2013-09-28, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svall3
Tjena,
Tänkte kolla om man enbart kan köra på Winstrol eller om man ska ta något med det?

Winstrol funkar absolut bra ensamt ! Men tänk på att köpa hem PCT och något kul mot ev. gyno ändå !

Sen är det enligt mig alltid härligt att ha en bas på testo e t.ex sen blasta på med winstrol
Dumt dock om du är ny i gamet vilket jag antar
Citera
2013-09-28, 17:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vasteras-87
Winstrol funkar absolut bra ensamt ! Men tänk på att köpa hem PCT och något kul mot ev. gyno ändå !

Sen är det enligt mig alltid härligt att ha en bas på testo e t.ex sen blasta på med winstrol
Dumt dock om du är ny i gamet vilket jag antar

Jaa, tänkte köra på 2 månader bara för en liten powerboost, sen kör jag ärligt. och hörde att Winstrol inte är vätskebaserat, så får ju behålla det mesta på det.

men skulle det fungera om jag bara kör på det då?
Citera
2013-09-28, 20:18
Medlem
All dbol innan träningen?.Eller all dbol på morgonen? Eller delat i 2 ggr per da 25 på morgon 25 på kväll

Spelar det ens någon roll?
Citera
2013-09-28, 22:23
Medlem
Citat:
Jaa, tänkte köra på 2 månader bara för en liten powerboost, sen kör jag ärligt. och hörde att Winstrol inte är vätskebaserat, så får ju behålla det mesta på det.

Om du endast tar det för att få en boost för att inte kura efter så skulle jag strunta i det.
Citera
2013-09-29, 01:45
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robban2
Om du endast tar det för att få en boost för att inte kura efter så skulle jag strunta i det.
Det är ju inte så att man måste lägga sig på året bara för att man vill köra winny 2 mån..
Citera
2013-09-29, 07:15
Medlem
Citat:

Hoppas du har en kropp som orkar med det då ! Winnar kan vara hemska mot leder osv!
Ja du behåller väl det mesta av winstrol men du ökar i regel inte särskilt muskelmässigt utav detta prepp utan snarare styrkan som skenar iväg tillfälligt under kuren för att sedan lägga sig igen efter.

Vad är syftet med kuren ? Bygga volym ? Accpeterar du lite hull o vätska eller måste hålla dig lean ?
Citera
2013-09-29, 11:31
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasteras-87
Hoppas du har en kropp som orkar med det då ! Winnar kan vara hemska mot leder osv!
Ja du behåller väl det mesta av winstrol men du ökar i regel inte särskilt muskelmässigt utav detta prepp utan snarare styrkan som skenar iväg tillfälligt under kuren för att sedan lägga sig igen efter.

Vad är syftet med kuren ? Bygga volym ? Accpeterar du lite hull o vätska eller måste hålla dig lean ?
Och med att styrkan skenar så växer man oxå om man äter; )
Citera
2013-09-29, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueEyedDevil
Och med att styrkan skenar så växer man oxå om man äter; )

Vill du växa finns det roligare prepp än winstrol !
Citera
2013-09-29, 14:15
Bannlyst
Har sattit första två sticken som frontning på min testo e 250mg e5d,

så de va 500mg första o andra, sen har jag stuckit tredje och fjärde som 250mg... Även fast jag knappt kännt av något och så, så undrar jag om det vore en dum idé o gå tillbaka till 500mg e5d och bara köra det kuren ut?

Jag vet att det är idiotiskt o brådska och så, men jag tänker bara det där med e5d, visst om det var e3d skulle de va nice med 250 men jag orkar inte sticka var tredje dag.

vad tycker ni?

mvh

edit: de e första kuren

edit2: vem vet hur jag skulle reagera på 250mg, det räcker säkert mer än väl, men nu när den kickat in får man lite känsla av att de skulle sitta nice o sätta 500mg då de e så långt mellan sticken.. men jaja, hybris o skit, jag låter er bestämma
Senast redigerad av ZionMustFall 2013-09-29 kl. 14:17.
Citera
2013-09-29, 14:38
Bannlyst
Grejjen är att jag är rätt välbyggd, har lite fett att omvandla det är väl det som är planen,
och är inte mycket för sprutor, så¨tänkte köra 2 max 3 månader på kurer, sen fortsätta utan.

Winstrol är väl det jag hittat som låter bäst för min lilla handling
Citera
2013-09-29, 14:47
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Grejjen är att jag är rätt välbyggd, har lite fett att omvandla det är väl det som är planen,
och är inte mycket för sprutor, så¨tänkte köra 2 max 3 månader på kurer, sen fortsätta utan.

Winstrol är väl det jag hittat som låter bäst för min lilla handling

Varför tror du att winstrol är bäst?
Citera
2013-09-29, 14:58
Bannlyst
för att den inte är vätskebildande,
och jag slipper droppa typ 80% av resultatet. och den bygger på fettet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto