Buffon i mål så småningom, antar att jag kommer skaffa Vidal som CDM istället för Naingolan. Kommer troligen sikta in mig på Di Natale/Tevez som ST. Vad tycker ni jag ska ta först?
Jag lirar med Di natale för tillfället, han har verkligen inte imponerat hittils.. Hade Higuain innan och han kändes faktiskt snäppet bättre. Ibarbo har jag bredvid och han gör fan mål på allting, köp!
Spelar Mandzukic tsm med Lewan i en 3-5-2, han är grym. Helt sjukt att han inte går för mer. Gör lika många mål som Lewan för mig.
Har inte testat mig på BPL ännu i år. Ser ju ut att finnas en hel del intressanta spelare.. Jovetic, Nani, Benteke, Eriksen o Co. Ni som spelat BPL, vilka spelare fungerar bäst för er?
Snabb fråga om fifa 14. Uppenbart svar för alla som har lirat något fifa spel tidigare förmodligen. Men inte uppenbart för någon som bara har lirat fifa 14 demot bortsett ifrån fifa 98 typ haha.
Till frågan, en halvlek i demot verkar vara standard 3 min. Går såklart inte att ändra i demot osv. Men vad är standard i hela spelet och online? Är det också 3 min?
Snabb fråga om fifa 14. Uppenbart svar för alla som har lirat något fifa spel tidigare förmodligen. Men inte uppenbart för någon som bara har lirat fifa 14 demot bortsett ifrån fifa 98 typ haha.
Till frågan, en halvlek i demot verkar vara standard 3 min. Går såklart inte att ändra i demot osv. Men vad är standard i hela spelet och online? Är det också 3 min?