2013-09-29, 14:46
Medlem
greenday0208s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stekar3n
http://www.futhead.com/14/squads/673336/
Skitsnyggt! tack som fan!
Citera
2013-09-29, 14:47
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stekar3n
Hmm.. Kan någon göra ett lag för runt 400k :P Blandat silver och guld, Ska ha Zaha i laget Hade varit grymt snällt
Herre u go mate http://www.futhead.com/14/squads/673681/ Hitta inga roliga silver så det blev hel guld
Citera
2013-09-29, 14:48
Medlem
hundranittiofyras avatar
någon annan än jag som upplever att det är dåligt att ha ett bra lag när man spelar online? känns som att om man möter ett sämre lag så kan man knappt slå en passning rätt.

mitt lag:
4-2-3-1(2)
100 kemi
anfall: 80
mittfält: 81
försvar: 80
alla spelarkort va "shinny" och alla länkar va gröna och alla spelare var på rätt positioner

aja sålde hela laget iaf för det gick inte att spela med
Senast redigerad av hundranittiofyra 2013-09-29 kl. 14:50.
Citera
2013-09-29, 14:49
Medlem
Piggelin-Jonass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebbolito
Jag ska testa att skicka över alla mina gubbar till mitt andra konto där jag är lvl 7 och se om jag märker nån skillnad för det var väl du som skrev att man möter bättre motståndare ju högre lvl man är?
Japp du kommer möta mindre erfarna och sämre spelare.
Citera
2013-09-29, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rackkartygarn
Herre u go mate http://www.futhead.com/14/squads/673681/ Hitta inga roliga silver så det blev hel guld

det ser riktigt najs ut! Tack man
Citera
2013-09-29, 14:54
Medlem
efter varannan sökning får jag "Oops! Sorry, it looks like something went wrong and an error has occured" meddelandet, trots att jag har bra connection.. detta gället både webappen och konsollen. att det ska va så svårt...
Citera
2013-09-29, 14:55
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megaman9
Har väl inte kommit än patchs änns?
Trodde dom skulle fixa corners, headers, Finesse shots och powerheaders i senare patch.

Kanske bara var jag som var off my game, men kändes verkligen så

Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Förbättring? Hur mycket förbättring?

Lirade som sagt en hel del wagers och dom tenderar ju att vara ännu svettigare än seasons. Hade inga problem överhuvudtaget att kontrollera inläggsspelet. Och som Johan sa tidigare, känns lite snabbare faktiskt. Missförstå mig inte nu, spelet är inte speciellt kul för det. Men OP (med jättestora bokstäver) för inläggsspelet kändes, för mig inte lika dominant som tidigare.
Citera
2013-09-29, 15:00
Medlem
Lidltyrannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piggelin-Jonas
Japp du kommer möta mindre erfarna och sämre spelare.

Jag tror helt ärligt du bara hittat på det här och håller fast vid det i ur och skur. Har du någon störning?
Citera
2013-09-29, 15:06
Medlem
Psycholog1sts avatar
Hatar ärligt talat FUT just nu. Har lirat 10 games seasons och tycker att det är mycket mer njutbart. Använder nog botten för tradea till mig coins istället.. de kan man ju iaf sälja för cash, verkar vara sjuk efterfrågan på coins atm. :P

31k på 19 min nu, det går undan när maskinerna gör jobbet!
Citera
2013-09-29, 15:10
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lidltyrannen
Jag tror helt ärligt du bara hittat på det här och håller fast vid det i ur och skur. Har du någon störning?

Startade om min klubb vid två tillfällen föra upplagan. Gick från lägsta divisionen till att vinna division 1 tre gånger i rad utan att få en förlust på ett av dom försöken. Andra var nästan lika bra men erhöll någon förlust på vägen. På mitt konto där jag hade högst erfarenhetslevel uppskattar jag själv att jag vann division ett varannan gång ungefär, och väldigt sällan med ett fläckfritt facit. Att man däremot blir seedad mot klubbar med exakt samma startmånad är bara en bugg från EAs sida, alltså grafiskt.

Om du har kollat när Japes streamar möter han väldigt ofta samma spelare också, inte så att jag sitter och antecknar utan han säger det själv. Varför då, jo just det, man blir seedad efter erfarenhetsnivå!
Citera
2013-09-29, 15:11
Medlem
Bische10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
Nä inte direkt, men tyckte det var sjukt kul när dom hällde öl på Ribery hela tiden förra säsongen för han blev så lack

Det bor en Bayer i oss alla.

Hehe, ja. Muslim du vet. Traditioner är traditioner.
Citera
2013-09-29, 15:12
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psycholog1st
Hatar ärligt talat FUT just nu. Har lirat 10 games seasons och tycker att det är mycket mer njutbart. Använder nog botten för tradea till mig coins istället.. de kan man ju iaf sälja för cash, verkar vara sjuk efterfrågan på coins atm. :P

31k på 19 min nu, det går undan när maskinerna gör jobbet!

Cool story bro, hoppas du blir bannad, ingen vill ha dig på spelet så sitt inte här och skriv om dina aktiviteter som bryter mot terms and conditions
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in