2013-09-30, 15:48
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Hmm, jag har ett crew själv på 2 pers, kan jag fortfarande spela med er utan att gå ur ur min egen?
Citera
2013-09-30, 15:49
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cesio
Vet någon specifikt vilken tid vi kommer att kunna spela Online här i sverige?
Frågan har redan ställts och besvarats ett tjugotal gånger bara idag. Läs tråden innan du ställer superaktuella frågor.

EDIT:
Citat:
Ursprungligen postat av TheEvilUnicorn
Hmm, jag har ett crew själv på 2 pers, kan jag fortfarande spela med er utan att gå ur ur min egen?
Ja, du kan vara med i flera Crews samtidigt. Du kan dock bara vara aktiv i en åt gången.
Citera
2013-09-30, 15:52
Medlem
Myvrals avatar
Tar hemskt gärna en ivnite till flashback crew, nickar Rillzp
Citera
2013-09-30, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Kul för dig, dock finns redan ett flashback crew, med medlemmar på både ps3 och 360.

Som för övrigt börjar bli full och jag tänkte att det är praktiskt att ha alla xboxare på ett ställe, herr negativ.
Citera
2013-09-30, 15:58
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Frågan har redan ställts och besvarats ett tjugotal gånger bara idag. Läs tråden innan du ställer superaktuella frågor.

EDIT:

Ja, du kan vara med i flera Crews samtidigt. Du kan dock bara vara aktiv i en åt gången.
Visst syftar du på att jag bara kan leda ett crew? Det visste jag, eller syftade du på något annat med ''aktiv''?
Citera
2013-09-30, 16:00
Medlem
S3ONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myvral
http://www.computerandvideogames.com/431327/grand-theft-auto-online-to-roll-out-october-2-in-australia/?site=aus

Och jag som var inställd på att få lira nu vid midnatt..
Citera
2013-09-30, 16:00
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OfUppsala
Som för övrigt börjar bli full och jag tänkte att det är praktiskt att ha alla xboxare på ett ställe, herr negativ.
Lite tråkigt namn på ditt crew kan jag tycka, inte ens någon anknytning till flashback.
Citera
2013-09-30, 16:06
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheEvilUnicorn
Visst syftar du på att jag bara kan leda ett crew? Det visste jag, eller syftade du på något annat med ''aktiv''?
Nej, om du går in på din profil på Social Club och navigerar till Crews står det "Active" till höger om ditt Crew. Om du går med i ett annat Crew kommer du kunna välja vilket Crew du vill vara aktiv inom, d.v.s. du kan hoppa fram och tillbaka fritt mellan ett visst antal olika Crews. Det enda som krävs är att du först väljer vilket Crew du vill vara med i via webbläsaren.
Citera
2013-09-30, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Lite tråkigt namn på ditt crew kan jag tycka, inte ens någon anknytning till flashback.

Inte tänkt att det bara ska vara till för användare på flashback, alla är välkomna.
Citera
2013-09-30, 16:10
Medlem
zaminas avatar
Onkikoilo och Robinho58 har requstat till crewet! båda lirar på xbox 360
Citera
2013-09-30, 16:31
Medlem
Nyckelsmedens avatar
Jag är på! nickar pRismobito, lirar på ps3.
Citera
2013-09-30, 16:32
Bannlyst
Jag vill vara med! nick: clappzz, xbox 360
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här