2013-09-29, 09:37
Medlem
Avitalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
"En Malmökvinna får 115 000 kronor i skadestånd efter att ha utsatts för en brutal våldtäkt.

Våldtäkten inträffade i en lägenhet på Almedalsgatan i maj.
Kvinnan berättar att hon varit hemma hos sina föräldrar den aktuella dagen och besökte på kvällen en pub vid Möllan.
Där stötte hon på mannen som var obekant för henne. Han frågade om hon ville följa med och dricka ett glas vin hemma hos honom.

Med viss tvekan följde hon med. I lägenheten började han göra närmanden och blev sedan våldsam. Hon berättar hur han slet av hennes kläder och drog ned henne på en säng. Hon sparkade mot honom.
När hon försökte ta sig loss slog han henne i ansiktet och på kroppen.
Han tog också strupgrepp och hotade att döda henne om hon gjorde motstånd.

/.../

Han döms till två år och tre månaders fängelse och ett skadestånd på 115 000 kronor.
Dessutom döms han till utvisning ur riket på fem år."

http://www.skanskan.se/article/20130927/MALMO/130929356/1004/-/valdtaktsoffer-far-115-000-kronor-

Skånskan missade följande:
Citat:
Efteråt ville mannen att kvinnan skulle laga mat till dem, säger hon i förhör

Höjden av fräckhet!

http://www.sydsvenskan.se/malmo/man-fick-fangelse/
Citera
2013-09-29, 09:44
Medlem
Jag skrev nedan text , kanske lite grovt men det är för att folk skall skaka till lite även om det inte är så värst felaktigt , Kan man kanske räkna med att få visst medhåll av XXXXXXX i sakfrågan om de 260 Miljarderna + förväntad ränta avkastning från stölden uppskattningsvis ca 1000 Miljarder eller 1/3 av hela Sveriges BNP att återbörda till Sveriges pensioärers AP Fonder att förvalta för framtiden ingen småpotatis alltså !
TEXT:
" xxxxxxxxxxxxxxxx borde gå ut med Vallöftet att stoppa all onödig godhets invandring tills dess skulden är reglerad då denna SOSSE stöld kommer att ta tid att reparera då det kommer att göra djupa hål i budgeten i ärlighetens namn & rättvisa till exempel anhöriginvandring av redan pensionsklara släktingar och annat icke arbetsfört som alkolister, analfabeter, krigsinvalider samt utvecklingstörda och svårt sjuka släktingar, kriminella m.m som skickas hit ofta mot privat betalning eller uppgörelse i hemlandet , Du betalar !

Detta kommer Vi inte kommer att ha råd med vid ett återbördande av stulna medel till Sveriges pensionärers förvaltande fonder " PRO Länk http://www.sprf.se/nyheter-175.html Därmed torde festen vara slut !

- Jag har gått hårt åt företrädare för framförallt Sossar i denna fråga på torgmöten och fått bra framgång och medhåll från åhörare runtikring. Jag hoppas xxxxxx kan utveckla denna sakfråga till en vinnande valfråga mot valupptaktens slut, inte för sent bara !

Med vänlig hälsning "Aktuellare" än någonsin http://youtu.be/BgiG9aRNRgQ
Senast redigerad av Bajsolle2 2013-09-29 kl. 09:53.
Citera
2013-09-29, 10:33
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnCa89
Okej, jag är mot invandring, men vem fan följer med en okänd människa hem för ett j..la glas vin?!

Samma sorts människor som raggar upp snubbar med vinballe...
Citera
2013-09-29, 10:39
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnCa89
Okej, jag är mot invandring, men vem fan följer med en okänd människa hem för ett j..la glas vin?!
I det här fallet rör det sig säkert om en naiv och blåögd mångkulturförespråkare. Hon fick med andra ord ta del av den politik hon förespråkar.
Citera
2013-09-29, 11:39
Medlem
lm5711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
I det här fallet rör det sig säkert om en naiv och blåögd mångkulturförespråkare. Hon fick med andra ord ta del av den politik hon förespråkar.

Fast det är ju svårt att lasta henne för det. Hon har säkert hängt med en massa vanliga svenskar hem tidigare, och sen kunnat ångra sig i sista sekunden utan att ha råkat ut för nåt värre än ledsna hundögon.
Citera
2013-09-29, 12:41
Medlem
Jag kanske ska åka till Malmö och hälsa på någon som bor i stadsdelen Fosie och bostadsområdet Agustenborg. Vet någon hur stabilt och säkert området är? Är det fullt av MENA folk och kriminalitet så blir man lite mindre säker att dra dit.

