2013-09-30, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Hahaha ja just det! Hon vill ju tatuera in "Nicklas sista ord" som han ska ha sagt precis innan han dog i överdosen. För det var så himla speciellt och hon kommer faktiskt aaaaldrig glömma hans heroinstinna dödsrossling.

Usch, vad osmakligt...
Och för den delen, vem vet vad Nicklas verkligen sa, om han överhuvudtaget sa något?
Det kan vara Bernys påståenden bara, hon har ju en tendens att överdriva, ljuga, försköna, uppförstora, förvränga etc...
Det gjorde hon ju med "Caspian", tydligen, som också dog. Förvrängde och förstorade upp deras "relation", alltså.
Behöver naturligtvis inte vara så med Nicklas, men det är ju omöjligt att veta. Eftersom han är död avhåller jag mig från att ifrågasätta hans känslor för Berny eftersom han inte har möjlighet att svara för sig. Men jag ifrågasätter Bernys förmåga att hålla sig till sanningen. Ingen vet om Nicklas sa nåt alls eller i så fall vad han sa.

Vad var det som Nicklas, enligt Berny, egentligen sa som sista ord? Har hon sagt det nånstans, har ett svagt minne av att jag läst nåt om det på hennes blogg men är inte säker.
Citera
2013-09-30, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Och hennes matinköp som hon får hemkört, vilket är svindyrt om du lever på Fk. Hon sysslar säkert med någon horverksamhet igen. Kanske därför som hon behövde en "bodygoard".

Hon kanske säljer sin adhd-medicin....
Hon behöver ju knappast den själv eftersom hon knappast har adhd....
Jag har undrat länge var i helvete hon får pengar ifrån.
Sen får vi inte glömma all sprit hon köper. Det kostar också. Fast hon kanske köper billigt av alkisarna som hänger utanför hennes bostad, och betalar in natura kanske???

Edit: Hennes "båddygaard" kanske i själva verket är hennes hallick.
Senast redigerad av DugDeepeer 2013-09-30 kl. 15:59.
Citera
2013-09-30, 16:36
Medlem
shittingbrickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DugDeepeer
Vad var det som Nicklas, enligt Berny, egentligen sa som sista ord? Har hon sagt det nånstans, har ett svagt minne av att jag läst nåt om det på hennes blogg men är inte säker.

Jag tror inte det, hon har väl sagt att det var sagt till henne och bara för hennes öron. Men känner vi henne rätt så kommer det inte vara en "hemlis" så mycket längre till om hon tänker tatuera in citatet...
Citera
2013-09-30, 16:39
Medlem
shittingbrickss avatar
Citat:

Det är väldigt möjligt. Men det är nog en väldigt stor risk för henne som är "känd" att sälja sina mediciner med tanke på att de hon umgås med verkar dra sig hit eller till skvallerbloggen så fort de blir osams. Måste på ett sätt vara jävligt jobbigt att inte veta vem eller vilka man kan lita på.
Citera
2013-09-30, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shittingbricks
Jag tror inte det, hon har väl sagt att det var sagt till henne och bara för hennes öron. Men känner vi henne rätt så kommer det inte vara en "hemlis" så mycket längre till om hon tänker tatuera in citatet...

Det kan vara det jag tänker på... Jag "visste" att jag åtminstone läst nånting om hans sista ord nånstans.

Ja, vi får väl se om hon avslöjar allt, men med tanke på att hon pratar mycket om alla sina "planer och projekt" men som sen aldrig blir av, så rinner nog tatueringen ut i sanden också. Det blir nog bara "pannkaka" av alltihop, eller rättare sagt "en burk keso"!
Citera
2013-09-30, 18:18
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Usch, vad osmakligt...
Och för den delen, vem vet vad Nicklas verkligen sa, om han överhuvudtaget sa något?

Precis, och med tanke på att han överdoserade en sil heroin så känns det osannolikt att han skulle känna hur han är på väg att dö och därför vill hinna säga ett par sista ord till Berny. Om du tar en överdos heroin dör du nästan omedelbart eftersom respirationssystemet slås ut på några sekunder. Men jag förstår att Berny nog gärna föreställer sig hans bortgång på ett helt annat sätt än vad som faktiskt hände, typ att låg med huvudet i hennes knä och sa något fint enbart till henne innan han drog sitt sista andetag och hon stängde hans ögonlock.

