2013-09-29, 17:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Kan du ta bild på dina coins och dina lag? Du borde ju ha ett par miljoner. Förövrigt tycker jag det är skamligt och äckligt att du måste fuska på ett spel för att komma någon vart.
Så sant som det var sagt!
Någon som har spelat med en BSG ännu?
Citera
2013-09-29, 17:26
Medlem
Psycholog1sts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testosteron123
Antz din konung!

Citat:
Ursprungligen postat av SaltaSupreme
Så sant som det var sagt!
Någon som har spelat med en BSG ännu?

Haha, båda pmar och frågar efter den. Roliga ni.
Citera
2013-09-29, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psycholog1st
En till fråga, eftersom du inte svarade på förra. Du säger att du har använt botten från dag ett, men ändå så skriver du inlägg där du påstår att du har dåligt med coins? Förklara dig, äckliga lögnare. Uppenbarligen en liten unge som inte får någon uppmärksamhet irl.

En till grej, hur är det möjligt att jag har plockat upp spelare i +50k klassen, för åtminstonde 20% billigare, när dem har legat ute runt en minut?
Citera
2013-09-29, 17:30
Medlem
Citat:
Men du delar inte med dig, eftersom det sabbar ditt försprång?
Citera
2013-09-29, 17:36
Bannlyst
Citat:
Jag har aldrig pm:at dig någonsin
Citera
2013-09-29, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaltaSupreme
Jag har aldrig pm:at dig någonsin
Ignorera han bara, sprider massa lögner bara för att få sin saknade uppmärksamhet.
Citera
2013-09-29, 17:51
Medlem
Psycholog1sts avatar
Citat:
Kan du ta bild på dina coins och dina lag? Du borde ju ha ett par miljoner. Förövrigt tycker jag det är skamligt och äckligt att du måste fuska på ett spel för att komma någon vart.

Ett par miljoner har jag om man menar "ett par" med den korrekta bemärkelsen, börjar närma sig 3 nu.
Tänker inte ta några bilder via webappen eller in-game eftersom det skulle röja mig ganska simpelt men du ser ungefär i vilket tempo den säljer här - http://s8.postimg.org/q5k09q79x/pace.png
Citera
2013-09-29, 17:51
Medlem
DAGGER-5s avatar
Någon som har något roligt lag för runt 260k? gärna hybrid får gärna innerhålla Soldado
Citera
2013-09-29, 17:54
Medlem
Citat:
Ett par miljoner har jag om man menar "ett par" med den korrekta bemärkelsen, börjar närma sig 3 nu.
Tänker inte ta några bilder via webappen eller in-game eftersom det skulle röja mig ganska simpelt men du ser ungefär i vilket tempo den säljer här - http://s8.postimg.org/q5k09q79x/pace.png
Det är väl inte så svårt att bara ta en bild på laget och coinssumman? Svara på mina andra frågor också. Tycker förövrigt att den bilden ser väldigt skum ut, lite paint på den skulle jag tro. Tre spelare sålda samma sekund, jovisst. Varför säljer den Nkoulou för olika summor?
Citera
2013-09-29, 17:54
Medlem
derbicoolings avatar
Vad rekommenderar ni för anfallspar i BPL?

Dzeko- eto'o?

Dzeko- jovetic?

Jovetic- eto'o?

Jovetic- Kone?
Citera
2013-09-29, 17:57
Medlem
DAGGER-5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av derbicooling
Vad rekommenderar ni för anfallspar i BPL?

Dzeko- eto'o?

Dzeko- jovetic?

Jovetic- eto'o?

Jovetic- Kone?
Rekommenderar Soldado bästa spelaren jag testat hittils
Citera
2013-09-29, 17:59
Medlem
Psycholog1sts avatar
Citat:
Det är väl inte så svårt att bara ta en bild på laget och coinssumman? Svara på mina andra frågor också. Tycker förövrigt att den bilden ser väldigt skum ut, lite paint på den skulle jag tro. Tre spelare sålda samma sekund, jovisst.

Vet om folk som blivit bannad för mindre, EA kan tydligen sortera i sin spelarbar baserat på ordningen av spelarna. Dessutom måste jag stänga ner botten för att logga in. Tid = pengar.

Jo, den är helt söndersmetad i paint.. syns mycket väl.

Gällande något inlägg med att jag hade dåligt med coins innan så beror det troligtvis på att botten inte funkade från dag 1 utan har bara funkat sedan release, när jag hade dåligt med coins så var det antagligen innan när bara webappen funkade och inte någon (läs någon alls) bot var ute.

Hurvida det är möjligt att plocka upp spelare i 50k klassen för 20% billigare beror ju givetvis på om någon lagt ut en spelare i den klassen för 20% billigare, men finns det någon sådan utlagd så snappar en bot upp den snabbare än vad en människa kan göra, och om du mot förmodan lyckats få tag på en sådan spelare så är det inga bottar aktiva eller så hade du en jävla tur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in