Jo men ett lag består ju ändå av 22 spelare :P Så om t.ex LB Main är trött så vilar du han och tar in LB Reserv :P Jag fattade inte det alls i fifa 13 förräns jag spelat mer än 1 månad haha xD
Ett lag, dvs en startelva som man spelar sina matcher med, består väl av 11 spelare? Vart får du 22 ifrån?
Någon vänlig själ som kan fixa ihop ett lag för max 9k till PS3? Ni får bestämma liga, lag och spelare Gärna så bra som möjligt och som självklart passar FUT 14(Kanske styrka och bollkontroll?)?
Ett lag, dvs en startelva som man spelar sina matcher med, består väl av 11 spelare? Vart får du 22 ifrån?
1 startelva = 1 lag
en startelva är aldrig ett helt lag, men visst inom FIFA kan man väl säga att det kan vara så, men å andra sidan tvingar väl ändå fifa en att ha bänkspelare så på sätt o viss så är ju ändå inte 11 spelare ett helt lag då :P
Någon vänlig själ som kan fixa ihop ett lag för max 9k till PS3? Ni får bestämma liga, lag och spelare Gärna så bra som möjligt och som självklart passar FUT 14(Kanske styrka och bollkontroll?)?
Någon annan där ultimate la ner precis? Jag sökte match, vi valde tröjor... får bilden av hans spelare och sen bryts det och sen har jag DNF??! Matchen har ju inte ens påbörjats?? wtf? Dessutom så bröts inte mitt internet så fattar inte varför ultimate skulle brytas om inte det var deras servrar :S
Får fan spel på detta!! la nu märke till att jag nu ska vara tvungen o köpa ett kontrakt till bara för detta!! -.-