2013-10-03, 15:35
  #6301
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonym94
Jag tycker det är kul som fan med op finess skott. Jag har gjort ett från mittcirkeln med Ben Arfa och ett extremt snyggt yttersida skott med Carrillo!

Vad bör jag förbättra först? http://www.futhead.com/14/squads/702771/

Cech eller Lloris?

Lloris och en De Bruyne och kanske en Kaboul istället för Diakité. Hade nog gjort susen.
Citera
2013-10-03, 15:48
  #6302
Medlem
Bruunkens avatar
Slutar inte förvånas av Julian Draxler. Helt galen är han, har gjort mer mål än Lewandowski i mitt lag och blir nästan alltid MOTM. Skulle vilja testa Draxler och De Bruyne i samma lag eftersom dom har identiska stats. Något som kan snickra ihop något?
Citera
2013-10-03, 15:56
  #6303
Bannlyst
Bytt från 4-3-3 (4) till 4-2-3-1 wide med Jackson på topp och Quintero som släpande nu, helt sjukt vad bra de två är. Jackson är bara allmänt beast, nickar in varenda höjdboll han får och dunkar in varenda skott han tar, Quintero löper i djupled, har grym teknik och spelar fram Jackson. Jackson Martinez är på god väg att bli vad Beñat var för mig på 13.
Citera
2013-10-03, 16:02
  #6304
Medlem
Dunderqvists avatar
Tjenare, då jag har snävt med tid att snickra på ett lag just nu vore jag tacksam om någon annan här på tråden kunde fixa ett lag inom mina kriterier:

4-1-2-1-2
Perisic måste finnas med.
Mittbackar som har bra WR och är starka i luften.
Får max kosta 6k.


PM:a gärna lagen ni gör åt mig, tack på förhand!
Citera
2013-10-03, 16:05
  #6305
Medlem
NativeTongues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonVanberg
Bytt från 4-3-3 (4) till 4-2-3-1 wide med Jackson på topp och Quintero som släpande nu, helt sjukt vad bra de två är. Jackson är bara allmänt beast, nickar in varenda höjdboll han får och dunkar in varenda skott han tar, Quintero löper i djupled, har grym teknik och spelar fram Jackson. Jackson Martinez är på god väg att bli vad Beñat var för mig på 13.

Har provat att lira Jackson tillsammans med Eder och Quintero som CAM i 3-5-2 och jag kan bara hålla med om att Quintero är skön. Själv kan jag dock inte riktigt bestämma mig för om jag tycker bättre om Lucho Gonzalez som CAM. Han är grym i den positionen då han är både en stark avslutare samt en gudabenådad passningsspelare. Testa honom!
Citera
2013-10-03, 16:06
  #6306
Medlem
Hundvalps avatar
Hur gör man för att starta en ny klubb i UT? Dvs så jag börjar på scratch och har 0 EAS points. Måste jag starta ett nytt xbox konto då?
Citera
2013-10-03, 16:09
  #6307
Medlem
Bara för mig det inte går att spela seasons på ut? (xbox)
Citera
2013-10-03, 16:11
  #6308
Medlem
TipZeTs avatar
Är det värt att köpa Sergio Ramos för 67k, tror ni han kommer öka som mot förra året?
Citera
2013-10-03, 16:24
  #6309
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Tjenare, då jag har snävt med tid att snickra på ett lag just nu vore jag tacksam om någon annan här på tråden kunde fixa ett lag inom mina kriterier:

4-1-2-1-2
Perisic måste finnas med.
Mittbackar som har bra WR och är starka i luften.
Får max kosta 6k.


PM:a gärna lagen ni gör åt mig, tack på förhand!

Här har du ett lag för 6k:
http://www.futhead.com/14/squads/822250/

Har alltid stora problem med Ramos, Sam och Draxler. Draxler måste vara typ bäst på spelet...
Citera
2013-10-03, 16:28
  #6310
Medlem
TipZeTs avatar
http://www.futhead.com/14/squads/822249/

Tycks gubbar?
Citera
2013-10-03, 16:28
  #6311
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JKVFG
Någon som vet hur man fixar "Scroll" problemet i Chrome på webbappen? Fifa 13 fanns ju en lösning, men lyckas inte fixa det på 14

Bump
Citera
2013-10-03, 16:34
  #6312
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Tjenare, då jag har snävt med tid att snickra på ett lag just nu vore jag tacksam om någon annan här på tråden kunde fixa ett lag inom mina kriterier:

4-1-2-1-2
Perisic måste finnas med.
Mittbackar som har bra WR och är starka i luften.
Får max kosta 6k.


PM:a gärna lagen ni gör åt mig, tack på förhand!

Glömde skriva att jag spelar på PS3 ifall ni inte redan vet det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in