Citat:
Ursprungligen postat av
GloomyLunatic
Det var inga kat-c där. Såg du några rånarluvor, munskydd och SI-jackor eller? Snarare barnfamiljer som ville hem lugnt och städat.
Nedan är två händelser ifrån Gnagare
Citat:
Vilken idiot kom på den briljanta idén att släppa ut oss AIK:are med djurgårdspubliken (jag satt i kurvan på höger sida av klacken).
Vi marscherar ut från arenan när några horungar med luvor börjar gå på min polare som har på sig sin AIK-tröja. Som tur är blev det bara en spark och några fingrar tryckta i ansiktet.
Det roliga satte igång när vi gick igenom ordningsvakterna till andra AIK:are då gårdare börjar samlas runt ordningsvakterna och oss AIK:are och bråka. Vi tvingas in i arenan igen och kravallpolis slår tillbaka packet innan vi kan gå till AIK-sidan.
Citat:
Vi satt till vänster om klacken och blev utsläppta med gårdarna. När vi frågade personal och ordningsvakter om det inte var bättre att släppa ut oss med alla AIK:are så flinade dom bara och sa att vi bara skulle gå. Slutade med en halv natt på SÖS för egen del med hjänskakning och ett tasigt finger. Sämsta planeringen kring ett derby jag varit med om på länge. Jävla miffon
Verkar som sagt inte som att det endast var barnfamiljer som snällt ville gå hem ifrån er sida