Citat:
Ursprungligen postat av
-TheRiddle-
Nu tar vi det lite lugnt här. Jag har väl förfan aldrig påstått att det är mammans fel att idioten bränner inne barnen. Och att jag skulle försvara GM, men snälla läs vad JAG skriver inte vad fjanten Q lägger i min mun.
DÄREMOT, så tycker jag det är konstigt att man skaffar inte bara ett utan tre barn med en sån fruktansvärd psykopat, och att han MÅSTE visat tecken på allvarlig psykisk ohälsa tidigare. Men jag lägger givetvis ingen skuld på mamman för vad idioten gjort, givetvis inte.
Du är okunnig och väldigt naiv om du tror att mamman sett tendenserna som ett mönster innan hon skildes. Psykopaten är expert på att dupera och lever i en svart/vit värld. Idioten älskade mamman därför var hon bra och inte utsatt. Mamman älskade barnen därför låtsades psykopaten göra detsamma. När mamman inte ville mer, skadade han det mamman älskade mest. Dvs dåren eldade upp mammans barn, i hans sjuka värld var det bara hennes barn därför kunde han göra som han gjorde.
mördaren följer varje punkt en psykopat gör. Mamman kommer kunna lägga pussel och få svar på vissa underligheter i relationen i många år framöver. Händelserna var för sig är inte något annat än något man kan se som personliga små egenheter. Det är inte förrän paykopaten blir kränkt som man förstår hur sjuka de är.
Sen får människor som dig, mig att tappa hoppet. Även om du säger att det inte är mammans fel så tycker du att hon borde ha sett. Spelar det någon egentlig roll som det förtvivlade läget är nu?