Citat:
Ursprungligen postat av
DonVanberg
Bytt från 4-3-3 (4) till 4-2-3-1 wide med Jackson på topp och Quintero som släpande nu, helt sjukt vad bra de två är. Jackson är bara allmänt beast, nickar in varenda höjdboll han får och dunkar in varenda skott han tar, Quintero löper i djupled, har grym teknik och spelar fram Jackson. Jackson Martinez är på god väg att bli vad Beñat var för mig på 13.
Har provat att lira Jackson tillsammans med Eder och Quintero som CAM i 3-5-2 och jag kan bara hålla med om att Quintero är skön. Själv kan jag dock inte riktigt bestämma mig för om jag tycker bättre om Lucho Gonzalez som CAM. Han är grym i den positionen då han är både en stark avslutare samt en gudabenådad passningsspelare. Testa honom!