2013-09-30, 23:48
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bnjon
http://upprattelsewetter.files.wordpress.com/2013/09/framstc3a4llan.jpg

Jag går inte in på länkar av den typen, och gäller det bilderna man publicerat i tråden också?

Citat:
Ursprungligen postat av existenten
Då vet du inte vad "allvarlig psykisk störning" innebär.
Nej, en del är väldigt rationella, sen undersöker dom om han tagit droger och han läkarundersöks.
Hans advokat är väl lite av en kändis och tidigare försvarare åt arslet Persbrandt. Sen har han väl haft fler grova brott så som mord och mordbrand att försvara den gode advokaten.
Senast redigerad av MrsMagoo 2013-09-30 kl. 23:53.
Citera
2013-09-30, 23:50
Medlem
Sonrisas avatar
Jag har lite svârt att klistra in länkarna, men det jag sett av foton/filmer är
1. En kille som sitter pâ knä och tejpar fönsterfilm som nâgon pâstod var en timarbetare som arbetat tidigare pâ firman.
2. En kille som stàr vid ett fönster med en mörkläggningsgardin.
Är 1 och 2 samma person? Jag tycker 1 ser lite väl ung ut.
3. Det finns även en video som jag sett tidigare pâ en man som är lite kraftigare (han krossar fönster).
mannen som sitter pâ knä och tejpar fönsterfilm är lite ung.
Nâgon som har länkarna och är bra pâ att identifiera ansikten?
Citera
2013-09-30, 23:51
Medlem
TjurenFerdinands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Reporter
Googlade lite på GMs namn + Västerhaninge då det är där i krokarna han har bott, i hopp om att hitta bild.
Hittade istället en annons i Mitt i Haninge där hela familjen deklarerar kärlek över pojken som föddes 2008, med bild på nyfödingen.
Jag lyckas inte hitta någon sådan bild när jag googlar. Kan du länka?
Citat:
Ursprungligen postat av urkinha
Förövrigt, tror inte att han "bara" ville hämnas på exet för att hon lämnat honom. Hon verkar vara redan omgift och han har nyligen blivit pappa igen. Det måste väl vara en vårdnastvist som slutat med värsta psykbrytet.
Enl. Ratsit är hon så ogift man kan vara. Hon verkar inte ens vara sambo.
Citat:
Ursprungligen postat av Geggamoja
Hoppas hans föräldrar är döda så de slipper genomlida detta inferno.
Mamman är i livet. Systern och brodern likaså. Någon pappa kan jag inte hitta (inte ens i deras barndom).
Senast redigerad av TjurenFerdinand 2013-10-01 kl. 00:03.
Citera
2013-09-30, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Z0
Det är fan bland det värsta jag sett. Det är så obegripligt så jag kan inte ta in det? Hur tänkte han med att hans barn skulle få lida så? Hur tänkte han att han någonsin skulle kunna se sina andra barn i ögonen? Hur tänkte han att denna hämnden skulle vara ljuv, ska han känna stolthet nu när han har begått den absolut nedrigaste lägsta handling någon människa kan göra och ingen vettig människa någonsin kommer se på honom med annat än förakt?

Det är så skrämmande att en sådan ondskefull människa har lyckats dölja det så pass för omgivningen!

Jag beklagar verkligen övriga barn och anhörigas situation.

Jag tror faktiskt att hans närmaste redan fått ta del av hans mörkare sidor. Det går inte dölja allt i sina nära relationer.

Fy faaan alltså!! Vilket jävla monster!
Citera
2013-10-01, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjurenFerdinand
Jag lyckas inte hitta någon sådan bild när jag googlar. Kan du länka? Enl. Ratsit är hon så ogift man kan vara. Hon verkar inte ens vara sambo.Mamman är i livet. Systern och brodern likaså. Någon pappa kan jag inte hitta.

hmm han i västerhaninge och brorsan i tungelsta, vägg i vägg kommuner vi har bott i västerhaninge så detta ska kollas upp imorgon. Har en släkting som är född samma år som brorsan.
Citera
2013-10-01, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.O.T.N
Stockholm fastighetsfilm AB hade, enligt allabolag.se år 2012 en anställd. Tittar man på Stockholm fastighets hemsida finns det under referenser bilder på montering. En av bilderna där kommer också upp om man googlar J*nas W Stockholm fastighetsfilm.

https://www.google.se/search?client=ms-android-samsung&hl=sv-SE&biw=640&bih=134&tbm=isch&sa=1&ei=id9JUujPKYXZtQ bK8IEY&q=Jonaswesterlund+Stockholm+fastighetsfilm& oq=Jonaswesterlund+Stockholm+fastighetsfilm&gs_l=m obile-gws-serp.3..30i10.28222.37012.0.38533.5.5.0.0.0.0.325. 1231.2-4j1.5.0....0...1c.1.27.mobi le-gws-serp..0.5.1227.m5KXxp4Zzt4#biv=i%7C1%3Bd%7Caeu5pJD b54OmFM%3A
Den där bilden föreställer EJ JW!
Citera
2013-10-01, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av existenten
Då vet du inte vad "allvarlig psykisk störning" innebär.

