2013-10-01, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avitall
Fyra pojkar rånades nära Rönneholmsparken i Malmö mitt på dagen. Enligt vittnesuppgifter till Skånepolisen var det fyra pojkar som rånades av två män i övre tonåren.

http://www.sydsvenskan.se/malmo/fyra-ranades-i-malmo/

Flera rån (iaf 2-3) i rönneholmsparken på kort tid. Undra om det nya skäggbarnhemmet spelar in?

Även sett generellt mer MENA/negrar i området den senaste tiden. Illa.
Citera
2013-10-01, 15:38
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Sämsta trollningen jag läst på länge.

Precis. Kan ju inte säga att jag har sett några blonda lintottar inne i den restaurangen. Brukar ju mest hänga allsköns drägg i den hörnan.
Citera
2013-10-01, 17:16
Medlem
Bröder gick till blodig attack med golfklubba

Först var det någon som kastade vatten över gästerna på uteserveringen.
Sedan kom ”vattenkastarna” ner, beväpnade med bland annat en golfklubba, och började slåss.
http://www.skanskan.se/article/20131001/MALMO/131009956/1004/-/broder-gick-till-blodig-attack-med-golfklubba

Tillsagda -kränkta-tar till våld = mena slödder
Senast redigerad av ascheberg 2013-10-01 kl. 17:18.
Citera
2013-10-02, 02:04
Medlem
AnCa89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
Samma sorts människor som raggar upp snubbar med vinballe...

Mmm, fast det är en stor j..la skillnad mellan en lagom onykter svensk och en j..la babbas som blir kåt på allt och vill våldta varenda kvinna.
Citera
2013-10-02, 05:33
Moderator
Chantres avatar
När kamelen slutar att fungera så slaktar man den på plats och när bilen slutar att fungera så tar man seden med sig till sitt nya hemland.

http://topnews.se/67609-3440-overgiven-bil-slogs-sonder-pa-ystadvagen-i-malmo/
Citera
2013-10-02, 11:09
Medlem
Pastmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Var inne idag på den utmärkta resturangen middle east vid smedjegatan nära möllan.

Där inne var det ett gäng skånska rasister som skrek följande:

"Hörni svartingar har ni inget bättre att göra än surfa, jag har bestält kebab för tre minuter sedan blattejävlar"

"shuu sorry vi gör vårt bästa"

"fuck you fubbick" och då tar skåningen en salt flaska och kastar in i väggen.

Då skriker ägaren till sin bror "jalla jalla suedi vill ha kebab"

Jag snackar med ägaren och han är trevlig och säger att svenskar är extremt otrevliga och rasistiska och han får dagligen ringa polisen men dom bara skrattar och kallar honom för blattejävel och det är vansinne att allla är så galet rasistiska när det är invandrare som arbetar, startar butiker, arbetar, bygger, gör malmö till den under bara stad den är.

Angående hur illa det är skrev sydsvenskan om cykelolyckor och det är vansinnigt hur infrasturkturen får förfalla, se bara hur svårt det är att cykla vid södervärn med allt arbete? fler folk skadas i cykelolyckor än folk som blir skjutna så varför jiddrar ni om den icke frågan?
Åker förbi den restaurangen nästan varje dag om det är antingen sent på eftermiddagen eller på kvällen och varje gång ser jag folk från Mellanöstern därinne. Svenska rasistgäng har jag inte sett i Malmö sedan 1995. Ska vi sedan tala om svenskar och andra grupper som går istället in på Thai-restaurangen bredvid Middle East. Din trollning håller inte.

Jag tycker det är starkt av SvD och Expressen att lyfta fram rasism bland invandrargrupper i Sverige. Hatbrotten är befogande.
Citera
2013-10-02, 11:31
Medlem
spoilers avatar
"Det hårdföra holländska mc-gänget Satudarah är på väg att etablera sig i Malmö.

På mc-klubbens hemsida finns redan en reserverad plats för den svenska avdelningen.

