2013-09-27, 15:00
Bannlyst
Någon som vet om scenic håller bra kvalite på deras grejer?

Kör deras IGF nämligen. Bara testat deras mt2 och det var bra grejer.
2013-09-27, 15:35
Medlem
Ishackors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelleaxelsson
Vet inte om du levde under en sten den tiden då en massa folk fick problem av dimond testoE eller hur du har missat det. Var aldrig något fel på deras andra oljor heller vad jag kan minnas men just deras testo enan fick jävligt många problem av.

Det spelar ändå ingen roll, om en batch blir dålig kan inte hela labbet få skit för det, eller skit ska de väl ha så det inte upprepar sig. Men allt som oftast är det tjat om dåliga oljor fast i själva verket beror det på dåliga brukare
2013-09-27, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ishackor
Det spelar ändå ingen roll, om en batch blir dålig kan inte hela labbet få skit för det, eller skit ska de väl ha så det inte upprepar sig. Men allt som oftast är det tjat om dåliga oljor fast i själva verket beror det på dåliga brukare
Jag vet att folk gnäller för minsta lilla pip osv men jag är inte en av dem om du tror det, går runt med sjuk inject pain varje dag även fast jag roterar inject spot. Oljan gör dock vad den ska så jag biter ihop och pallar inte gnälla. Men i fallet DP var drt verkligen fel på oljan och inte bara brukarna och de ska de ha skit för när de ignorerade det i ca 1år och sedan försöker skylla det på eo!
2013-09-27, 16:34
Medlem
Någon som har nåt att säga om prim pharmas susta? eller någon av deras oljor? bra kvalité?
2013-09-27, 17:15
Medlem
Ishackors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelleaxelsson
Jag vet att folk gnäller för minsta lilla pip osv men jag är inte en av dem om du tror det, går runt med sjuk inject pain varje dag även fast jag roterar inject spot. Oljan gör dock vad den ska så jag biter ihop och pallar inte gnälla. Men i fallet DP var drt verkligen fel på oljan och inte bara brukarna och de ska de ha skit för när de ignorerade det i ca 1år och sedan försöker skylla det på eo!

Kör på nya oljorna i så fall då? Jag sticker mig med tren e e5d och får noll smärta
2013-09-27, 17:16
Medlem
Ishackors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjw
Någon som har nåt att säga om prim pharmas susta? eller någon av deras oljor? bra kvalité?

Väldigt nytt märke, varit på marknaden ett par veckor.
Jag la en order där nyss så kan säga till om ett par veckor hur oljorna känns
2013-09-27, 19:29
Medlem
Angående aburaihan testosteron E från NK. Någon med erfarenhet?
2013-09-27, 20:11
Medlem
Någon som provat ABs oxar? Fungerar dom bra eller inte?

Mvh
2013-09-27, 20:26
Medlem
MaxOn123s avatar
Såg på nk att deras hubei dbol kommer i påse, en god vän till mig har hubei 25mg 100 st i burk. Är de fake eller kommer de i burk från mm?
2013-09-27, 20:30
Medlem
swiftos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxOn123
Såg på nk att deras hubei dbol kommer i påse, en god vän till mig har hubei 25mg 100 st i burk. Är de fake eller kommer de i burk från mm?

Det är två olika lab, mm säljer "Hubei Yuancheng" - nk säljer "Hubei Huangshi Nanshang"
2013-09-27, 20:50
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swifto
Det är två olika lab, mm säljer "Hubei Yuancheng" - nk säljer "Hubei Huangshi Nanshang"
Har du några referenser på dom uttalandena? Man har ju lärt sig att inte lita på allt som skrivs av folk på flashbacks dopingforum.....
2013-09-27, 20:57
Medlem
swiftos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Har du några referenser på dom uttalandena? Man har ju lärt sig att inte lita på allt som skrivs av folk på flashbacks dopingforum.....

Referenser på vad? Det är två helt olika produktnamn, Pepsi / Coca Cola. Hubei Yuancheng säljs i vita burkar / Hubei Huangshi Nanshang säljs i påsar.

Finns det en konspiration om att båda produktnamnen produceras/ägs av samma lab? Ingen aning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in