs vad JAG skriver inte vad fjanten Q lägger i min mun.

DÄREMOT, så tycker jag det är konstigt att man skaffar inte bara ett utan tre barn med en sån fruktansvärd psykopat, och att han MÅSTE visat tecken på allvarlig psykisk ohälsa tidigare. Men jag lägger givetvis ingen skuld på mamman för vad idioten gjort, givetvis inte.

Du är okunnig och väldigt naiv om du tror att mamman sett tendenserna som ett mönster innan hon skildes. Psykopaten är expert på att dupera och lever i en svart/vit värld. Idioten älskade mamman därför var hon bra och inte utsatt. Mamman älskade barnen därför låtsades psykopaten göra detsamma. När mamman inte ville mer, skadade han det mamman älskade mest. Dvs dåren eldade upp mammans barn, i hans sjuka värld var det bara hennes barn därför kunde han göra som han gjorde.

mördaren följer varje punkt en psykopat gör. Mamman kommer kunna lägga pussel och få svar på vissa underligheter i relationen i många år framöver. Händelserna var för sig är inte något annat än något man kan se som personliga små egenheter. Det är inte förrän paykopaten blir kränkt som man förstår hur sjuka de är.

Sen får människor som dig, mig att tappa hoppet. Även om du säger att det inte är mammans fel så tycker du att hon borde ha sett. Spelar det någon egentlig roll som det förtvivlade läget är nu?
Citera
2013-10-01, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beatriceaurore
Varifrån kommer alla de här ynkliga krypen, männen som inte klarar att bli lämnade? Som vanställer eller slår ihjäl frun som lämnat, som eldar upp barnen och som i bästa fall ibland tar livet av sig. Vad är det för fel på dem? Någon som har en idé?

Jo visst begår kvinnor hemska brott men män är helt klart överrepresenterade..

Jobbar åt kvinnojouren och ibland blir man lite av en manshatare faktiskt... sorry alla normala män
Citera
2013-10-01, 11:05
Medlem
dwgs avatar
Hur fan kan man bomma igen huset ta bort
stegen till översängen och sen tända på
när somna egna barn ligger och sover?

Jag dom är pappa till tre barn sitter fan i chock.
Skulle jag bli osams med min fru så, aldrig mina barn.

Hoppas att ynkryggen blir våldtagen dagligen där han
hamnar. Övervakning på han hela tiden så han ej kan
ta sitt eget liv.
Citera
2013-10-01, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klimatis
Ledsen om jag har missat uppgiften i tråden, men hur gammal var flickan som överlevde.

Cirka 7 år.
Citera
2013-10-01, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beatriceaurore
Miljögifter som ger hjärnskador och psykiska störningar ??
Har självklart inga belägg för det!
Citera
2013-10-01, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klimatis
Jag skulle tro 7-8 år , pojkarna var i dagisåldern
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in