Klubben är känd för att hamna i konflikt med andra mc-gäng som Hells Angels och Bandidos.

- Det finns uppgifter som tyder på att de har etablerat kontakt med det kriminella gänget La Familia i Sverige, säger Sune Fischer, kriminalreporter på danska Ekstrabladet."

http://www.expressen.se/kvp/hollandska-mc-ganget-vill-ta-over-i-malmo/
Citera
2013-10-02, 11:49
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Var inne idag på den utmärkta resturangen middle east vid smedjegatan nära möllan.

Där inne var det ett gäng skånska rasister som skrek följande:

"Hörni svartingar har ni inget bättre att göra än surfa, jag har bestält kebab för tre minuter sedan blattejävlar"

"shuu sorry vi gör vårt bästa"

"fuck you fubbick" och då tar skåningen en salt flaska och kastar in i väggen.

Då skriker ägaren till sin bror "jalla jalla suedi vill ha kebab"

Jag snackar med ägaren och han är trevlig och säger att svenskar är extremt otrevliga och rasistiska och han får dagligen ringa polisen men dom bara skrattar och kallar honom för blattejävel och det är vansinne att allla är så galet rasistiska när det är invandrare som arbetar, startar butiker, arbetar, bygger, gör malmö till den under bara stad den är.
Ärligt talat så tror jag ovanstående är rent påhitt. Vem som helst som betett sig
så på en restaurang hade blivit utslängd, och det med rätta.

Alltså är det lite intressant att det finns lite aktivister som gör inlägg för "den goda
sakens skull" för att motverka de dumma svenskarna som inte älskar det mångkulturella
Malmö. Synd bara att det är så patetiskt uppenbart att han ljuger.

Edit: Såg sedan att idioten har Karl Marx på avataren. Problem solved.
Senast redigerad av UT64 2013-10-02 kl. 11:52.
Citera
2013-10-02, 13:51
Medlem
Avitalls avatar
Det är ganska intressant att vänsterpuppar som mofasti gång på gång kommer med sådana här påhittade historier. Men man måste ju undra varför, vad får de ut av det?

En liknade sak är i tråden om zigenardemonstrationen där de misshandlar en jude som stod med ett plakat. Det överfallet förklarades med att juden minsann var nazist och att han hade attackerat demon.

Är det konstigt att ingen tar dessa trasiga människor på allvar?
Citera
2013-10-02, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
"Det hårdföra holländska mc-gänget Satudarah är på väg att etablera sig i Malmö.

På mc-klubbens hemsida finns redan en reserverad plats för den svenska avdelningen.

Klubben är känd för att hamna i konflikt med andra mc-gäng som Hells Angels och Bandidos.

- Det finns uppgifter som tyder på att de har etablerat kontakt med det kriminella gänget La Familia i Sverige, säger Sune Fischer, kriminalreporter på danska Ekstrabladet."

http://www.expressen.se/kvp/hollandska-mc-ganget-vill-ta-over-i-malmo/

De kommer smällta in bra i Malmö:
http://www.satudarahmc.com/gallery/displayimage.php?album=lastup&cat=3&pid=508#top_di splay_media

Ser jääävligt holländska ut!
Citera
2013-10-02, 17:07
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Det är ganska intressant att vänsterpuppar som mofasti gång på gång kommer med sådana här påhittade historier. Men man måste ju undra varför, vad får de ut av det?

En liknade sak är i tråden om zigenardemonstrationen där de misshandlar en jude som stod med ett plakat. Det överfallet förklarades med att juden minsann var nazist och att han hade attackerat demon.

Är det konstigt att ingen tar dessa trasiga människor på allvar?

Är Dan Park jude?
Citera
2013-10-02, 18:06
Medlem
Madman77s avatar
Bor själv i Malmö i ett hyffsat blandat område. Tror många som skriver i tråden aldrig har bott här.

Det finns såklart problem här, men jag har aldrig känt mig osäker eller varit rädd.

Många inlägg är mycket överdrivna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in