Citat:
Ursprungligen postat av
AntzPantz
Det är väl inte så svårt att bara ta en bild på laget och coinssumman? Svara på mina andra frågor också. Tycker förövrigt att den bilden ser väldigt skum ut, lite paint på den skulle jag tro. Tre spelare sålda samma sekund, jovisst.
Vet om folk som blivit bannad för mindre, EA kan tydligen sortera i sin spelarbar baserat på ordningen av spelarna. Dessutom måste jag stänga ner botten för att logga in. Tid = pengar.
Jo, den är helt söndersmetad i paint.. syns mycket väl.
Gällande något inlägg med att jag hade dåligt med coins innan så beror det troligtvis på att botten inte funkade från dag 1 utan har bara funkat sedan release, när jag hade dåligt med coins så var det antagligen innan när bara webappen funkade och inte någon (läs någon alls) bot var ute.
Hurvida det är möjligt att plocka upp spelare i 50k klassen för 20% billigare beror ju givetvis på om någon lagt ut en spelare i den klassen för 20% billigare, men finns det någon sådan utlagd så snappar en bot upp den snabbare än vad en människa kan göra, och om du mot förmodan lyckats få tag på en sådan spelare så är det inga bottar aktiva eller så hade du en jävla tur.