Det är heller inte ovanligt att man både pissar och skiter ner sig själv i dödsögonblicket eftersom hela muskulaturen slappnar av. Men men. Jag var ju inte där så jag kan ju så klart ha fel.
Citera
2013-09-30, 18:45
Medlem
Antitrinitarians avatar
Jag känner också igen det där med att Nicklas sista ord bara var för henne, och då undrar man ju varför i helvete hon vill tatuera in dem. Antagligen för att det är ytterligare en sak för människor att bli nyfikna på och fråga henne om, och en anledning för henne att berätta om deras speciella kärlek och att orden därför bara är för henne.
Citera
2013-09-30, 19:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Jag känner också igen det där med att Nicklas sista ord bara var för henne, och då undrar man ju varför i helvete hon vill tatuera in dem. Antagligen för att det är ytterligare en sak för människor att bli nyfikna på och fråga henne om, och en anledning för henne att berätta om deras speciella kärlek och att orden därför bara är för henne.

Berny är så jävla osmaklig. Inget är heligt för henne. Hon skapar en romantisk bild (surprise, surprise) omkring Niklas död, i stället för att säga rakt ut att han valde drogerna och avled. Och "hans sista ord", om det nu är så privat babblar man inte om det för alla.
Senast redigerad av GenesisP 2013-09-30 kl. 19:28.
Citera
2013-09-30, 21:03
Medlem
donnamanloves avatar
Citat:
Sen får vi inte glömma all sprit hon köper. Det kostar också. Fast hon kanske köper billigt av alkisarna som hänger utanför hennes bostad, och betalar in natura kanske???

Edit: Hennes "båddygaard" kanske i själva verket är hennes hallick.

Jag tror att hon helt enkelt skiter i att betala diverse räkningar och saker hon beställt via nätet. Handlar man utan att betala har man helt enkelt mer pengar kvar.
Citera
2013-09-30, 21:53
Medlem
sinfons avatar
Hon har berättat att Nicklas sa två meningar innan han dog, först "Det här var riktigt bra shit" alternativt stark skit, eller något ditåt. Sedan då den här magiska saken som hon inte har avslöjat ännu.

Självklart skulle hon tatuera in chaotic också. Sjääälvklart. Jag uttalar mig inte om hennes och Nicklas relation, mer än att jag faktiskt kan föreställa mig att man kommer varandra väldigt nära som två hemlösa narkomaner, men Magnus...fy fan för hur hon använde hans död för att söka sympatier. Han hade skämts för hennes skull om han kunde se hur hon skildrade deras "relation" och hur hon betedde sig efteråt. Det var då jag räknade ut att hon är psykopat innerst inne. Nog för att man själv var en idiotfitta när man var 19-20, men det fanns gränser. Sådana har Berny aldrig haft.
Citera
2013-09-30, 21:56
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donnamanlove
Jag tror att hon helt enkelt skiter i att betala diverse räkningar och saker hon beställt via nätet. Handlar man utan att betala har man helt enkelt mer pengar kvar.

Jag har svårt att se hur Börnans kreditvärdighet ens skulle låta henne köpa en äggklocka på faktura.
Citera
2013-09-30, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Jag har svårt att se hur Börnans kreditvärdighet ens skulle låta henne köpa en äggklocka på faktura.

Hon kanske tar sms-lån, de har väl inget krav på kreditupplysning utan man får pengarna på några minuter? Jag kan ha fel, har aldrig tagit såna själv, men har fått uppfattningen att de lånar ut till vem som helst i princip. Om hon tar såna lån men skiter i att betala igen dem, då hamnar de också väl bara hos hennes växande skuld till kronofogden, vilket hon skiter i, och sen tar hon bara fler lån...

Skulle hon handla på Internet-företag men aldrig pröjsa så hamnar väl de fakturorna också hos fogden men då borde hon bli svartlistad hos företagen till slut, tycker man?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in