Tack på förhand.
Senast redigerad av Xavian 2013-09-29 kl. 12:47.
Citera
2013-09-29, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xavian
Jag kanske ska åka till Malmö och hälsa på någon som bor i stadsdelen Fosie och bostadsområdet Agustenborg. Vet någon hur stabilt och säkert området är? Är det fullt av MENA folk och kriminalitet så blir man lite mindre säker att dra dit.

Tack på förhand.

Inte något av dem värsta områdena! Men invandrarfyllt men oftast bra invandrare
Citera
2013-09-30, 14:16
Medlem
Invandrare utvisas efter våldtäkt i Malmö
http://www.exponerat.info/invandrare-utvisas-efter-valdtakt-i-malmo-offret-far-115-000-kr/
Citera
2013-10-01, 13:10
Medlem
Avitalls avatar
Minst två skott avlossades strax före klockan 23 mot en lägenhet på Ramels väg i Rosengård.

- Två skott har gått in genom fönstret i vardagsrummet. I rummet låg ett mindre barn, berättar Anders Kristersson, inre befäl vid Malmöpolisen.
Eftersom det fanns ett barn i rummet som besköts rubricerar polisen händelsen som mordförsök.

http://www.sydsvenskan.se/malmo/skott-mot-lagenhet/
Citera
2013-10-01, 13:46
Medlem
Avitalls avatar
Fyra pojkar rånades nära Rönneholmsparken i Malmö mitt på dagen. Enligt vittnesuppgifter till Skånepolisen var det fyra pojkar som rånades av två män i övre tonåren.

http://www.sydsvenskan.se/malmo/fyra-ranades-i-malmo/
Citera
2013-10-01, 15:11
Medlem
Var inne idag på den utmärkta resturangen middle east vid smedjegatan nära möllan.

Där inne var det ett gäng skånska rasister som skrek följande:

"Hörni svartingar har ni inget bättre att göra än surfa, jag har bestält kebab för tre minuter sedan blattejävlar"

"shuu sorry vi gör vårt bästa"

"fuck you fubbick" och då tar skåningen en salt flaska och kastar in i väggen.

Då skriker ägaren till sin bror "jalla jalla suedi vill ha kebab"

Jag snackar med ägaren och han är trevlig och säger att svenskar är extremt otrevliga och rasistiska och han får dagligen ringa polisen men dom bara skrattar och kallar honom för blattejävel och det är vansinne att allla är så galet rasistiska när det är invandrare som arbetar, startar butiker, arbetar, bygger, gör malmö till den under bara stad den är.

Angående hur illa det är skrev sydsvenskan om cykelolyckor och det är vansinnigt hur infrasturkturen får förfalla, se bara hur svårt det är att cykla vid södervärn med allt arbete? fler folk skadas i cykelolyckor än folk som blir skjutna så varför jiddrar ni om den icke frågan?
Citera
2013-10-01, 15:30
Medlem
Avitalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Var inne idag på den utmärkta resturangen middle east vid smedjegatan nära möllan.

Där inne var det ett gäng skånska rasister som skrek följande:

"Hörni svartingar har ni inget bättre att göra än surfa, jag har bestält kebab för tre minuter sedan blattejävlar"

"shuu sorry vi gör vårt bästa"

"fuck you fubbick" och då tar skåningen en salt flaska och kastar in i väggen.

Då skriker ägaren till sin bror "jalla jalla suedi vill ha kebab"

Jag snackar med ägaren och han är trevlig och säger att svenskar är extremt otrevliga och rasistiska och han får dagligen ringa polisen men dom bara skrattar och kallar honom för blattejävel och det är vansinne att allla är så galet rasistiska när det är invandrare som arbetar, startar butiker, arbetar, bygger, gör malmö till den under bara stad den är.

Angående hur illa det är skrev sydsvenskan om cykelolyckor och det är vansinnigt hur infrasturkturen får förfalla, se bara hur svårt det är att cykla vid södervärn med allt arbete? fler folk skadas i cykelolyckor än folk som blir skjutna så varför jiddrar ni om den icke frågan?

Sämsta trollningen jag läst på länge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in