2013-09-27, 17:09
Medlem
RaraAviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ejaglesbisk
Det jag menar din dumma jävel som troligtvis är för korkad för att du har åkt på för mycket spö för att du är en kärring är att fb springer inte hem och skriver på sverigescenen att dom dom har spöat dfg eller bajen osv samma kväll. Men bajen måste ju alltid hävda sig. Om fb vinner kan man få läsa om det 1 vecka senare på ss.. Din dumma fan du ska dö

Dö ska vi alla, men med tanke på hur du skriver får vi hoppas att det går lite fortare för dig. Du verkar inte kunna tillföra samhället särskilt mycket.
Citera
2013-09-27, 17:19
Medlem
Aik torskar en fight. Enligt bajen så är det jämna nummer, och enligt gnaget var bajen dubbelt så många. Jag har personligen aldrig sett e video när bajen är numerärt överlägsna, men har sett en del filmer däe gnaget däremot är bra mkt fler en sina motståndare.
Citera
2013-09-27, 17:35
Medlem
Deatheads avatar
Tyvärr missa man skåne derbyt. (satt fast i jävla småland på jobb) Small det något? Sen förövrigt tycker jag denna tråden ska skärpas sig. Ge lite rapporter o sluta internet hota!
Citera
2013-09-27, 17:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Deathead
Tyvärr missa man skåne derbyt. (satt fast i jävla småland på jobb) Small det något? Sen förövrigt tycker jag denna tråden ska skärpas sig. Ge lite rapporter o sluta internet hota!

står en del på ultraskanalen..
Citera
2013-09-27, 17:55
Medlem
Hebrs avatar
Någon som sitter på uppgifter rörande händelsen där en grabb från den yngre generationen fick hjärnblödning (?) pga polisbatong?
Citera
2013-09-27, 18:11
Medlem
potatislandets avatar
Anledningen till att övre läktaren släpptes ut rakt i famnen på gårdarna var vad jag förstod att dörren dit ut forcerades några minuter tidigare. En kollega som är gårdare åkte i backen av utrusande gnagare. Vi som såg en snabb väg till gullmars framför oss fick vända P g a att det flög en del pinaler mot entrén. Säk på plats verkade inte fatta nånting, snarare pekade man ut vägen rakt ut i tumultet.

Promenaden mot gullmars kunde dock återupptas några minuter senare och då hamnade vi mitt bland polishästarna utanför kolgrillen. Oklart vad deras syfte var där i gången mer än att göra det än mer trångt för dom som ville förbi.
Citera
2013-09-27, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFatOne91
Önskar jag hade tillgång till Sverigescenen forum.
Varför?

De som har något att tillföra har tillgång.
Citera
2013-09-27, 18:43
Medlem
FM11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hebr
Någon som sitter på uppgifter rörande händelsen där en grabb från den yngre generationen fick hjärnblödning (?) pga polisbatong?
Kan bekräfta att det stämmer. Känner inte honom personligen men vet att han sitter på sjukhus pga batongslag. Vet ej om han är DY dock.

Framtida derbyn på Stockholmsarenan kommer bli roliga, det är garanterat.
Citera
2013-09-27, 19:32
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
För att inte kunna bli identifierade. Det förstår du la själv?

Jo det förstår jag men vad ska han bli identifierad för? Han gör ju inte precis något olagligt, iallafall inte under videon. Går han runt med rånarluva under hela kvällen eller?
Citera
2013-09-27, 20:07
Medlem
up2yous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Vad händer i videon? Ser ingen som trillar ner eller något

Jag tänkte mer på det man inte ser i videon. Det går ju rätt fort utför så det är väl inte ett helt otänkbart scenario att det blev en redig hög av fotbollsentusiaster i slutet av rulltrappan, och att det i denna (av mig förmodade) tsunami av fotbollsentusiaster kanske bröts en arm, slogs hål i ett huvud eller liknande.
Citera
2013-09-27, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FM11
Kan bekräfta att det stämmer. Känner inte honom personligen men vet att han sitter på sjukhus pga batongslag. Vet ej om han är DY dock.

Framtida derbyn på Stockholmsarenan kommer bli roliga, det är garanterat.
Ingen DY och inte heller från den yngre generationen.
Citera
2013-09-27, 20:22
Medlem
JunctaValentas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NegerJonte
nån som ser på matchen och kan ge en objektiv bild av läktarfajten?

Vilken av läktarfighterna? Nere, mitten eller någon av de vid de mestadels yngre grabbarna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in