2013-10-01, 00:03
  #17617
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetSarhas
Min bror kör Testo Enanthe från Z-labs nu senaste batchen den som kom in för ett litet tag sedan. Han körde första injecten idag 500mg och han sa att det var de mest smärtsamma prepp han någonsin tagit. de var som om någon spetsade honom med ett glödhett spett. och lyfte han armen högre än höften så vred han sig i smärta. de har lagt sig lite nu efter att han tränat ett ordentligt rygg pass.

Han ville bara att jag skulle meddela så att ni vet att den senaste batchen kan va smärtsam vid inject.
Det är välkänt, den batchen blev tokig. Ta kontakt med Z så löser han det.
2013-10-01, 06:50
  #17618
Medlem
BodyGods avatar
Någon som kan tipsa om något roaccutan som nyligen körts?
2013-10-01, 10:51
  #17619
Medlem
Tips på bra Deca mottages gärna
2013-10-01, 10:55
  #17620
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Någon som kan tipsa om något roaccutan som nyligen körts?

Earth Pharma, funkade kanon för mig iaf.
Såg de hade bara 40mg inne nu men man kan ju ta en varannan dag bara.
2013-10-01, 17:35
  #17621
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Det är välkänt, den batchen blev tokig. Ta kontakt med Z så löser han det.


Har kontaktat honom men bara förklarat att nya batchen svider som fan.
2013-10-01, 17:56
  #17622
Medlem
Ishackors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetSarhas
Har kontaktat honom men bara förklarat att nya batchen svider som fan.

En kompis kör nya, han påstår att det är pip på den. men det funkar ändå.

Citat:
Gör ont som fan, kan knappt sitte för fan, men vadå, ska en bli stor o stark får man väl ha ont i röva då!
2013-10-01, 17:58
  #17623
Medlem
redscorpion1988s avatar
MM e de Gröna? Och hur e kvaliten på Mir Dbol 50mg. Om inte vilka e bäst? Tackar
2013-10-01, 18:02
  #17624
Medlem
Ishackors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redscorpion1988
MM e de Gröna? Och hur e kvaliten på Mir Dbol 50mg. Om inte vilka e bäst? Tackar

Inga tabs från MM. Håll dig ifrån den sidan. Vill du ha potenta 50mg dbol så kör Hulklabs!
2013-10-01, 19:11
  #17625
Bannlyst
Jag är lite osäker här om man verkligen ska köpa Gelanika Testo E, många pratar om att det är det bästa Testot man kan få, men enligt mig så är det inte alltid så allas åsikter är alltid rätt. Jag vill gärna fråga er erfarna om vad ni är fått resultat utav och vad ni är nöjda med. Jag tycker även att Gelenika är för dyr eller?

Mvh
2013-10-01, 19:36
  #17626
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proficio
Earth Pharma, funkade kanon för mig iaf.
Såg de hade bara 40mg inne nu men man kan ju ta en varannan dag bara.

tack
2013-10-01, 20:13
  #17627
Medlem
redscorpion1988s avatar
OK. Hubei Yuancheng - Dbol ? de sägs vara kanon.
2013-10-01, 20:26
  #17628
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinkz
Jag är lite osäker här om man verkligen ska köpa Gelanika Testo E, många pratar om att det är det bästa Testot man kan få, men enligt mig så är det inte alltid så allas åsikter är alltid rätt. Jag vill gärna fråga er erfarna om vad ni är fått resultat utav och vad ni är nöjda med. Jag tycker även att Gelenika är för dyr eller?

Mvh

I detta fållet så är åsikterna om Testo E galenika rätt. supberb testo. ingen inject smärta, bra tryck och perfekta vialer utan strul

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in