2013-09-27, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllUNeed
Är väl inte Bajarna som behöver förklara något, snarare hjälmbäraren

Precis, inte direkt så polisen tillätt någon bajare klibba hans hjälm.
Citera
2013-09-27, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artilleri
Nu när du säger det så var det ju kvinnor och barn i dif-mundering som slogs längst fram

typ så var det ja.
Citera
2013-09-27, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumptruck
Stämmer bra det, den andra som fått gå. Du må tycka det är världens sämsta arbetsplats eftersom vi inte accepterar kriminella våldsverkare. Gissar att det är ganska oundvikligt att det ibland slinker in en idiot eller två på en av de största byggfirmorna i sverige. Jobbar du i byggsvängen också?

Nu kommer du väl med att han säkert kan få ett nytt jobb hur lätt som helst, det kan du tro, något betyg fick han inte och referenser får han inte heller.

Tvivlar på att du inte trollar, men om du nu inte gör det så lär grabben som du "gav sparken" läsa här. Och kan då med några enkla knapptryck komma fram till att hans föredetta arbetsgivare diskuterar köp av horor på flashback.
Citera
2013-09-27, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GloomyLunatic
Det var inga kat-c där. Såg du några rånarluvor, munskydd och SI-jackor eller? Snarare barnfamiljer som ville hem lugnt och städat.

Jag han se några luvor SI jackor mm..
Citera
2013-09-27, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bauws
Dock brukar ju sverigescenen vara rätt okej om man jämför med bajens dito. Finns flera rapporter där firman erkänner nederlag.
De får du väldigt gärna hänvisa till.
Citera
2013-09-27, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GloomyLunatic
Det var inga kat-c där. Såg du några rånarluvor, munskydd och SI-jackor eller? Snarare barnfamiljer som ville hem lugnt och städat.

Nedan är två händelser ifrån Gnagare

Citat:
Vilken idiot kom på den briljanta idén att släppa ut oss AIK:are med djurgårdspubliken (jag satt i kurvan på höger sida av klacken).

Vi marscherar ut från arenan när några horungar med luvor börjar gå på min polare som har på sig sin AIK-tröja. Som tur är blev det bara en spark och några fingrar tryckta i ansiktet.
Det roliga satte igång när vi gick igenom ordningsvakterna till andra AIK:are då gårdare börjar samlas runt ordningsvakterna och oss AIK:are och bråka. Vi tvingas in i arenan igen och kravallpolis slår tillbaka packet innan vi kan gå till AIK-sidan.

Citat:
Vi satt till vänster om klacken och blev utsläppta med gårdarna. När vi frågade personal och ordningsvakter om det inte var bättre att släppa ut oss med alla AIK:are så flinade dom bara och sa att vi bara skulle gå. Slutade med en halv natt på SÖS för egen del med hjänskakning och ett tasigt finger. Sämsta planeringen kring ett derby jag varit med om på länge. Jävla miffon

Verkar som sagt inte som att det endast var barnfamiljer som snällt ville gå hem ifrån er sida
Citera
2013-09-27, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paks123
Jag han se några luvor SI jackor mm..

Utgår du alltid från att alla som bär SI är grabbar?
Citera
2013-09-27, 14:48
Medlem
Flinta82s avatar
Kommer fortsätta vara kaos kring derbyn på TELE2. Funkar inte att släppa båda fansen samtidigt och sen be DIF gå till vänster och gnaget till höger, som dom i princip gjorde.
Citera
2013-09-27, 15:04
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
De får du väldigt gärna hänvisa till.

Www.sverigescenen.se
Citera
2013-09-27, 15:48
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mano08
Lite av stöket mot pundar grisen
http://www.youtube.com/watch?v=RXjMkpGTA1U
Alltså vad är det för människor som går runt med en jävla rånarluva under en marsch? Är dem most wanted hos polisen eller vad är det för fel?
Citera
2013-09-27, 15:49
Bannlyst
Önskar jag hade tillgång till Sverigescenen forum.
Senast redigerad av TheFatOne91 2013-09-27 kl. 16:00.
Citera
2013-09-27, 16:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Alltså vad är det för människor som går runt med en jävla rånarluva under en marsch? Är dem most wanted hos polisen eller vad är det för fel?

För att inte kunna bli identifierade. Det förstår du la själv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in