2013-09-29, 17:59
Medlem
derbicoolings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DAGGER-5
Rekommenderar Soldado bästa spelaren jag testat hittils

Tackar ska kollas upp!
Citera
2013-09-29, 18:01
Medlem
Gjorde en massiv pack opening i fredags (20000 fifa points) och har nu byggt ihop ett lag av det jag fick.
http://www.futhead.com/14/squads/683423/

Hur skulle ni byggt om, lagt kemistilar osv?
Citera
2013-09-29, 18:02
Medlem
DAGGER-5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av derbicooling
Tackar ska kollas upp!
Hade ett prickskytt kort på han gjorde 6 mål i första matchen. gör mål på varje skott han får
Citera
2013-09-29, 18:04
Medlem
DAGGER-5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrlx
Gjorde en massiv pack opening i fredags (20000 fifa points) och har nu byggt ihop ett lag av det jag fick.
http://www.futhead.com/14/squads/683423/

Hur skulle ni byggt om, lagt kemistilar osv?
Får man fråga va du fick för något?
Citera
2013-09-29, 18:10
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av derbicooling
Vad rekommenderar ni för anfallspar i BPL?

Dzeko- eto'o?

Dzeko- jovetic?

Jovetic- eto'o?

Jovetic- Kone?
Jovetic - Eto'o, har inte testat dom men ser väldigt farliga ut
Citera
2013-09-29, 18:11
Medlem
HestDrickaColas avatar
Nu har jag 2,4k kvar. FIFA 14 handlar bara om finesskott och styrka. Trist. Om någon vill ha 2,4k ( ) på Xbox och orkar ta sig tiden så får ni gärna ta det sista.

Kan dock lova att jag kommer tillbaka hit om en månad och har köpt massa jävla coins ändå.
Citera
2013-09-29, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psycholog1st
Vet om folk som blivit bannad för mindre, EA kan tydligen sortera i sin spelarbar baserat på ordningen av spelarna. Dessutom måste jag stänga ner botten för att logga in. Tid = pengar.

Jo, den är helt söndersmetad i paint.. syns mycket väl.

Gällande något inlägg med att jag hade dåligt med coins innan så beror det troligtvis på att botten inte funkade från dag 1 utan har bara funkat sedan release, när jag hade dåligt med coins så var det antagligen innan när bara webappen funkade och inte någon (läs någon alls) bot var ute.

Hurvida det är möjligt att plocka upp spelare i 50k klassen för 20% billigare beror ju givetvis på om någon lagt ut en spelare i den klassen för 20% billigare, men finns det någon sådan utlagd så snappar en bot upp den snabbare än vad en människa kan göra, och om du mot förmodan lyckats få tag på en sådan spelare så är det inga bottar aktiva eller så hade du en jävla tur.
Det blir ungefär en mille per dag, vilket borde gå att sälja för kanske 2000:-. Du hör väl själv hur sjukt det låter? Säg upp dig från jobbet.
Citera
2013-09-29, 18:12
Medlem
Psycholog1sts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Det blir ungefär en mille per dag, vilket borde gå att sälja för kanske 2000:-. Du hör väl själv hur sjukt det låter? Säg upp dig från jobbet.

Korrekt!
Detta är mitt jobb, dumt att säga upp sig från, right?
Citera
2013-09-29, 18:15
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Korrekt!
Hoppas du blir bannad och behöver skaffa dig ett riktigt jobb. Vilka är din erfarenheter? "Näe, jag använde program för att få mynt på ett spel så jag sålde det till coinssidor."

Mycket roligare att köra från början och bygga upp sitt lag långsamt. Jag är dock inte rätt man, jag köper alltid massa MSP eller coins.
Citera
2013-09-29, 18:16
Medlem
Någon som vet varför straffarna är så jävla obalanserade och orealistiska. På riktigt tar inte en målvakt en HÅRD straff precis under ribban någorlunda nära krysset. Men på spelrt är det inga problem alls. Däremot väljer jag att stå kvar så kan han skjuta en decimeter ifrån min målvakt och han står där som ett fån. Helt otroligt att de inte har fixat det. Straffarna handlar ju nu bara om att få den på mål istället för att belönas med ett givet mål när man tar i som en häst och lyckas sikta in den i krysset.

Bara mitt spel som fryser rätt ofta i UT? Alltså musiken slutar och spelet hänger sig.
Citera
2013-09-29, 18:17
Medlem
Citat:
Korrekt!
Skulle inte du kunna bli fälld för detta? Tjäna tiotusentals kronor på att utnyttja olaglig mjukvara?
Citera
2013-09-29, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Skulle inte du kunna bli fälld för detta? Tjäna tiotusentals kronor på att utnyttja olaglig mjukvara?
Knappast olagligt att bryta mot ett end user agreement
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in