2013-09-30, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heureux
Han gör det helt ok för mig. Blir ju inga mål från han men det står ju Lewa/PeA/Keissling för ändå. Blir väl Schweini på CDM när jag har råd. Men Alaba och Reus går före.

Sålde precis Schweinsteiger, vill testa Gündoğan istället :P Så just nu ser det ut såhär http://www.futhead.com/14/squads/613435/ ^^

Måste fixa Neuer bara.
Citera
2013-09-30, 18:20
Medlem
gummibootens avatar
hej!

Kan någon få till så jag har något bättre chemi? Vill ha kvar så många som möjligt

haha klassiker, http://www.futhead.com/14/squads/724208/
Senast redigerad av gummibooten 2013-09-30 kl. 18:23.
Citera
2013-09-30, 18:23
Medlem
gummibootens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluxor
Någon som vet varför "Gregory Van Der Wiel" är så jäkla dyr? Han är 74 alltså silver RB, men kostar över 10000... Enligt Futsidan så ska han ha haft det priset ett tag.. Kan ju få så mycket bättre RB för de priset?

Varför jag sökte på honom är för jag försöker få ihop ett helt PSG lag :P

För att vara ärlig så är det en väldigt bra fråga, en spelare som i stort sett var delaktig i alla PSG:s baklängesmål förra säsongen ska ju straffas också
Citera
2013-09-30, 18:33
Medlem
Heureuxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bamby
Sålde precis Schweinsteiger, vill testa Gündoğan istället :P Så just nu ser det ut såhär http://www.futhead.com/14/squads/613435/ ^^

Måste fixa Neuer bara.

Inte nöjd med Schweini? Med Gündogan på cdm känns ju laget lite väl offensivt imo.
Citera
2013-09-30, 18:37
Bannlyst
3 fragen!
Hur är Schweini? Bästa HIGH/HIGH i bundes?
Hur är Falcao? Bästa Ligue 1 ST förutom kung Ibra? Är han bättre än Jackson Martinez?
Hur är Willian? Bättre än Schurrle?
Citera
2013-09-30, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heureux
Inte nöjd med Schweini? Med Gündogan på cdm känns ju laget lite väl offensivt imo.

Tbh nej, var skitnöjd med Yaya Toure när jag körde BPL, tror det har med PACE att göra. Därför testar jag Gündoğan :P
Citera
2013-09-30, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testosteron123
3 fragen!
Hur är Schweini? Bästa HIGH/HIGH i bundes?
Hur är Falcao? Bästa Ligue 1 ST förutom kung Ibra? Är han bättre än Jackson Martinez?
Hur är Willian? Bättre än Schurrle?

Allt är personligt, jag älskar Toure men ej Schweinsteiger, han är inte alltid där tyvärr.

När det kommer till Willian och Schürrle skulle jag nog gå på Schürrle med tanke på prisskillnaden, det är ingen större skillnad mellan spelarna tbh. Men jag gillar Willian lite mer, känns som att han har bättre kontroll med bollen.
Citera
2013-09-30, 18:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bamby
Allt är personligt, jag älskar Toure men ej Schweinsteiger, han är inte alltid där tyvärr.

När det kommer till Willian och Schürrle skulle jag nog gå på Schürrle med tanke på prisskillnaden, det är ingen större skillnad mellan spelarna tbh. Men jag gillar Willian lite mer, känns som att han har bättre kontroll med bollen.
OK!
Citera
2013-09-30, 19:10
Medlem
glaspsykes avatar
Vad tror vi om Vidic och IF Garay, kommer de stiga/sjunka inom snar framtid?

mvh
Citera
2013-09-30, 19:12
Medlem
Rackkartygarns avatar
Bästa anfallaren i Serie A för Max 10k, tacksam för svar
Citera
2013-09-30, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattetheboss
Någon som lirat en del med en spelare med basic chem style, sedan lagt på något annat och märkt en märkbar skillnad?

Satt på olika chemi kort på de flesta spelarna jag har. Jag känner i alla fall ingen märkbar skillnad, förutom att det mentalt känns bättre då
Citera
2013-09-30, 19:13
Medlem
http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=io6YD3pSnJ95Us3

Så här ser mitt lag ut, jag bara älskar Bastian har gjort en del sjuka mål med honom.
Lewandoski är stekhet framför mål.

Dock är jag besviken på Götze, någon som kan rekommendera Miktarian ?

vad tror ni om spelarnas värde ? Många av dom lär väl öka ?

Sen så är jag SJUKT nöjd med laget, man kommer förbi på kanterna så lätt och sen så lägger man in bollarna på Lewandoski.
Senast redigerad av barreh90 2013-09-30 kl. 19:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in