Citat:
Ursprungligen postat av
Kardnialvokal
Hahaha ja just det! Hon vill ju tatuera in "Nicklas sista ord" som han ska ha sagt precis innan han dog i överdosen. För det var så himla speciellt och hon kommer faktiskt aaaaldrig glömma hans heroinstinna dödsrossling.
Usch, vad osmakligt...
Och för den delen, vem vet vad Nicklas verkligen sa, om han överhuvudtaget sa något?
Det kan vara Bernys påståenden bara, hon har ju en tendens att överdriva, ljuga, försköna, uppförstora, förvränga etc...
Det gjorde hon ju med "Caspian", tydligen, som också dog. Förvrängde och förstorade upp deras "relation", alltså.
Behöver naturligtvis inte vara så med Nicklas, men det är ju omöjligt att veta. Eftersom han är död avhåller jag mig från att ifrågasätta hans känslor för Berny eftersom han inte har möjlighet att svara för sig. Men jag ifrågasätter Bernys förmåga att hålla sig till sanningen. Ingen vet om Nicklas sa nåt alls eller i så fall vad han sa.
Vad var det som Nicklas, enligt Berny, egentligen sa som sista ord? Har hon sagt det nånstans, har ett svagt minne av att jag läst nåt om det på hennes blogg men är inte säker.