2013-09-30, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrainOfSheldon
Detta stämmer väldigt väl med all fakta som framkommit och allt man kan hitta via snokande, så jag skulle tro att detta rykte ligger nära sanningen.

En sak som talar för det är ju att han inte har något riktigt, vettigt, boende. Han vill tillbaka hem! Annars hade han ju gått vidare och skaffat sig ett ordentligt boende och kanske då med älskarinnan. Men det verkar ju mer som att det gick upp ett ljus för honom när frun tog ut skilsmässa och att han då droppade älskarinnan, trots att det redan var försent. Hur som haver så verkar det ju inte som att han hade ett förhållande med älskarinnan/mamman till den nyfödde sonen.

Bra poäng där att han faktiskt inte skaffat ett riktigt boende, han hade inte gett upp om att få henne tillbaka. Något har fått honom att inse att det är helt kört (mamman hittat en ny?) och han straffar henne på det allra grövsta sätt!
Så fruktansvärt sjukt, kan inte sluta tänka på hur mycket barnen led medan de blev inbrända
Citera
2013-09-30, 18:41
Medlem
Herems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jravmsa
Bra poäng där att han faktiskt inte skaffat ett riktigt boende, han hade inte gett upp om att få henne tillbaka. Något har fått honom att inse att det är helt kört (mamman hittat en ny?) och han straffar henne på det allra grövsta sätt!
Så fruktansvärt sjukt, kan inte sluta tänka på hur mycket barnen led medan de blev inbrända

De var nog redan döda innan lågorna tog dem.
Citera
2013-09-30, 18:47
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herem
Hur kunde den tredje leva då?
Citera
2013-09-30, 18:47
Medlem
Cinnabars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jravmsa
Har fått höra ryktesvägen, vet inte hur väl källan känner de inblandade, så ta det med en näven salt.
Mamman till barnen är en vanlig, sund, kärleksfull mamma. Lämnade pappan när det uppdagades att han varit otrogen. Pappan blev besatt av att få henne tillbaka, hotade ta livet av sig mm, trots att älskarinnan väntade hans barn. Detta ska vara enda anledningen till att han så brutalt mördat sina barn. Hämnd! Slagit helt slint i huvudet på honom. Källan trodde han ville straffa mamman och få henne må lika dåligt av saknad efter barnen som han mådde av saknad efter henne.
Mamman har i alla fall aldrig förvägrat något umgänge eller velat ha någon vårdnadstvist. Tvärtom så ville hon att dessa 3barn skulle ha bra relation med sin pappa. Precis som hennes äldre här till sin.

Finns det någon vårdnadstvist?
Citera
2013-09-30, 18:48
Medlem
Andy Flags avatar
Har varit med en del där ena föräldern faktiskt prioriterat sitt eget känsloliv framför barnen. Som standardförälder är det jävligt svårt att förstå, men det är uppenbart att vissa helt enkelt fortsätter som förr
Citera
2013-09-30, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Hur kunde den tredje leva då?

Det undrar jag också.

Jag tror barnen levde när han fjutta på. En hann rädda sig och de andra 2 små deckade, förhoppningsvis, innan elden tog dem.
Citera
2013-09-30, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cinnabar
Finns det någon vårdnadstvist?

Nej inte enligt min källa.
Citera
2013-09-30, 19:01
Medlem
urkinhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrainOfSheldon
Svinet L.W. fick först 2 barn med en kvinna. De barnen är i tonåren.

Sedan träffade han *exet*, C.D. och fick med henne dottern M i maj -06, sonen S i maj -08 (på samma datum som M, närmre bestämt) och sedan slutligen sonen E år 2009.

Som jag förstådd, är *exet* L.D (och inte C.D), här med barnen?
Citera
2013-09-30, 19:05
Medlem
BrainOfSheldons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herem

Nej. Det tror inte jag. Jag tror det varit en vanlig umgängeshelg och barnen sov gott, eftersom det var natt. Av någon anledning fick han ett psykbryt (kanske han pratat i telefon med exet, lipat, bönat och bett och blivit avvisad i vanlig ordning?) och gick ut och stängde dörren och låste. Sedan preparerade han stugan och tuttade på och sprang. För feg för att döda barnen med sina egna händer och se dem dö. Nu låg de bara och sov och han tände eld och stack för att slippa se/höra.

Flickan vaknade av röken och lyckades ta sig ut, kanske genom ett fönster. Småkillarna klarade inte att ta sig till ett fönster innan de dog av kvävning/värme.
Citera
2013-09-30, 19:07
Medlem
BrainOfSheldons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urkinha
Som jag förstådd, är *exet* L.D (och inte C.D), här med barnen?

Heter egentligen Charl***a.
Citera
2013-09-30, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vantage78
Och enligt polisen spärrat av utifrån? Så de inte kunde komma ut? Kom igen, jag är väldigt upprörd runt detta, så skriver du ett sånt skitinlägg!!

Enligt fastighetsägaren var inte dörren spärrad utan kunde lätt öppnas med nyckel. Förmodligen var det väl så det lite större barnet kom ut. Mina lås måste låsas/låsas upp med nyckel både från utsidan som från insidan. Ofta försäkringskrav.
Citera
2013-09-30, 19:08
Medlem
TbbWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urkinha
Som jag förstådd, är *exet* L.D (och inte C.D),

Men skärp dig! L är en förkortning på C. Det är samma person.
Det verkar som du bara måste slänga upp fler bilder på offren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in