"Allvarlig psykisk störning" är ett juridiskt begrepp som används i samband med att domstolar bedömer huruvida åtalade kan hållas straffsrättsligt ansvariga för sina brottsliga gärningar. Det som räknas in i det här begreppet är främst psykotiska tillstånd och svåra depressioner med allvarligt självmordsbeteende.

Den misstänkta gärningsmannen uppvisar inga tecken på psykos (han ter sig för rationell och planerande). Och han ter sig inte allvarligt självmordsbenägen (han har typ rispat sig lite i armarna).
Citera
2013-10-01, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Z0
Det är fan bland det värsta jag sett. Det är så obegripligt så jag kan inte ta in det? Hur tänkte han med att hans barn skulle få lida så? Hur tänkte han att han någonsin skulle kunna se sina andra barn i ögonen? Hur tänkte han att denna hämnden skulle vara ljuv, ska han känna stolthet nu när han har begått den absolut nedrigaste lägsta handling någon människa kan göra och ingen vettig människa någonsin kommer se på honom med annat än förakt?

Det är så skrämmande att en sådan ondskefull människa har lyckats dölja det så pass för omgivningen!

Jag beklagar verkligen övriga barn och anhörigas situation.

Kan bara instämma i allt. Det är ofattbart.
Citera
2013-10-01, 00:12
Medlem
Smultronstallets avatar
[quote=Remark|45475644]Han kommer att bli. Klen tröst, men psykopater (om det är det?) är förutom att dom är frekventa i chefspositioner också väldigt skickliga på att manipulera sin omgivning och som jag förstått rätt svåra att ställa diagnos på (innan något har inträffat).[/QUOT

Och hur kan du ställa den diagnosen?
Citera
2013-10-01, 00:14
Medlem
Rebellion79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Du menar det här osammanhängande? Är det så klart tycker du ?
I så fall får ni nog bestämma er, och gärna med ett anhållande eller dokument som styrker vem gm är.

Instämmer, vi får vänta och se, tiden visar vem GM är, har inget anhållande eller dokument här som jag kan visa, admin får gärna ta bort sådant som anses som att hänga ut någon, har ändrat ett inlägg av mig, men det finns citeringar på mina inlägg; ber om ursäkt för detta!

Pm:a vid ytterligare frågor! min säkra källa till trots vill jag inte hänga ut någon.... vi lär ju rätt så snart få veta vem det är i alla fall menar jag.

Blir jag bannad från flashback igen kommer jag sluta äta, gråta oavbrutet, och bli svårt deprimerad.
Citera
2013-10-01, 00:15
Medlem
ME077s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knogen42
Den där bilden föreställer EJ JW!

Nej vi vet det! Det var bara någon som länkade den tidigare, men det är utagerat för länge sen. Ingen tro att det är GM!
Citera
2013-10-01, 00:18
Medlem
TorkelSnorkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjugohundratretton
Enligt bloggen upprattelsewetter som jag fann på bloglovin så heter pappan Lxrs Wesxerlxnd född 730428-xxxx och ska ha 6 barn som är födda
1994
1997
2006 exfrun
2008 exfrun
2009 exfrun
20130902 älskarinnan

Tydligen älskade han sin fru men bedrog henne med en älskarinna, älskarinnan blev gravid, frun blev arg och begärde skilsmässan. Den gick igenom i 6:e december 2012 och i år 20130902 födde älskarinnan hans barn mot hans vilja. Han insåg att exfrun aldrig skulle ta tillbaka honom och sa att hon skulle förbjuda honom från att få träffa sina barn. Så han försökte döda barnen som han hade med exfrun.
Det kan säkert vara så, att det som står på den där bloggen stämmer.

Dock handlar detta i så fall om personer som under lång tid stalkat, anmält, falskanmält, motanmält och gjort en hel massa konstiga saker.

Några av dem är Flashback-kändisar och har en egen tråd här: https://www.flashback.org/t1142136 (hoppa gärna till sista sidorna och läs dem först).

Själv blir jag rätt vimmelkantig av att läsa allt detta och vet inte vad jag ska tro.

I bloggen sägs att "vår" mordbrännare är vän med en annan dömd mordbrännare som i sin tur känner andra mordbrännare.

Kan detta verkligen stämma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in