2013-09-22, 16:35
Medlem
kroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Fast P&L hade ju kanske världshistoriens sämsta område. Skitlångt att gå till alla jävla scener och campingen var sämst. Man fick inte ens smälla upp ett partytält och funktionärerna pekade ut vart man fick sätta upp sitt tält. Nu var jag inte på Bråvalla men av det jag har sett så var det i alla fall inte platsbrist.

Haha! Ja alltså nu har jag inte varit på P&L men av det jag har förstått verkade det verkligen dåligt. Nu var det ju 500 meter från vårt camp till festivalområdet medans jag vet att polarna fick gå 20-30 minuter till scenerna på P&L. Han påpekade dock att vägarna var grusade etc, mer skithus.

Tror de verkar alltför insnöade på P&L bara. Verkar inte vara så mycket vettiga argument haha.
Citera
2013-09-26, 14:06
Medlem
The Script, Coldplay, Alesso, Rihanna, Kanye West, Håkan (såklart!!), Foo Fighters, Macklemore.... DRÖM!
Citera
2013-09-26, 20:13
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebecka7053-
The Script, Coldplay, Alesso, Rihanna, Kanye West, Håkan (såklart!!), Foo Fighters, Macklemore.... DRÖM!

Drömma kan man men Rihanna? Aldrig i livet. FKP Scorpio skulle aldrig boka en sådan dålig artist. Jag antar att du inte har hört henne Live. P&L 2012 var det i alla fall hemskt. Foo Fighters/Kanye West/Alesso får gärna komma tack. Resten skippar jag. Har för mig att Coldplay inte gör livespelningar på festivaler för den delen. Macklemore var där förra året så dem får du tro på år 2015 kanske.
Citera
2013-09-26, 20:21
Medlem
TheSystems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MachineHeadXXX
Drömma kan man men Rihanna? Aldrig i livet. FKP Scorpio skulle aldrig boka en sådan dålig artist. Jag antar att du inte har hört henne Live. P&L 2012 var det i alla fall hemskt. Foo Fighters/Kanye West/Alesso får gärna komma tack. Resten skippar jag. Har för mig att Coldplay inte gör livespelningar på festivaler för den delen. Macklemore var där förra året så dem får du tro på år 2015 kanske.

Inte? Dom spelade på en massa festivaler 2011, Rock Am Ring, Rock Werchter. Det blev även ett besök på svenska Where The Action Is!
Citera
2013-09-26, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MachineHeadXXX

Jag har faktiskt sett Rihanna live två gånger. 2011 och nu i somras. Hon var helt fantastisk båda gångerna. Jag vet dock att hon inte presterade så bra på P&L.
Citera
2013-09-27, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebecka7053-
Jag har faktiskt sett Rihanna live två gånger. 2011 och nu i somras. Hon var helt fantastisk båda gångerna. Jag vet dock att hon inte presterade så bra på P&L.

Om du redan sett henne två ggr, vore det inte roligare med nån stor artist som du inte redan sett?
Citera
2013-09-27, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Om du redan sett henne två ggr, vore det inte roligare med nån stor artist som du inte redan sett?

Faktiskt inte
Citera
2013-09-27, 18:04
Medlem
Jag har fått för mig att biljetterna släpps i omgångar till olika priser, stämmer det? När brukar biljetterna vara som billigast?
Citera
2013-09-27, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollmaestro
Jag har fått för mig att biljetterna släpps i omgångar till olika priser, stämmer det? När brukar biljetterna vara som billigast?
Biljetterna är billigast direkt efter biljettsläpp på hösten/vintern. Sedan ökar priset ju närmare festivalen man kommer, men det var inte många hundringar det ökade till årets festival. Festivalledningen förvarnar i god tid innan höjning av priset, följ deras Facebook-sida.
Citera
2013-09-27, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sakletare
Biljetterna är billigast direkt efter biljettsläpp på hösten/vintern. Sedan ökar priset ju närmare festivalen man kommer, men det var inte många hundringar det ökade till årets festival. Festivalledningen förvarnar i god tid innan höjning av priset, följ deras Facebook-sida.

Vilket var det billigaste och dyraste priset förra året?
Citera
2013-09-27, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Vilket var det billigaste och dyraste priset förra året?

Det beror på vilken kategori du menar. 1-dagars, 3-dagars, 3-dagars med camping etc.
Du kan ju kolla på denna länk så ser du vad de dyraste biljetterna kostade som gick att förköpa.
http://www.bravallafestival.se/sv/biljetter/
Biljetterna gick upp totalt med 200, oavsett kategori om jag inte har fel. Så dra av 200 så har du priset på de billigaste.
Citera
2013-09-27, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Det beror på vilken kategori du menar. 1-dagars, 3-dagars, 3-dagars med camping etc.
Du kan ju kolla på denna länk så ser du vad de dyraste biljetterna kostade som gick att förköpa.
http://www.bravallafestival.se/sv/biljetter/
Biljetterna gick upp totalt med 200, oavsett kategori om jag inte har fel. Så dra av 200 så har du priset på de billigaste.

Då är det knappt värt att förköpa om man bara sparar 200kr, på Emmaboda kostar dom första biljetterna som släpps cirka 500kr för att sedan hamna på cirka 1300kr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in